Заслужава ли си? Passat B5
Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
chavo написа:Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.
Подкрепям!
- pepinoto
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 08 май 2008 16:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:
Ако колата е читава вземай и само газ!!!
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Заслужава ли си? Passat B5
Абе ти къде се изказа неподготвен след почти 3год.Той колегата вече мисли сигурно да я продава . 

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Re:
pepinoto написа:Ако колата е читава вземай и само газ!!!




Re: Re:
pepinoto написа:Ако колата е читава вземай и само газ!!!
Еи къде я избара тая тема!?

Иначе автора едва ли се е чудил 3 години какво да вземе.
- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re:
Peteff написа:chavo написа:Колега, може би е късно за мнение, но за желаещите в бъдеще,
мога да споделя следното: карам В5 ТДИ с 2 червени, помпа дюза,85 кв или 115 к.с. по книжка 310 н.м. въртящ момент 2000 год. климатроник, кожен трилъчов волан, километри?!?! /156000/ но не съм сигурен. Върви страхотно за класа и модела особено това се усеща на "баир"Променлива геометри на турбото, много икономично работи. Проблеми: сменени две "щанги" на ляв носач, клапан АГР "плякаше", датчик на климатроника. По принцип работят по шумно и вибрациите в купето са по големи в сравнение от другите системи на впръскване като комон рейл системата например. Изисквания -качествено гориво и масло/има специално за помпа дюза задължително със знака утвърден от VW/. Колата е от Италия, карам вече 1 год. Не твърдя, че това е най хубавата кола, но със сигурност една от първите редици.
Подкрепям!
+1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта