


клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Здравейте колеги и аз с едно въпросче
Та- преди 1-месец колата взе да забива и да влиза в сервизен - след четене в форума свалих турбината измих колекторите и нея и работата заспа - даваше грешка за високо налягане и проблем с клапан N75-ако не се лъжа след 1 месец работа взе да прави нещо по различно на моменти е една мудна абе няма я искрицата за живот в нея проверих я с ваг кома и ми даде грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
е тук е проблема не мога да намеря къде е този клапан G71
В аутодатата дават само буксата но не и какво представлява
моля за инфо а и идеики дали е от клапана или нещо друго
колата е без чип мисля двигател афн 110 коня
Та- преди 1-месец колата взе да забива и да влиза в сервизен - след четене в форума свалих турбината измих колекторите и нея и работата заспа - даваше грешка за високо налягане и проблем с клапан N75-ако не се лъжа след 1 месец работа взе да прави нещо по различно на моменти е една мудна абе няма я искрицата за живот в нея проверих я с ваг кома и ми даде грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
е тук е проблема не мога да намеря къде е този клапан G71
В аутодатата дават само буксата но не и какво представлява
моля за инфо а и идеики дали е от клапана или нещо друго
колата е без чип мисля двигател афн 110 коня
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
не клапан, а е датчик, но не е от него.намира се вътре в компютъра.проблема е в турбината или управлението и.
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
ifidik написа:не клапан, а е датчик, но не е от него.намира се вътре в компютъра.проблема е в турбината или управлението и.
може и от него да е,на мен ми се беше сцепило маркучето вътре в компютъра, и ми даваше същата грешка
- valerossi46
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
На мен ми даде същите грешки.До колкото разбрах како си караш турбината си работи и изведнъж колата губи мощност няма турбина и е по зле от чиста дизеларка ако съм така поправиме.Ако е това проблема ще ти кажа от кое е!
- danailr
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:06
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Враца
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
valerossi46 написа:На мен ми даде същите грешки.До колкото разбрах како си караш турбината си работи и изведнъж колата губи мощност няма турбина и е по зле от чиста дизеларка ако съм така поправиме.Ако е това проблема ще ти кажа от кое е!
Казвай от какво е Колега,моят Пасат Б5 прави точно така,като изгася мотора и запаля пак се оправя.?
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Сега колегата Ifidik се оказа прав днес след смяна за проба на н75 и проверка на всички маркучета за вакуум се оказа че проблема е всъщност от турбото и по точно от затруднено движение на лосчето от актуатора до турбината .Свалих актуатора по точно откачих от турбината с цел да видя проблема от къде е и за беда се оказа че клапана работи добре но нещо от страната на турбината затяга някаде към средата затяга и не всеки път се вдига до горно положение.При условие че турбината е почистена преди 1000 километра и тогава лосчето се движеше гладко а сега задържа - работата е ясна пак ще се сваля и ако някой има идея каква е причината или приченителя да затяга да помогне ако може.
Въпросче дали е възможно катализатора да е забит и така да забива турбината с гадости?
Въпросче дали е възможно катализатора да е забит и така да забива турбината с гадости?
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
да не е обърната пластината на геометрията?
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
ivailo stoianov написа:Сега колегата Ifidik се оказа прав днес след смяна за проба на н75 и проверка на всички маркучета за вакуум се оказа че проблема е всъщност от турбото и по точно от затруднено движение на лосчето от актуатора до турбината .Свалих актуатора по точно откачих от турбината с цел да видя проблема от къде е и за беда се оказа че клапана работи добре но нещо от страната на турбината затяга някаде към средата затяга и не всеки път се вдига до горно положение.При условие че турбината е почистена преди 1000 километра и тогава лосчето се движеше гладко а сега задържа - работата е ясна пак ще се сваля и ако някой има идея каква е причината или приченителя да затяга да помогне ако може.
Въпросче дали е възможно катализатора да е забит и така да забива турбината с гадости?
Колега в 99 процента от темите за подобни случай ,нещата се решават с почистване на турбината.И при мен беше така.Но задължително според мен трябва да отстраниш или изтърбушиш /това е по -*добрия вариант/ катализатора.
Щото иначе все едно нищо не си направил.
При мен проблема беше комбиниран - клапан Н75 беше за смяна + турбина почистване.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Проблема е че не съм сигурен за пластината иначе лопатките се отварят правилно но незнам има ли някакъв белег на тая пластина тези французи прости ако има белег споделете за да не откривам америка а турбината е чистена преди 1000км а си карам по серт не като баба та да се задръсти лесно
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Ако я обърнеш, хода е малко по-малък !
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
хода мисля че е добър говоря за разтояние от около 12 мм но задържа не винаги но задържа на 100 процента съм сигурен
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Попадала ми е турбина, с изметнат фланец на топлият охлюв (там където лягат лопатките). Като загрее малко турбината, и се деформира така, че почват да заяждат. И тъй, като момчето не му се чакаше 2 дена да престържат на координат охлюва, намалихме малко лопатките (става въпрос за десета от мм) После не е имало проблем и турбината си работи до днес безпроблемно. Виж да нямаш подобен проблем.
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Колега ако н75 прави отклонения,или поради друга причина турбината можа да се задръсти за 1000км повярвай ми.
Ето как трябва да е пластината.
п.п. И при мен ход на акуатора имаше(не малък),но неможеше да разтовари до край,усещаше се че задържа.Грешките ми бяха същите като твоите.Като това се случва месец след като е чистена.
Ето как трябва да е пластината.
п.п. И при мен ход на акуатора имаше(не малък),но неможеше да разтовари до край,усещаше се че задържа.Грешките ми бяха същите като твоите.Като това се случва месец след като е чистена.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Благодаря за отговорите като разглобя турбото ще видя за какво ставо въпрос и ще пиша да се има и в предвид от други колеги
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: клапан G71 1,9 tdi afn 110 hp
Колеги оказа се клапана н75 един път работи един път не и като работи явно не отваря добре и вакума слаб до безобразие 100 лева нов клапан и проблема е решен но-възможно е както каза колега по горе и турбината да се е затлачила пак в последствие неработещ клапан засега е раздвижена горе долу дано да задърже 1 месец че след това ще я разглабям пак
Благодаря на всички отзовали се!
Благодаря на всички отзовали се!