1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Пет 18 мар 2011 18:49


steff 55 написа:Колега Emiltd,моята кола също е с RP,и искам да те попитам:как усещаш разликата с вала от 2Е?Предполагам,че се усеща във високите,щото със стоковия точно там умира?И как ти се отразява постригания таралеж зимата?Въздуха как го пусна повече,с разтъргване на дросела ли?Или с такъв от ABS? A между другото знам,че за извращения с моно слагат дюза от волво 460 мисля.Моля сподели повече....Че ние "щастливците"с монотата трябва да си помагаме :lol:


Малко е извън темата но...вала от 2Е ти дава съвсем малко по-добри високи обороти,като запазва ниските добри(това е без да пипаш нищо друго по мотора),демек една идейка повече вървене,но твърде незадоволително.Майката му са комплексните промени,аз правих всичко последователно,и по този начин имах възможност да усетя кое как променя силата на мотора.
Накратко:махнах катализатора,гърнетата и сложих резонатор накрая да не ЦВИЛИ,изолирах картерните газове,после вал,центовка(предварение),орязване таралежа на 50%(нямам проблеми в студа),спортен филтър,изпускател 4-2-1 от 2Е и закрепване на сондата след него,тръби на 50мм и накрая още малко предварение...и още куп маловажни дреболии...в крайна сметка съм много доволен от вървенето(и това без да барам нищо по гориво).Като тегля чертата =350лв.,незнам колко коня е сега колата,а и не ме интересува,важното е,че прилично се подобри вървенето mhihi от колегите тук подразбрах за още някои трикове за още малко напомпване ама прекалено ще осера разхода,затова сериозно събирам инфо за турбо-инсталация :Mr Green Fun и скоро ще се почва, поне ако харчи да има за какво




steff 55
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот steff 55 » Съб 19 мар 2011 9:59


Благодаря ти,колега за бързия и подробен отговор!Ще продължавам да следя темата с интерес!Между другото,позамисли се за глава с по-големи клапани от PB,или от PF.След промените ,които си направил,мисля,че това ще се усети доста :screwy .Успех!


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот Vento » Съб 19 мар 2011 10:06


При принудителното пълнене такива неща като по-големи клапани, полирани смукатели, подобрено пълнене и т.н. не са от голямо значение и изобщо не са оправдани като инвестиция и труд. Защото всичко се компенсира от налягането - само с повишаване на 0,1-0,2 бар се компенсира всичко друго. Това му е готиното на надува.


steff 55
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот steff 55 » Съб 19 мар 2011 10:47


Колегата VENTO е прав,сори!За момент забравих за бъдещата турбо конверсия :dummy:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Съб 19 мар 2011 15:36


Vento написа:При принудителното пълнене такива неща като по-големи клапани, полирани смукатели, подобрено пълнене и т.н. не са от голямо значение и изобщо не са оправдани като инвестиция и труд. Защото всичко се компенсира от налягането - само с повишаване на 0,1-0,2 бар се компенсира всичко друго. Това му е готиното на надува.


Наистина по-големите клапани са неоправдани,като инвестиция,имайки впредвид малкия ефект от тях.И те ще искат в някаква степен повечко гориво,а моното знаем,че няма много ресурс за това,пък за турбото ще има нужда от повече бенз,затова съм против идеята mhihi

П.П.За колегата steff 55 ,всеки мод на атмосферен мотор ти дава малко ефект и колкото по-мощна става колата,толкова по-трудно се постига още,това относно многото ефект от клапани :да:


steff 55
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот steff 55 » Съб 19 мар 2011 16:25


Съгласен съм,колега Emiltd,Но ако изключим турбоконверсията,след доработките,които ти си направил,то по-големите клапани са още мъъничко от това ОЩЕ.Не мислиш ли?То друго почти не остана май....А и помпата на RPто, то даже са си две,има доста по-голям дебит,от колкто се използва сток..С подходящ регулатор на горивото,можеш МАЛКО да увеличиш дебита!Мисля,че при теб,рзстъргване на моното ще даде доста добър резултат.Колегата Vento1 го е правил и описал подробно(една от най-добрите теми,за мен :bowdown ).

ПП Ей,ако бъркам нещо да не ме убиете с камъни сега.... :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Съб 19 мар 2011 17:03


steff 55 написа:Съгласен съм,колега Emiltd,Но ако изключим турбоконверсията,след доработките,които ти си направил,то по-големите клапани са още мъъничко от това ОЩЕ.Не мислиш ли?То друго почти не остана май....А и помпата на RPто, то даже са си две,има доста по-голям дебит,от колкто се използва сток..С подходящ регулатор на горивото,можеш МАЛКО да увеличиш дебита!Мисля,че при теб,рзстъргване на моното ще даде доста добър резултат.Колегата Vento1 го е правил и описал подробно(една от най-добрите теми,за мен :bowdown ).

ПП Ей,ако бъркам нещо да не ме убиете с камъни сега.... :beer


Ако не се лъжа малката помпа подкачва гориво на 0,3 към голямата и тя към дюзата на 1,2 бара,а там регулатора освобождава на 1-1,1 бара...та запаса си е никакъв.Магията не е в налягането,а в интервалите на впръскване,което зависи от това какъв сигнал за сместа подава ламбдата към компа(това при топъл мотор) :idea:,значение оказват и датчици...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот Vento » Съб 19 мар 2011 17:15


emiltd написа:...повечко гориво,а моното знаем,че няма много ресурс за това,пък за турбото ще има нужда от повече бенз,затова съм против идеята mhihi ...
Туй в кой буквар го прочете, че така категорично го твърдиш??? Или си правил тестове за границите и възможностите на моното? :shock
Защото грешиш! Откъм гориво моното има много ресурс, единственият му проблем е, че е спънато откъм въздух.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Съб 19 мар 2011 17:29


Vento написа:
emiltd написа:...повечко гориво,а моното знаем,че няма много ресурс за това,пък за турбото ще има нужда от повече бенз,затова съм против идеята mhihi ...
Туй в кой буквар го прочете, че така категорично го твърдиш??? Или си правил тестове за границите и възможностите на моното? :shock
Защото грешиш! Откъм гориво моното има много ресурс, единственият му проблем е, че е спънато откъм въздух.


Братле,дано да греша :roll: ,щото ако си прав,това ме обнадеждава,относно турбо-проекта.
Казваш,че греша,би ли аргументирал мнението си :roll:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот Vento » Съб 19 мар 2011 17:37


Веднага - моите тестове показват, че дюзата преспокойно, без никакви спадове и загуби храни до 120-125 коня. За 130+ имам предположения само. Ти колко мислиш да го докарваш, едва ли над 130?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Съб 19 мар 2011 17:46


Vento написа:Веднага - моите тестове показват, че дюзата преспокойно, без никакви спадове и загуби храни до 120-125 коня. За 130+ имам предположения само. Ти колко мислиш да го докарваш, едва ли над 130?


Геее...ми това много добре бе,много ценно инфо за мен.Предполагам говориш за мощност на колелата или...?


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот gad3n_ » Съб 19 мар 2011 22:54


прочетете малко и се образовайте преди да почвате проекти ... първо липсват основни познания, после нямате реални цели, трето целта не винаги оправдава средствата а в този случай е така .... и колеги преди да давате мнения потърсете в гугъл че звучите несериозно !!!


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Нед 20 мар 2011 0:55


gad3n_ написа:прочетете малко и се образовайте преди да почвате проекти ... първо липсват основни познания, после нямате реални цели, трето целта не винаги оправдава средствата а в този случай е така .... и колеги преди да давате мнения потърсете в гугъл че звучите несериозно !!!


Господин Професор,
Много грубо от твоя страна да твърдиш подробни неща,ако обръщението ти е към мен,то имам основни познания за това,което ме интересува,имам и реална цел-РП с турбо на 0,5 бара,а ако се получи добре що не и повече!
Относно средствата за целта(втора ръка):
-турбо с колектор=200лв.
-интеркулер и турбо-пътища=100лв.
-маслен охладител на лапата на масления филтър,заедно с водни съединения и магистрала към турбото=30лв.
-отвеждане маслото от турбото в картера=20лв.
-блоу-оф клапан(нов)=60-80лв.
-бууст-метър=60лв.
-евентуално друга дюза и помпа= Х лв.
-работа от мен и приятел=50лв.
и др.
Около 600-700лв. за мен са оправдани за мощността,която търся mhihi

През годините срещах доста хора,като теб :screwy ,които казваха:"това няма да стане,онова няма да стане,ти не разбираш,това ще счупи мотора" и т.н.Благодарение на това,че не ги послушах,имам два завършени проекта(повишаване мощността на 1.6 ТД,модифициране окачването на Мк2) и един в процес на изпълнение.Това,че не съм постнал всичко във форума не означава,че падам от Марс.
Ще те помоля за в бъдеще ако не можеш да дадеш полезен съвет,свързан с темата,то поне да не я осираш!
Благодаря предварително :beer


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Как да обогатя сместа-1,8 RP

Мнениеот poni » Нед 20 мар 2011 8:59


emiltd написа:
Stenly написа:
Интересува ме и вакума на делкото защото е вързан на моното,при бууст как ще му се отрази.Казаха ми,че вакум-регулатора регулира предварение/закъснение при празен ход,когато дросел-клапата е затворена,а във обороти датчика на Хол изпраща импулси към компа и той вече преценява аванса При празен ход няма надуване,та няма проблеми ама незнам дали вече при високи обороти няма да се сбъгяса тоя вакум...Дайте съвет колеги


при твоя мотор компа няма никаква връзка със искри и предварение.с комп или без искрата и предварението си го има.единственото,което еку-то управлява е клапана,който пуска вакуум към делкото


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Как да обогатя сместа-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Нед 20 мар 2011 17:20


poni написа:
emiltd написа:
Stenly написа:
Интересува ме и вакума на делкото защото е вързан на моното,при бууст как ще му се отрази.Казаха ми,че вакум-регулатора регулира предварение/закъснение при празен ход,когато дросел-клапата е затворена,а във обороти датчика на Хол изпраща импулси към компа и той вече преценява аванса При празен ход няма надуване,та няма проблеми ама незнам дали вече при високи обороти няма да се сбъгяса тоя вакум...Дайте съвет колеги


при твоя мотор компа няма никаква връзка със искри и предварение.с комп или без искрата и предварението си го има.единственото,което еку-то управлява е клапана,който пуска вакуум към делкото


Значи колега,да разбирам,че няма да има проблем :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта