1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Съб 12 мар 2011 21:34


Значи няма проблеми да се сложат тръби на местото на гърнетата.Звука ми харесва ще слагам и аз mhihi




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот don hose » Съб 12 мар 2011 22:43


Неръждавейка ако е цента бива.И да ако може да ти видя даунпайпа ще съм ти благодарен.Иначе много ми харесва как сте лъснали тръбата накрая.Браво!


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот passatfen » Нед 13 мар 2011 22:47


и аз трябва да направя едно клипче , в момента стария ми пасат няма нищо от средата до края mhihi звука си е як но незнам защо имам чувството че колата няма сили :Mr Green Fun


Потребителски аватар
smirkb0y
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
Автомобил: Seat Leon FR
Двигател: ARL+
Местоположение: Велико Търново

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот smirkb0y » Пон 14 мар 2011 14:04


Колега Ventotdi абе мога ли да те попитам, как ти се чува така турбото? На моята като и махнах всички гърнета и турбото ми не ръмжеше така ? :) (то не съм го и чувал никога.. само след 2200 започва да дърпа ...)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пон 14 мар 2011 22:36


Не мога да ти кажа ,защо турбото се чува така.Когато бях с гърнета и катализатор грам не го чувах но махнах ли първо катализатора и почна да се чува от диапазона от 1400 до 1800 оборота само когато е студена колата.После сложих куулера и звука започна да се чува постоянно и на студен и на топъл мотор ,а когато опънах правата генерация започна и по силно да се чува и на яко каране на 4500 , 5000 оборота чувам отзад как яко свири въздуха който излиза от тръбата ! На AAZ мотор слагат ,ако не се лъжа ККК К14 , ККК К03 и Гаррет турбини . Мисля си ,че К14 е най - дебитна и може би затова се чува така ... аз смятам ,че е нормално и свири на добре работеща турбина ... все още не е пътница макар да пропуска малко масло от студената част ;)


Потребителски аватар
turrisi
Мнения: 448
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
Автомобил: AUDI
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот turrisi » Пон 14 мар 2011 22:55


Аз съм махал всичко отдоло(гърнета)на Ритмо....оставих само последното а и то бе изтърбушено(колата не си знаеше годините)...такъв звук нямаше и на рали колите....не дай си боже да дам газ....ммм класика...просто като спра на кръстовище някъде и всичко се обръща( и като види колата пак се обръща)...карал съм я с такъв кеф ..страшен звук вадеше дори и на обороти....за морето кат съм ходил ,малките отзад спят...кат угаса колата се будеха...паля и заспиват...класика бе докато ФАДЕР не я тресна...беше купе някакво (от Фиат неразбирам-не че от друго разбирам)...сега на Джеси пак май се обаждат проблеми отдоло -ще махам всичко и като Фиата ще бъде....та колега...щом си мераклия...всичко става!!!


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот passatfen » Пон 14 мар 2011 23:07


Джеси предполагам е прякора на Джетата mhihi


Потребителски аватар
smirkb0y
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
Автомобил: Seat Leon FR
Двигател: ARL+
Местоположение: Велико Търново

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот smirkb0y » Вто 15 мар 2011 23:23


Вече и Аз със права генерация!! :) Скоро и клип на звука... :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Сря 16 мар 2011 3:00


ventotdi написа:значи казваш дизела ставал като трактор така ли ?
Аз съм с по шумен мотор от 1Z с ААZ съм...

Колега в грешка си... AAZ е сравнително тих мотор... Като идея не е лошо да се махне средното гърне.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Съб 16 апр 2011 14:31


И аз се разписах с права генерация, само накрая съм си оставил ремуса(никва идея защо на дизел са сложили ремус, ама е готин на вид и си го държа :Mr Green Fun ). Оставих си оригиналните тръби... трябва да са достатъчно дебитни... Вървежа е доста по-добре и не усетих заглъхване на колата нито на ниски нито на високи обороти. А свиренето от турбото... ми не мое го пропусне никой като минавам :D


ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Съб 16 апр 2011 14:38


е пуснете клип де да чуеме как звучи


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Съб 16 апр 2011 14:39


Клипа ще го кача довечера или утре защото просто сега няма кой да натисне педала на газта :Mr Green Fun


ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Съб 16 апр 2011 14:43


добре ще го чакам


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Съб 16 апр 2011 16:36




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 17 юни 2011 11:27


Скоро мисля да си махна средното гърне и да остана без нито едно гърне с тръби на Ф50, но едно приятелче ме посъветва да си сложа оригиналното крайно гърне.На неговия Голф ТДИ 1З като си махне задното гърне колата направо спира да върви.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта