
1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Значи няма проблеми да се сложат тръби на местото на гърнетата.Звука ми харесва ще слагам и аз 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Неръждавейка ако е цента бива.И да ако може да ти видя даунпайпа ще съм ти благодарен.Иначе много ми харесва как сте лъснали тръбата накрая.Браво!
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
и аз трябва да направя едно клипче , в момента стария ми пасат няма нищо от средата до края
звука си е як но незнам защо имам чувството че колата няма сили 


- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Колега Ventotdi абе мога ли да те попитам, как ти се чува така турбото? На моята като и махнах всички гърнета и турбото ми не ръмжеше така ?
(то не съм го и чувал никога.. само след 2200 започва да дърпа ...)

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Не мога да ти кажа ,защо турбото се чува така.Когато бях с гърнета и катализатор грам не го чувах но махнах ли първо катализатора и почна да се чува от диапазона от 1400 до 1800 оборота само когато е студена колата.После сложих куулера и звука започна да се чува постоянно и на студен и на топъл мотор ,а когато опънах правата генерация започна и по силно да се чува и на яко каране на 4500 , 5000 оборота чувам отзад как яко свири въздуха който излиза от тръбата ! На AAZ мотор слагат ,ако не се лъжа ККК К14 , ККК К03 и Гаррет турбини . Мисля си ,че К14 е най - дебитна и може би затова се чува така ... аз смятам ,че е нормално и свири на добре работеща турбина ... все още не е пътница макар да пропуска малко масло от студената част 

- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Аз съм махал всичко отдоло(гърнета)на Ритмо....оставих само последното а и то бе изтърбушено(колата не си знаеше годините)...такъв звук нямаше и на рали колите....не дай си боже да дам газ....ммм класика...просто като спра на кръстовище някъде и всичко се обръща( и като види колата пак се обръща)...карал съм я с такъв кеф ..страшен звук вадеше дори и на обороти....за морето кат съм ходил ,малките отзад спят...кат угаса колата се будеха...паля и заспиват...класика бе докато ФАДЕР не я тресна...беше купе някакво (от Фиат неразбирам-не че от друго разбирам)...сега на Джеси пак май се обаждат проблеми отдоло -ще махам всичко и като Фиата ще бъде....та колега...щом си мераклия...всичко става!!!
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Джеси предполагам е прякора на Джетата 

- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Вече и Аз със права генерация!!
Скоро и клип на звука... 


- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
ventotdi написа:значи казваш дизела ставал като трактор така ли ?
Аз съм с по шумен мотор от 1Z с ААZ съм...
Колега в грешка си... AAZ е сравнително тих мотор... Като идея не е лошо да се махне средното гърне.
- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
И аз се разписах с права генерация, само накрая съм си оставил ремуса(никва идея защо на дизел са сложили ремус, ама е готин на вид и си го държа
). Оставих си оригиналните тръби... трябва да са достатъчно дебитни... Вървежа е доста по-добре и не усетих заглъхване на колата нито на ниски нито на високи обороти. А свиренето от турбото... ми не мое го пропусне никой като минавам 


-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
е пуснете клип де да чуеме как звучи
- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Клипа ще го кача довечера или утре защото просто сега няма кой да натисне педала на газта 

-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
добре ще го чакам
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Скоро мисля да си махна средното гърне и да остана без нито едно гърне с тръби на Ф50, но едно приятелче ме посъветва да си сложа оригиналното крайно гърне.На неговия Голф ТДИ 1З като си махне задното гърне колата направо спира да върви.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта