ако се сложи кулер на ААЗ без да се пипа нищо друго освен да бута разхода с до 0.5л и да става една идея по тромава друго няма..поне при мен така стака с кулер монтиран челно пред радиатора и без да съм пипал нищо..
но при мен нямаше как и да се надуе малко турбото(гарет) понеже е капсаловано.



малко размисли за ААЗ .. :)
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
ей tarikat89 ,аз също сложих куулер и може да се каже ,че не съм бутал нищо ,защото надух турбото на 1 бар преди да сложа куулера и след слагането му без да барам нищо колата стана малко по нервна на високите и се усеща по добра динамика ... няма какво да си крива душата.Ако съм те разбрал правилно искаш да ми кажеш ,че като си сложил куулер и не си барал нищо разхода ти се е качил с 0.5 литра така ли . Е как го изчисли така точно! Колите с MFA пак не успяват да си засекат мн точно 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
не си ме разбрал правилно..сложих кулер без да пипам абсолютно нищо..понеже турбото ми е капсаловано и не може да се увеличи налягането..и само с кулер колата стана една идея по тромава в ниските и разхода падна около 0.5л ..и аз няма кво да си крива душата да лъжа тук..кулера още си ми стои в гаража понеже го махнах защото сменах цялата предница заради катастрофа..просто няма смисъл от него ако не се пипа горивото и турбото..
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
извинявай прав си не съм те разбрал ... трябва малко да се качи все пак.Нека да не забравя ме примерно 1Z , AHU , AFN и други двигатели с куулери поддържат 0.9 .... 1.0 бар и си пълнят добре куулера ,а нашите със сток 0.65 ... 0.75 малко по не се получава 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
пробвах да го развивам но понеже е капсаловано и не съм мъчил повече и се отказах..защото вмомента на фона на горивата по ми трябва икономична кола..а и тази ми е добре относно вървежа..нито малко нито много..
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
аз си мисля ако има как да си качиш налягането на турбото да не се отказваш.Незнам на какво дередже е пуснат дебита на помпата ти обаче ако направиш сместа по бедна мотора ти ще се чуства по добре , няма да загрява много и няма да пуши . На високите обороти може да стане и по тих. По принцип за пример ти давам АФН мотора от началото на картата на дебитомера до края сместа е изчислена 1 към 18 ,а това хич да не е е малко бедна смес .... ако имаше как да си измерим нашата смес на старите дизелчета щеше да стане мн коректно с приятен вървеж и приемлив разход .... и без димни завеси 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
ами няма как да вдигна налягането..иначе относно помпата ми е след пълен "основен" ремонт и доколкото ми обясни момчето което ми прави помпата горивото е било на 12(не знам си кво) повече от номалното.. и тои ми е настрои всичко според заводските данни и от тогава колата не пуши отзад дори и при 3000об..вече нагоре изпушва но леко и то пуши нормално а не черни кълбета..и разхода ми падна осезаемо..преди зимата за смесено ми даваше около 7.5-8.5/100,та и нагоре,а сега ми паднана на 6.5-7.5/100
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
какво ф са тези траби не са ли малко мънички?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
От вчера и аз съм с бууст метър ма не мога да го настроя както трябва , стягаш със шестограм до известно време и няма никаква разлика в бууста но след един момент и да я стягаш съвсем леко почва към 1.5...1.6.. а в момента не е добре настроена 1 бар я виждам след 4000 оборота пък и на ниските пуши като Чавдар...Ще направя други опити след като събирам нужната информация 

- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Е това ли е цялата процедура на кулера, да охлажда този въздух който минава през ония кривия маркуч??? Тези червените тръби наистина ми се виждат малко малки....
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Аз така като гледам на снимката тези турбо пътища не ми се стурват по малки от оригиналния куулер поне на AHU и 1Z . Колко по големи трябва да са тези тръби за 4 цилиндров мотор със сток турбо малодебитно ! Ще търсите 200 коня ли ?
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
еми поне колко изхода и входа на кулера и на турбото,там ф50 мисля,че беше на турбото ако не се лъжа..и кулер със същия вход и изход и тръбите същите..то така с това по малко ф на тръбите не идва ли все едно да си сложиш от ф55 заводската генерация на ф45 примерно ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], invisiblewin, kukata_pasat, tdi fen и 30 госта