steff 55 написа:Колега Emiltd,моята кола също е с RP,и искам да те попитам:как усещаш разликата с вала от 2Е?Предполагам,че се усеща във високите,щото със стоковия точно там умира?И как ти се отразява постригания таралеж зимата?Въздуха как го пусна повече,с разтъргване на дросела ли?Или с такъв от ABS? A между другото знам,че за извращения с моно слагат дюза от волво 460 мисля.Моля сподели повече....Че ние "щастливците"с монотата трябва да си помагаме
Малко е извън темата но...вала от 2Е ти дава съвсем малко по-добри високи обороти,като запазва ниските добри(това е без да пипаш нищо друго по мотора),демек една идейка повече вървене,но твърде незадоволително.Майката му са комплексните промени,аз правих всичко последователно,и по този начин имах възможност да усетя кое как променя силата на мотора.
Накратко:махнах катализатора,гърнетата и сложих резонатор накрая да не ЦВИЛИ,изолирах картерните газове,после вал,центовка(предварение),орязване таралежа на 50%(нямам проблеми в студа),спортен филтър,изпускател 4-2-1 от 2Е и закрепване на сондата след него,тръби на 50мм и накрая още малко предварение...и още куп маловажни дреболии...в крайна сметка съм много доволен от вървенето(и това без да барам нищо по гориво).Като тегля чертата =350лв.,незнам колко коня е сега колата,а и не ме интересува,важното е,че прилично се подобри вървенето

