Ако има мазохисти да си разглобят демпферния маховик за да сменят пружините, в Крън има завод за пружини, но незнам каква би била цената за направата на нови. Да не говорим, че едва ли някой знае твърдостта на пружините който са използвани.
ето линк: http://www.springsbg.com/bg_start.htm



Демпферен маховик алтернатива ?
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
freestyler911 написа:Незнам за какво зверче говориш , при положение че са 1:1.
1:1 ама не баш. В този модел на Шкода ДВГ е на VW, а СК, полуоски и тн са си дело на Шкода. Може и като кила Шкодето да е малко по-леко, но според мен е с по-къси 4-та и пета и като цяло много се замислям за възможността за трансплант ако е възможен, просто ми трябва кола за сравнение и се започва филма

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
заварява се и се качва на струг да се балансира лично ги правя 

Re: Демпферен маховик алтернатива ?
ivelin1476 написа:заварява се и се качва на струг да се балансира лично ги правя
Колега, това е крайно интересно, според мен. Моля за повече информация. Всички колеги, каращи ТДИ-та, ще бъдат заинтересовани, а смятам, че по този начин можеш да намериш и нови клиенти (ако, естествено, с това се занимаваш). Може да качиш и снимков материал. Колко демпфера досега си направил, какви километри са минати с тях, има ли разлика, това са все въпроси, които будят интереса на всички шофьори и смятам, че ще бъде им интересен отговорът ти.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
Баланса на струг е интересен, при липса на тензометрична щанга? Как се прави?
Колеги за да се слага демпферен маховик си има техническа причина. И това е натоварването на скоростната кутия, понеже оборотите на дизеловия мотор са доста по ниски, от там честотата на вибрациите към скоростите
са доста по големи, което се компенсира от големия ход на демпферния маховик, докато ход-а на демпферния съединител е в пъти по-малък, от където се получава по голям товар на скоростната кутия която и без друго е кекава.
Колеги за да се слага демпферен маховик си има техническа причина. И това е натоварването на скоростната кутия, понеже оборотите на дизеловия мотор са доста по ниски, от там честотата на вибрациите към скоростите
са доста по големи, което се компенсира от големия ход на демпферния маховик, докато ход-а на демпферния съединител е в пъти по-малък, от където се получава по голям товар на скоростната кутия която и без друго е кекава.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
Колеги,това с разглобяване на маховика ,побългаряване ми се види луда работа.Не знам какви са цените на маховика в германия,но тъй като е важна част за скоростите ще трябва да се мисли нещо ,но според мен ако няма да се сменя с демпфер по добре обикновен и феродов с пружини ,от колкото разглабяне ,вкарване в едни филми и накрая на магазина за нов.
- bbboiko2004
- Мнения: 4297
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
freestyler911 написа:Баланса на струг е интересен, при липса на тензометрична щанга? Как се прави?
Колеги за да се слага демпферен маховик си има техническа причина. И това е натоварването на скоростната кутия, понеже оборотите на дизеловия мотор са доста по ниски, от там честотата на вибрациите към скоростите
са доста по големи, което се компенсира от големия ход на демпферния маховик, докато ход-а на демпферния съединител е в пъти по-малък, от където се получава по голям товар на скоростната кутия която и без друго е кекава.
Колега прав си ама точно този мършав мотор дето едвам диша му сложили демферен маховик, на ТДИ разбирам там говорим за в пъти повече NM И HP а това недоразумение (според мен) ...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
Колеги ,много разводнихме темата,разбрахме ,че има алтернатива ,но скъпа от 700-800 лв.Ако някой е пробвал,маховик обикновен от друг модел евентуално втора употреба и феродов и притескател нови да сподели,нали целта ни е да намалим разхода на пари до позволения минимум.Уверих се ,че този тедайл и скоростите са най-скъпото нещо в колата,тя самата без тях не струва толкова пари ,колкото тези заедно.Е не е за подценяване и ГНП,но там оплакванията са мнооого по малко.
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
stivenj написа:Колеги ,много разводнихме темата,разбрахме ,че има алтернатива ,но скъпа от 700-800 лв.Ако някой е пробвал,маховик обикновен от друг модел евентуално втора употреба и феродов и притескател нови да сподели,нали целта ни е да намалим разхода на пари до позволения минимум.Уверих се ,че този тедайл и скоростите са най-скъпото нещо в колата,тя самата без тях не струва толкова пари ,колкото тези заедно.Е не е за подценяване и ГНП,но там оплакванията са мнооого по малко.
Провери ли на SDI мотора размерите на маховика, както те посъветвах? Има едно такова моторче на части из форума някъде. Разгледай каталозите и виж на мотор с код AEY какви размери дават на маховика. Няма да стане само с ровене из форума.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
Колеги върнах темата обратно с въпрос,някой знае ли този комплект на Валео за 700-800 лв дето се продава с обикновен маховик,дали се монтира на друг двигател,за да може да се потърси само маховик втора употреба а феродовия и притискателя нови.Пак е нещо и няма да е 700 лв.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
sam_boha написа:Колега, провери от СДИ мотор дали няма да стане. AEY - аз съм с този мотор и съм с обикновен маховик. Виж по каталог колко м.м. е и търсиш такъв втора ръка и съединител нов...
Смятам, че кутиите, респективно камбаните им, са еднакви като размери и на двата мотора.
Виж това е добър вариант!Може и да стане,защото майсторите не правят разлика между двата мотора.SDI е без демпфер.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
stivenj написа:Колеги върнах темата обратно с въпрос,някой знае ли този комплект на Валео за 700-800 лв дето се продава с обикновен маховик,дали се монтира на друг двигател,за да може да се потърси само маховик втора употреба а феродовия и притискателя нови.Пак е нещо и няма да е 700 лв.
Това което казваш е малко безсмислено, най-много да пестиш едни 100 лв. Аз в момента на полото съм с точно този комплект на валео(твърд маховик с феродоф диск и притискател) и за около 25000 км. нямам проблеми, а като се има в предвид че около 35000 км. съм карал с разбит демпферен каховик мога да кажа че е много добре.
п.п. Дано не прозвучи като обява, но ако на някой му трябва феродоф диск за демпферен каховик с притискател на около 2000км да свирка.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
на СДИ то нз ама на 1.4 тди става точно от 1.4 примерно АБД комплект маховик притискател и феродо
на СДИто според мен ще стане от пасат 1.8 моно които не е с обратниа съединител тои е по малак от на абф и г 60 а това че диаметара на сдито е 180 не е никакъф проблем да се сложи по голям защото външниа диаметар на маховика кадето е венеца за стартера е еднакав а и има значение с кои скорости си че сдитата имат 2 модела скорости малки с голяма камбана като на 1.4 бензиново (само камбаната е различна за да стане на големия блок а има и едни които са като на голф 2-3 1.8 2.0 които са с обратниа съединител и там вече демфери няма......незнам дали ме разбрахте ........
на СДИто според мен ще стане от пасат 1.8 моно които не е с обратниа съединител тои е по малак от на абф и г 60 а това че диаметара на сдито е 180 не е никакъф проблем да се сложи по голям защото външниа диаметар на маховика кадето е венеца за стартера е еднакав а и има значение с кои скорости си че сдитата имат 2 модела скорости малки с голяма камбана като на 1.4 бензиново (само камбаната е различна за да стане на големия блок а има и едни които са като на голф 2-3 1.8 2.0 които са с обратниа съединител и там вече демфери няма......незнам дали ме разбрахте ........
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
grishitu написа:stivenj написа:Колеги върнах темата обратно с въпрос,някой знае ли този комплект на Валео за 700-800 лв дето се продава с обикновен маховик,дали се монтира на друг двигател,за да може да се потърси само маховик втора употреба а феродовия и притискателя нови.Пак е нещо и няма да е 700 лв.
Това което казваш е малко безсмислено, най-много да пестиш едни 100 лв. Аз в момента на полото съм с точно този комплект на валео(твърд маховик с феродоф диск и притискател) и за около 25000 км. нямам проблеми, а като се има в предвид че около 35000 км. съм карал с разбит демпферен каховик мога да кажа че е много добре.
п.п. Дано не прозвучи като обява, но ако на някой му трябва феродоф диск за демпферен каховик с притискател на около 2000км да свирка.
Колега знаеш ли цената само на феродовия диск и притескателния,не знам дали се продават като отделни елементи,това ще определи цената дали си заслужава за целия комплект.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Демпферен маховик алтернатива ?
stivenj написа:grishitu написа:stivenj написа:Колеги върнах темата обратно с въпрос,някой знае ли този комплект на Валео за 700-800 лв дето се продава с обикновен маховик,дали се монтира на друг двигател,за да може да се потърси само маховик втора употреба а феродовия и притискателя нови.Пак е нещо и няма да е 700 лв.
Това което казваш е малко безсмислено, най-много да пестиш едни 100 лв. Аз в момента на полото съм с точно този комплект на валео(твърд маховик с феродоф диск и притискател) и за около 25000 км. нямам проблеми, а като се има в предвид че около 35000 км. съм карал с разбит демпферен каховик мога да кажа че е много добре.
п.п. Дано не прозвучи като обява, но ако на някой му трябва феродоф диск за демпферен каховик с притискател на около 2000км да свирка.
Колега знаеш ли цената само на феродовия диск и притескателния,не знам дали се продават като отделни елементи,това ще определи цената дали си заслужава за целия комплект.
Колеги някой знае ли цената на демпферния маховик в Германия или Турция да речем.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта