Колеги,
дайте идеи как мога да направя по хубав и плътен звука от ауспуха.
Крайното гърне ми е суперспринт /двуцевка някаква/ средното ми е заминало и трака /външно е здраво, но явно вътре се е разпаднало/, катализатора го махнах /на негово място има тръба/ и сега звука е един гадно звънтящ. Може ли да се направи нещо, попринцип не искам колата ми да реве яко, просто да е малко по-плътен,не толкова звънтящ.
Поздрави!
Ауспух - звук
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ми да ти кажа как е при мен
нямам катализатор, изтърбушен е, няма средно гърне и крайното ми е от ония уж спортните (снимки в гаража)... звука е хммм...
вече не се погаждаме добре с комшийте, но кефа е пълен, общо везето алармите на другите коли покрай мен си чуролкат постоянно
само в началото ще ти е терсене, но после се свиква. звука е добър
нямам катализатор, изтърбушен е, няма средно гърне и крайното ми е от ония уж спортните (снимки в гаража)... звука е хммм...


само в началото ще ти е терсене, но после се свиква. звука е добър

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за добър звук истината си е една
чисто нова генерация от колектора до отзаде:
един резонатор (колкото по мощна кола толква по голям или 2)
едно право гърне отзад(няма значение марката,от нея зависи само здравината на гърнето-не толкова звука)
споделям ти го от опит от 3 години права експерименти с такива генерации
чисто нова генерация от колектора до отзаде:
един резонатор (колкото по мощна кола толква по голям или 2)
едно право гърне отзад(няма значение марката,от нея зависи само здравината на гърнето-не толкова звука)
споделям ти го от опит от 3 години права експерименти с такива генерации

- drago_d
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
otnosno auspuha
колеги скоро си сменявах всички гурнета на голфарата,и тоя майстора ми сложи после един накрайник от някаква кола звука е жесток плутен иии постоянен на ниски и високи обороти и струва само 10 лв цялата работа.обче тръпката еее жестока ако някой го интересува това се намира на бул.Слатински на колелото на автобус 11
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Изтърбушването на катализатора вдига мощтността ...или по скоро отпушва колата ако катализатора е бил запушен и затова се заблуждават хората,че вдига не не вдига мощтността а просто я възтановява понеже при запушен катализатор много ясно,че няма да върви както трябва колата!Така,че ако катализатора е запушен вече по-добре е да се смени или махне!
- The_Overmind
- Мнения: 152
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Реших да не пускам нова тема, затова да питам в тая. Ако си сложа права тръба и ремус на голфа (3ка дизел 1.9) ще се покачи ли мощността? Също и разхода на гориво - едни ми казват че спада, други че се вдига. И още нещо - може ли да се изкара звук от дизел. Откачихме тръбата на въздушния филтър - звука беше повече от чудесен, НО (във всяко хубаво нещо има по едно голямо НО) мощността падна драстично...3000 оборота на 3-та с педал до ламарината и скорост от 40 км\ч. В сравнение -3та 100 на 4000 оборота с закачена тръба. Мерси предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта