Заслужава ли си? Passat B5

Техническа и сервизна информация за Passat
sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Пон 05 май 2008 12:31


Три лъчев мултифункционален волан няма.Иначе при хайлайна всички са три лъчеви с това изключение само ако има мулти.ф. волан.И при пасатите е така.




chavo
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 18 апр 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chavo » Пет 25 юли 2008 20:03


Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Пет 25 юли 2008 23:24


chavo написа:Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.

Подкрепям!


Потребителски аватар
pepinoto
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 08 май 2008 16:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот pepinoto » Пон 28 мар 2011 19:59


Ако колата е читава вземай и само газ!!!


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Заслужава ли си? Passat B5

Мнениеот sklimoto » Пон 28 мар 2011 21:23


Абе ти къде се изказа неподготвен след почти 3год.Той колегата вече мисли сигурно да я продава . :banghead:


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Re:

Мнениеот BRUKLLIN » Пон 28 мар 2011 22:05


pepinoto написа:Ако колата е читава вземай и само газ!!!

:063: :063: :063: :063:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Re:

Мнениеот velinsl » Вто 29 мар 2011 20:12


pepinoto написа:Ако колата е читава вземай и само газ!!!

Еи къде я избара тая тема!? :roll:
Иначе автора едва ли се е чудил 3 години какво да вземе.


Потребителски аватар
nistel_87
Мнения: 197
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
Автомобил: Honda Accord 2007
Двигател: i-ctdi
Местоположение: BG - UK

Re:

Мнениеот nistel_87 » Вто 29 мар 2011 20:28


Peteff написа:
chavo написа:Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.

Подкрепям!

+1



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта