Въпрос за филтъра за картерните газове.
Въпрос за филтъра за картерните газове.
Първо извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема.Ако се постави такъв филтър за картерните газове ще има,ли някакъв ефект и за колко км. се задръства филтърчето?

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
интересесна тема



- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Ако става съпрос за Г60 при него маслените пари се връщат в компресора и от части смазват уплътненията , там по принцип няма друго мазане като изключим тефлоновата грес с която си ги мажем ,сам прецени(аз лично не бих си сложил филтар там)
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Изглежда добре с това филтърче горе,но съм сигурен,че на тази височина малко или много ще ти мирише на масло вътре в купето,а и бързо ще се затиска самото филтърче.Относно това,че маслените пари смазват каквото и да било,това не е вярно.Когато изолираш маслените пари от смукателния поток,единствената вреда е за околната среда 

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Колегата е прав при Г60 и Г40 маслените пари смазват компресора !
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
bbboiko2004 написа:Колегата е прав при Г60 и Г40 маслените пари смазват компресора !
искаш да кажеш,че газовете имат свойствата на смазочен материал...или грешно те разбирам

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
В самите пари има смазочен материал и понеже както каза колегата компросорите нямат друго смазване ( не говоря за смазването на лагерите а на лопатките) и тези пари играят тази роля. 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Относно ефекта при изолиране маркуча на картерните газове,той е,че тази манипулация малко ти подобрява сместа.Причината да влиза заводско във тръбата на възд.филтър е гонене на еконорми.При изолиране,ти спираш топлия въздух,който иначе се смесва с постъпващия атмосверен.Като резултат получаваш по-студен поток в горивната камера,което означава повече кислород и в крайна сметка повече мощност,но все пак ефекта е минимален.Карам и двете си коли с направена такава интервенция доста години вече и не съм забелязал проблем досега.Ако решиш да го направиш,направи удължение на маркуча и го отведи някъде надолу към ск.кутия за да не ти мирише в купето и затисни дупката на маркуча на възд.филтър

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Ако ще извеждаш с маркуч - прави се кеч кен ... а не на улицата.
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Мотора е ПБ и целта е по-скоро естетическа.Капака на главата е от Г60 и съм го полирал,а в момента полирам динамото и дебитомера,блока е боядисан и с такъв филтър би изглеждало по-приятно.Мисълта ми беше някой ако е слагал да сподели за колко време се зацапва филтъра и общи впечатления.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Аз карах близо 5000-6000км с такъв филтър.Не се цапаше,а като го вързах към кутията на филтъра взе да си цапа маркучите
Не знам дали има полза като цяло

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
mupk0 написа:Аз карах близо 5000-6000км с такъв филтър.Не се цапаше,а като го вързах към кутията на филтъра взе да си цапа маркучитеНе знам дали има полза като цяло
Цапа защото системата за вентилация на картера работи.С филтъра я спираш общо взето и затова не цапа.Внимавайте като бърникате рециркулацията защото като няма добра циркулация се вдига налягането в картера и се прецаква мазането.
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
На моя голф абф цапа доволо и се чудех да го затапвам ли , щото си цапа доволно и се чудех защо е така кажете миса да му сложа нещо като кечкен и там да ходи щото прави няква бяла емулсия наподобяваща боза , ако като дигна пръчката маслото е като сълза . Нормална ли е тая емулсия да го затапвам ли да не ходи към филтъра или да го оставя така моля кажете или да го чиста от време на време ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.
Тази емулсия е от зимата.Като крем е.Защото я караш студена и на къси разстояния.Попринцип доста често тя като замръзне спира вентилацията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта