



Черно тиксо на диода за маслото :(
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 23 мар 2011 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Черно тиксо на диода за маслото :(
Привет от най-новия собственик на Голф 4.Количка е 98 година,много запазена отвътре,по ходовата част няма забележки,двигателчето работи много добре.Много хубаво не е на хубаво.Вчера смених маслото и след това двигателя почна да трака,работи като дизелов
,а е 1.6 бензин.Пилка от таблото,а лампа не свети.Закарах я на майстор,свалихме таблото и над диода за маслото имаше залепено черно тиксо и лампата не свети.Към двигателя не се качва масло.Очаквам утре да ми звъннат от сервиза и да ми кажат както е положението.Още незнам какво да очаквам и колко ще се бръкна?Гадно е да купиш кола и на втория ден в сервиза.

- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(



Понякога се чудя до къде стига човешкото безочие, безотговорност и егоизъм.
Дано всичко е наред с колата, ако не е работила дълго, само за лагерите може да се притесняваш....
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Добре дошъл във филма!
Като купувахте колата, никой ли не видя, че лампата на маслото не свети на контакт?
Виждал съм маслената лампа вързана на генератора!
Като купувахте колата, никой ли не видя, че лампата на маслото не свети на контакт?
Виждал съм маслената лампа вързана на генератора!

- zooz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велинград
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
колега маслото е било пълно с добавки, затова е работила като часовник...друг пат ако ти е наложи, помириши маслото дали има странни миризми.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Ще ме оплюете за мнението ми ама човека като не е догледал,продавача какво му е виновен.Идея си нямате колко търговци на коли,които ги продават тук,ги купуват така "модернизирани" още по другите държави и после ходите да се карате с тях защо така,защо иначе.Човека като го е купувал е можел да види,че лампата не свети на контакт,да мусне един тест на сегментите на таблото през VAG-Com и ди види коя лампа свети и коя не.
Имам познат в Италия,дето с това си изкарва прехраната,че и доста пари прави,разбира се предимно на коли за износ.Логиката му е доста елементарна и за съжаление вярна - "ами и да не го направя аз и да не им взема аз парите,някой друг все ще им го направи и пак ще прецакат човека,защо тогава да не им взема аз парите" и за жалост е напълно прав.
Тук явно става дума за двигател с проблем,който е бил прикрит,къде не е ясно и не е и особено важно.За да няма достатъчно налягане на маслото то или налягането се губи по системата (биелни и основни лагери са доста възможна причина) или маслената помпа на прави необходимото налягане в системата.Съответо като се свали картера,за да се види какво е състоянието на помпата,свалете и огледайте какво е положението с биелните лагери и дали имат износвания,какъв размер са сложени (може двигателя да е ремонтиран вече веднъж и да не са стандартен размер).Ако там има драма,значи всичко става много сложно и скъпо за теб.
Ако лагерите изглеждат наред,нищо не пречи да ги смените с нови,понеже не са скъпи,пък е хубаво като са отворени,да се подменят с нови,но хората в сервиза ще ти разкажат тези неща.

Имам познат в Италия,дето с това си изкарва прехраната,че и доста пари прави,разбира се предимно на коли за износ.Логиката му е доста елементарна и за съжаление вярна - "ами и да не го направя аз и да не им взема аз парите,някой друг все ще им го направи и пак ще прецакат човека,защо тогава да не им взема аз парите" и за жалост е напълно прав.
Тук явно става дума за двигател с проблем,който е бил прикрит,къде не е ясно и не е и особено важно.За да няма достатъчно налягане на маслото то или налягането се губи по системата (биелни и основни лагери са доста възможна причина) или маслената помпа на прави необходимото налягане в системата.Съответо като се свали картера,за да се види какво е състоянието на помпата,свалете и огледайте какво е положението с биелните лагери и дали имат износвания,какъв размер са сложени (може двигателя да е ремонтиран вече веднъж и да не са стандартен размер).Ако там има драма,значи всичко става много сложно и скъпо за теб.
Ако лагерите изглеждат наред,нищо не пречи да ги смените с нови,понеже не са скъпи,пък е хубаво като са отворени,да се подменят с нови,но хората в сервиза ще ти разкажат тези неща.

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Понеже бях в сервиза днес като стана това, мога да ти кажа, че момчето явно изобщо не разбира от коли (и не е длъжен), че да гледа такива неща. Просто не му е направило впечатление. Иначе колата е голяма лимонка, доста неща по нея са замаскирани испоред мен с времето ще излизат още проблеми.
Никак не е професионално и етично да постъпват така търговците, да не кажа, че си е живо престъпление
Ако това беше в цивилизована държава - тоя никога повече нямаше да продава коли, може и малко да полежи даже!
Другото е, че не може да се очаква за малко пари колата да е читава. И евтиното винаги излиза мнооого скъпо!
А тоя скапан мотор 1,6 SR ми е фаворит сред най-смотаните мотори, слагани на VW - наред с "модерния" 1,4 80 коня на Golf 6 (1200+ кг)
, който също е мъртво роден! Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!
Относно разходите - залагам на 300-500лв. - лагери, труд и недай боже друго...
Никак не е професионално и етично да постъпват така търговците, да не кажа, че си е живо престъпление



Ако това беше в цивилизована държава - тоя никога повече нямаше да продава коли, може и малко да полежи даже!

Другото е, че не може да се очаква за малко пари колата да е читава. И евтиното винаги излиза мнооого скъпо!
А тоя скапан мотор 1,6 SR ми е фаворит сред най-смотаните мотори, слагани на VW - наред с "модерния" 1,4 80 коня на Golf 6 (1200+ кг)



Относно разходите - залагам на 300-500лв. - лагери, труд и недай боже друго...
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
То лампата не се забелязва!Колко коли съм купил,никога не съм гледал кое свети и кое не на таблото!Нека собственика да каже и на каква цена е купен автомобила?4600-4800лв сигурно?Евтиното винаги излиза по-скъпо!И аз се убедих в това преди няколко години!
И един трик при закупуване на автомобил:след като го харесате,тествате кажете на продавача,че я купувате дая проверитеи с Vag-com!Ако на колата и има нещо веднага продавача почва да се дърпа!Да не кажа,че почват да скачат и на бой!От такива продавачи бягайте далеко!
И един трик при закупуване на автомобил:след като го харесате,тествате кажете на продавача,че я купувате дая проверитеи с Vag-com!Ако на колата и има нещо веднага продавача почва да се дърпа!Да не кажа,че почват да скачат и на бой!От такива продавачи бягайте далеко!
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
продавача какво му е виновен
Е това ,ако не е измама,скриване на проблем

Редовна практика е да "гасят" лампите по всякакъв начин...
аirbag вързан към маслото,съпротивления ...
- Vinchenzo
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Vento написа:Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!
Колега защо така мислиш? Аз от 7 месеца карам такъв Голф с 1.6 АКЛ мотор и съм си доволен.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Кирчето продаваше такъв мотор на добра цена доколкото помня. Може да излезе по-евтино.... 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Кофти номер са му спретнали на човека,но няма какво да се направи...даже някой ако се е заглеждал в договора за покупко-продажба ще разбере защо 

- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Джамбазин ли е
Скоро ми се случи в Пловдив при опита си да тестваме с ВАГ се оказа че "тарикатчетата" са резнали ОБД буксата,и настана един спор с тях- колко ми бил читав софтуера

Скоро ми се случи в Пловдив при опита си да тестваме с ВАГ се оказа че "тарикатчетата" са резнали ОБД буксата,и настана един спор с тях- колко ми бил читав софтуера

Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
проблемът не е само с моторите ,както писаха колегите !виждалсъмизвадени лампи за "чека",срязани кабели за него,блокирани с планки прозорци и т.н.!търговеца вика - иди при някой да ти го активира с Ваг -ком джама !да ама нестава .отваряш-и блокаж на системата!и много още примери!лошо!а го правят наши хора по чужбината .те другите не разбират !нали знаете поговорката :сиромах човек-жив дявол!и нашите сиромаси ни работят!
- moreg
- Мнения: 476
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Ами колегата за съжаление не е нито първия нито последния измамен! Помня онзи колега дето си беше купил Голф 4 от Дупница, където двигателното масло беше станало на грес
Има много писано в този форум за колите втора ръка, обаче хората не четат и си мислят, че всичко каквото лети се яде....
Отваряйте си очите хора и ако нищо неразбирате от автомобили взимайте с вас хора, които са в час, иначе докато има наивни хора ще има и измамници нормално е това

Има много писано в този форум за колите втора ръка, обаче хората не четат и си мислят, че всичко каквото лети се яде....
Отваряйте си очите хора и ако нищо неразбирате от автомобили взимайте с вас хора, които са в час, иначе докато има наивни хора ще има и измамници нормално е това

Последна промяна от moreg на Чет 24 мар 2011 12:06, променено общо 1 път.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Към автора на темата: Съжалявам, коелга, наистина е много кофти случая, но не го приемай навътре.. в крайна сметка можеше и по-зле да е... Чакаме да кажеш каква е диагнозата от сервиза.
Към всички останали колеги.. Ами.. всички гледни точки са верни, но с едно малко уточнение: Колите са така зверски замаскирани, защото просто у нас така може безнаказано. Човекът на zfa159, дето ги "тунингова" в Италия е прав за себе си. Само че, след интервенцията, къде отиват тия коли.. Във Франция и Германия ли? Или в България, Сърбия и други братски държави?
Относно това, което Vento спомена, че това в друга страна няма как да се случи.. Еми няма как да стане, наистина. За Германия мога да кажа от опит, че тук най-голямото "престъпление", което правят, е че въртят километража назад, сменят кожата на скоростния лост и прикриват дефекти по боята (това само турците го правят, но повечето автокъщи тук са турски). В Швейцария няма такова нещо. Имам познат, който се занимава с коли в Швейцария.. и.. в общи линии там за подобна гавра с колата глобите са много солени.
Та така.. най-големите бракми от Италия (и все по-рядко от Германия) красят родните автокъщи и чакат някой да се излъже.
Относно изказванията за това АКЛ колко тъп двигател е, мисля, че темата не е за това... само ще се стигне до спорове. Само ще кажа, че и аз не съм виждал читав АКЛ на 350 000 км.. На колко км мислите, че са колите у нас, които се продават на 130 000
Поздрави на всички!
ПП. Колега, при следващата покупка на кола задължително вземи със себе си някой, който има представа какво, как и къде да гледа при покупката!
Към всички останали колеги.. Ами.. всички гледни точки са верни, но с едно малко уточнение: Колите са така зверски замаскирани, защото просто у нас така може безнаказано. Човекът на zfa159, дето ги "тунингова" в Италия е прав за себе си. Само че, след интервенцията, къде отиват тия коли.. Във Франция и Германия ли? Или в България, Сърбия и други братски държави?
Относно това, което Vento спомена, че това в друга страна няма как да се случи.. Еми няма как да стане, наистина. За Германия мога да кажа от опит, че тук най-голямото "престъпление", което правят, е че въртят километража назад, сменят кожата на скоростния лост и прикриват дефекти по боята (това само турците го правят, но повечето автокъщи тук са турски). В Швейцария няма такова нещо. Имам познат, който се занимава с коли в Швейцария.. и.. в общи линии там за подобна гавра с колата глобите са много солени.
Та така.. най-големите бракми от Италия (и все по-рядко от Германия) красят родните автокъщи и чакат някой да се излъже.
Относно изказванията за това АКЛ колко тъп двигател е, мисля, че темата не е за това... само ще се стигне до спорове. Само ще кажа, че и аз не съм виждал читав АКЛ на 350 000 км.. На колко км мислите, че са колите у нас, които се продават на 130 000

Поздрави на всички!
ПП. Колега, при следващата покупка на кола задължително вземи със себе си някой, който има представа какво, как и къде да гледа при покупката!
Последна промяна от icefire на Чет 24 мар 2011 12:28, променено общо 1 път.