След последните ремонти пали трудно на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 13:24


blacki написа:Е и при мен докато газовата беше на 20 30 хиляди км. палеше от раз на бензин и на газ. Ама напоследък стана точно като твойта. Даже един ден спря въобще да пали на газ и едвам на бензин. Беше се задръстила. :)
Знам ли. :?
ПП Между другото не съм виждал кола на газ на повече км. да пали от раз било на бензин или на газ. :)


И как си реши проблема с задръстването ? И какво се е било
задръстило ?

Откакто имам газова (минал съм грубо към 30 000 км) не е имало
проблем. И сега в един момент се прецака нещо(и то от раз)
А и дори да приемем факта , че се е скапала на газ при палене,
на бензин е същата работа (демек кофти).




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 03 авг 2006 13:47


Съдейки по това дето пишеш проблема ти май не е същия като моя. :wink:
Иначе ми се запушиха клапите на газта. Тази преди изпаритела и тази на самия изпарител. Но едва ли при тебе е същото де. :wink:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Чет 03 авг 2006 14:13


Ясно, че нещо по карбураторито не е в ред.
Само да уточня две неща:

1. Нормално е лампата за акумулатора да свети, ако оборотите са под еди колко си при запалване и след подаване на газ да изгасва. При тебе досега при палене е задействал автоматичният смукач и е вдигал оборотите със самото палене и затова лампата е изгасвала от само себе си.

2. Не е НЕнормално карбуратор да се пали, след като се припомпи педала на газта. Напротив - аз докато карах карбуратор съм палил така и то и на бензин и на газ.


ПС: Има хора дето са факири с карбураторите! :wink:


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Чет 03 авг 2006 14:28


Моето мнение е, че целия проблем ти идва от автоматичният смукач... Мисля, че му е дошло времето. До сега не се е проявил, но като сте човъркнали там и това сигурно му е било достатъчно... Дано не съм прав...


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 15:01


Angeljordan написа:Моето мнение е, че целия проблем ти идва от автоматичният смукач... Мисля, че му е дошло времето. До сега не се е проявил, но като сте човъркнали там и това сигурно му е било достатъчно... Дано не съм прав...


Защо да не си прав? Толкова ли е лошо положението ако е нещо по
смукача? И какво може да е?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 авг 2006 15:53


А стига мърмори за тоз смукач от него са ти всички грижи ще ти го регулират някъде и толкоз малко логично ако помислиш ще разбереш че всичките ти т.н. проблеми са всъщност 1 проблем и ти му описваш признаците - като не ти сработи смукача не ти затваря клапата, съответно на студен мотор не може да вдигне обороти щот влиза много въздух и му бедна сместа, като са под еди колко си оборотите ти свети лампата а като подадеш газ още един два пъти ти се затваря в крайна сметка клапата (или поне донякъде явно не колкото трябва) и лампата гасне какво толкова умуваш отивай да ти го дорегулират и тва е.

А иначе секи е разбирач и си ръчка по колата после ко стана - ами ще стане.
А и с тая газ кой знае колко си карал само на газ или с утайка в резервоара и как няма да ти се запуши карбуратора радвай се че изобщо палиш на бензин т.е. има шанс да стане карбуратора.

А относно "до вчера бачкаше и сега изведнъж спря" първо то всичко така се прецаква и второ я бъди честен и си признай междувременно не смени ли това онова :)) и твърдението "от 30к я карам нямал съм грижи" само говори лошо за тебе - като не поддържаш докато не спре няма да се сърдиш после.

Сори за тона ама съм болен и ми е криво което не ме извинява де :oops:

Айде успех с ремонта и между другото и моя смукач беше така по едно време и му бях хванал цаката докато се наканя да ида да ми го оправат - след палене задържах малко газта за 10-15 секунди примерно за да сработи в крайна сметка и да затвори.

А колегата който твърди че не трябва да се подава газ преди палене сутрин - еми не си прав точно при натискане на газта преди да запалиш клапата се затваря свали си филтира и дай газ на ръка някой ден и ще се увериш.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 16:21


dj_tuhla написа:А стига мърмори за тоз смукач от него са ти всички грижи ще ти го регулират някъде и толкоз малко логично ако помислиш ще разбереш че всичките ти т.н. проблеми са всъщност 1 проблем и ти му описваш признаците - като не ти сработи смукача не ти затваря клапата, съответно на студен мотор не може да вдигне обороти щот влиза много въздух и му бедна сместа, като са под еди колко си оборотите ти свети лампата а като подадеш газ още един два пъти ти се затваря в крайна сметка клапата (или поне донякъде явно не колкото трябва) и лампата гасне какво толкова умуваш отивай да ти го дорегулират и тва е.

А иначе секи е разбирач и си ръчка по колата после ко стана - ами ще стане.
А и с тая газ кой знае колко си карал само на газ или с утайка в резервоара и как няма да ти се запуши карбуратора радвай се че изобщо палиш на бензин т.е. има шанс да стане карбуратора.

А относно "до вчера бачкаше и сега изведнъж спря" първо то всичко така се прецаква и второ я бъди честен и си признай междувременно не смени ли това онова :)) и твърдението "от 30к я карам нямал съм грижи" само говори лошо за тебе - като не поддържаш докато не спре няма да се сърдиш после.

Сори за тона ама съм болен и ми е криво което не ме извинява де :oops:

Айде успех с ремонта и между другото и моя смукач беше така по едно време и му бях хванал цаката докато се наканя да ида да ми го оправат - след палене задържах малко газта за 10-15 секунди примерно за да сработи в крайна сметка и да затвори.

А колегата който твърди че не трябва да се подава газ преди палене сутрин - еми не си прав точно при натискане на газта преди да запалиш клапата се затваря свали си филтира и дай газ на ръка някой ден и ще се увериш.


Мерси за мнението. Само да допълня , че през това време съм я
поддържал доста сериозно. Не знам точно за каква утайка говориш,но
почти всеки месец гледам да издухам 20-30 л бензин, през останалото
време си я карам на газ.В резервоара винаги си имам 20 л. Просто ме
е яд ,че за 2-3 седмици дадох
доста парички и проблема си остана.
Утре съм на майстор та да видим...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 03 авг 2006 16:35


kingbullet написа:
dj_tuhla написа:А стига мърмори за тоз смукач от него са ти всички грижи ще ти го регулират някъде и толкоз малко логично ако помислиш ще разбереш че всичките ти т.н. проблеми са всъщност 1 проблем и ти му описваш признаците - като не ти сработи смукача не ти затваря клапата, съответно на студен мотор не може да вдигне обороти щот влиза много въздух и му бедна сместа, като са под еди колко си оборотите ти свети лампата а като подадеш газ още един два пъти ти се затваря в крайна сметка клапата (или поне донякъде явно не колкото трябва) и лампата гасне какво толкова умуваш отивай да ти го дорегулират и тва е.

А иначе секи е разбирач и си ръчка по колата после ко стана - ами ще стане.
А и с тая газ кой знае колко си карал само на газ или с утайка в резервоара и как няма да ти се запуши карбуратора радвай се че изобщо палиш на бензин т.е. има шанс да стане карбуратора.

А относно "до вчера бачкаше и сега изведнъж спря" първо то всичко така се прецаква и второ я бъди честен и си признай междувременно не смени ли това онова :)) и твърдението "от 30к я карам нямал съм грижи" само говори лошо за тебе - като не поддържаш докато не спре няма да се сърдиш после.

Сори за тона ама съм болен и ми е криво което не ме извинява де :oops:

Айде успех с ремонта и между другото и моя смукач беше така по едно време и му бях хванал цаката докато се наканя да ида да ми го оправат - след палене задържах малко газта за 10-15 секунди примерно за да сработи в крайна сметка и да затвори.

А колегата който твърди че не трябва да се подава газ преди палене сутрин - еми не си прав точно при натискане на газта преди да запалиш клапата се затваря свали си филтира и дай газ на ръка някой ден и ще се увериш.


Мерси за мнението. Само да допълня , че през това време съм я
поддържал доста сериозно. Не знам точно за каква утайка говориш,но
почти всеки месец гледам да издухам 20-30 л бензин, през останалото
време си я карам на газ.В резервоара винаги си имам 20 л. Просто ме
е яд ,че за 2-3 седмици дадох
доста парички и проблема си остана.
Утре съм на майстор та да видим...

kingbullet
Начинаещ

Регистриран:30 Май 2006
Мнения: 28
Местожителство: София


МнениеПуснато на: Сря Юли 26, 2006 7:12 pm
Значи днес направихме теста , сменихме делкото с чисто ново и имаше подобрение , но все пак си остана от време на време неравномерната работа на мотора. Като застана отзад на ауспуха(чисто нов е , на 3 дни) пак от време на време се чува едно като припукване. И тея майстори (вече и аз не знам кои са подред) вдигнаха ръце и се отказаха. Някакъв съвет ?!?!?
Това припукване изодзаде май изчезна :lol: :wink:Ше нагласим и карбуратора.Малко хора се навиват да се занимават с тези карбуратори.Голема издънка са :wink: :wink:


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 18:31


Оооооо, интересно!!!
Това как да го разбирам, някой се заяжда ли ?
Какво общо има кога съм се регистрирал ???
Нещо не схващам .... я да видим какво е обяснението ...


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 авг 2006 20:21


По скоро неуспешен опит за цитат ми се струва, ама темата май доста се разводни та не е ли време за :почист: еле :lock: или по-добре да видим утре след майстора какво всъщност ще се укаже :)

П.С. Връщам си думите назад за поддръжката - такъв извод си направих от факта че отиваш за едно а излизат други 2-3 като тракащо делко и никога не сменян тампон... не съм ти виждал колата ама от личен опит знам че като не сменяш на време се натрупват и става ... да ти се доплаче :)


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 20:52


dj_tuhla написа:По скоро неуспешен опит за цитат ми се струва, ама темата май доста се разводни та не е ли време за :почист: еле :lock: или по-добре да видим утре след майстора какво всъщност ще се укаже :)

П.С. Връщам си думите назад за поддръжката - такъв извод си направих от факта че отиваш за едно а излизат други 2-3 като тракащо делко и никога не сменян тампон... не съм ти виждал колата ама от личен опит знам че като не сменяш на време се натрупват и става ... да ти се доплаче :)


Значи карбураторът не е пипан , както и тампона което най-вероятно
е причина за проблемите, на като цяло на около 3 месеца ходя при
майстор за да се огледа абсолютно всичко и ако има проблем то той
се отстранява веднага. Мисля ,че в този форум има кой да го
потвърди. Това за поддръжката.

Мисля , че доста се разводни темата , така че модовете - LOCK !


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 авг 2006 22:15


Да, още веднъж се убеждавам че не бива да се съди по етикета за съдържанието, връщам си думите назад и дано стане колицата и да и се кефиш още дълго !

Драсни се пак като мине сесията при майстора който и да е той този път да видим какви ги е натворил :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 03 авг 2006 23:24


dj_tuhla написа:не съм ти виждал колата ама от личен опит знам че като не сменяш на време се натрупват и става ... да ти се доплаче :)

Не е баш по темата ама аз съм я виждал и карал колата и да си кажа честно много ми хареса как върви за Голф на толкова годинки.
Ша извинявате че се меся ама знам от известно време за проблема/ите и според мен цялата тая работа тръгна от кофти реглаж на газта. Колегата доколкото разбрах са му почнали проблемите след смяна на възд. филтър след което са пипнали реглажа на газ и е изкарала 1 или 2 дни и пак почнала да прави номера. Та си мисля че от един не добре направен реглаж на газовото тръгна цялата история, а може и да е кофти съвпадение.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 04 авг 2006 5:38


kingbullet написа:Оооооо, интересно!!!
Това как да го разбирам, някой се заяжда ли ?
Какво общо има кога съм се регистрирал ???
Нещо не схващам .... я да видим какво е обяснението ...

Ако става въпрос за мен.Обяснението е неуспешен опит за цитат и нищо повече.Нямам намерението да се заяждам с абсолютно никой. :lol: :lol: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта