Ауспух - звук

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Ауспух - звук

Мнениеот astragt » Сря 02 авг 2006 15:15


Колеги,
дайте идеи как мога да направя по хубав и плътен звука от ауспуха.
Крайното гърне ми е суперспринт /двуцевка някаква/ средното ми е заминало и трака /външно е здраво, но явно вътре се е разпаднало/, катализатора го махнах /на негово място има тръба/ и сега звука е един гадно звънтящ. Може ли да се направи нещо, попринцип не искам колата ми да реве яко, просто да е малко по-плътен,не толкова звънтящ.

Поздрави!




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Сря 02 авг 2006 15:33


ако караш астра не може да извадиш голф звук посмъртно ;)
иначе сиситемата е :
или права тръба с правото гърне отзаде
или пак същатата работа ама с резонатор веднага след колектора


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 02 авг 2006 15:38


asskoGTI написа:ако караш астра не може да извадиш голф звук посмъртно ;)
иначе сиситемата е :
или права тръба с правото гърне отзаде
или пак същатата работа ама с резонатор веднага след колектора


Не, за голфчето е. Значи без средно гърне? За мотора и разхода някакви проблеми ще има ли?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 02 авг 2006 17:02


Oстави само суперспринта,по добре ще се проветрява мотора,разхода едвали ще се вдигне,но мощноста се покачва с 2 до 5к.с. доколкото знам.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Сря 02 авг 2006 22:44


ми да ти кажа как е при мен
нямам катализатор, изтърбушен е, няма средно гърне и крайното ми е от ония уж спортните (снимки в гаража)... звука е хммм... :lol: вече не се погаждаме добре с комшийте, но кефа е пълен, общо везето алармите на другите коли покрай мен си чуролкат постоянно :D

само в началото ще ти е терсене, но после се свиква. звука е добър :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 02 авг 2006 23:01


devil_vas написа:......
само в началото ще ти е терсене, но после се свиква. звука е добър :wink:

На дълъг път трудно се свиква.... :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 03 авг 2006 7:23


А някой сети ли се да ползва търсачката :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 03 авг 2006 7:52


NovobranecGT написа:А някой сети ли се да ползва търсачката :wink:


Аз, но не открих нищо ;)


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Сря 09 авг 2006 14:21


Аз до колкото знам за да направиш звука по-плътен (да не цвили или скърца, там квото прави) се слага резонатор на мястото на катализатора, там кадето ти в момента имаш тръба.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Сря 09 авг 2006 17:18


за добър звук истината си е една
чисто нова генерация от колектора до отзаде:
един резонатор (колкото по мощна кола толква по голям или 2)
едно право гърне отзад(няма значение марката,от нея зависи само здравината на гърнето-не толкова звука)

споделям ти го от опит от 3 години права експерименти с такива генерации :arrow:


Потребителски аватар
drago_d
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

otnosno auspuha

Мнениеот drago_d » Съб 16 сеп 2006 23:12


колеги скоро си сменявах всички гурнета на голфарата,и тоя майстора ми сложи после един накрайник от някаква кола звука е жесток плутен иии постоянен на ниски и високи обороти и струва само 10 лв цялата работа.обче тръпката еее жестока ако някой го интересува това се намира на бул.Слатински на колелото на автобус 11


Потребителски аватар
-Maxxx-
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот -Maxxx- » Съб 16 сеп 2006 23:57


Аз ся смятам да изкарам права тръба от двигателя до отзад... без гърнета и кирии... ще качи ли мощноста нещо или само ще ме намразят от квартала?


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 17 сеп 2006 0:40


-Maxxx- написа:Аз ся смятам да изкарам права тръба от двигателя до отзад... без гърнета и кирии... ще качи ли мощноста нещо или само ще ме намразят от квартала?

....и колектор ше ти трябва за да качиш нещо


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Нед 17 сеп 2006 23:58


Изтърбушването на катализатора вдига мощтността ...или по скоро отпушва колата ако катализатора е бил запушен и затова се заблуждават хората,че вдига не не вдига мощтността а просто я възтановява понеже при запушен катализатор много ясно,че няма да върви както трябва колата!Така,че ако катализатора е запушен вече по-добре е да се смени или махне!


Потребителски аватар
The_Overmind
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот The_Overmind » Пет 22 сеп 2006 23:57


Реших да не пускам нова тема, затова да питам в тая. Ако си сложа права тръба и ремус на голфа (3ка дизел 1.9) ще се покачи ли мощността? Също и разхода на гориво - едни ми казват че спада, други че се вдига. И още нещо - може ли да се изкара звук от дизел. Откачихме тръбата на въздушния филтър - звука беше повече от чудесен, НО (във всяко хубаво нещо има по едно голямо НО) мощността падна драстично...3000 оборота на 3-та с педал до ламарината и скорост от 40 км\ч. В сравнение -3та 100 на 4000 оборота с закачена тръба. Мерси предварително.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта