Въпрос за филтъра за картерните газове.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот topper » Пон 28 мар 2011 22:57


Първо извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема.Ако се постави такъв филтър за картерните газове ще има,ли някакъв ефект и за колко км. се задръства филтърчето?

Изображение




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот nuri_3556 » Вто 29 мар 2011 0:15


интересесна тема :beer :beer


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот bratq_varvari1 » Вто 29 мар 2011 8:23


Ако става съпрос за Г60 при него маслените пари се връщат в компресора и от части смазват уплътненията , там по принцип няма друго мазане като изключим тефлоновата грес с която си ги мажем ,сам прецени(аз лично не бих си сложил филтар там)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот emiltd » Вто 29 мар 2011 8:58


Изглежда добре с това филтърче горе,но съм сигурен,че на тази височина малко или много ще ти мирише на масло вътре в купето,а и бързо ще се затиска самото филтърче.Относно това,че маслените пари смазват каквото и да било,това не е вярно.Когато изолираш маслените пари от смукателния поток,единствената вреда е за околната среда :да:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 29 мар 2011 9:06


Колегата е прав при Г60 и Г40 маслените пари смазват компресора !


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот emiltd » Вто 29 мар 2011 9:15


bbboiko2004 написа:Колегата е прав при Г60 и Г40 маслените пари смазват компресора !


искаш да кажеш,че газовете имат свойствата на смазочен материал...или грешно те разбирам :| ?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 29 мар 2011 9:17


В самите пари има смазочен материал и понеже както каза колегата компросорите нямат друго смазване ( не говоря за смазването на лагерите а на лопатките) и тези пари играят тази роля. :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот emiltd » Вто 29 мар 2011 9:39


topper написа:Първо извинявам се ако въпроса ми не е за тази тема.Ако се постави такъв филтър за картерните газове ще има,ли някакъв ефект и за колко км. се задръства филтърчето?

Изображение


Относно ефекта при изолиране маркуча на картерните газове,той е,че тази манипулация малко ти подобрява сместа.Причината да влиза заводско във тръбата на възд.филтър е гонене на еконорми.При изолиране,ти спираш топлия въздух,който иначе се смесва с постъпващия атмосверен.Като резултат получаваш по-студен поток в горивната камера,което означава повече кислород и в крайна сметка повече мощност,но все пак ефекта е минимален.Карам и двете си коли с направена такава интервенция доста години вече и не съм забелязал проблем досега.Ако решиш да го направиш,направи удължение на маркуча и го отведи някъде надолу към ск.кутия за да не ти мирише в купето и затисни дупката на маркуча на възд.филтър :beer


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Stenly » Вто 29 мар 2011 11:33


Ако ще извеждаш с маркуч - прави се кеч кен ... а не на улицата.


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот topper » Вто 29 мар 2011 17:10


Мотора е ПБ и целта е по-скоро естетическа.Капака на главата е от Г60 и съм го полирал,а в момента полирам динамото и дебитомера,блока е боядисан и с такъв филтър би изглеждало по-приятно.Мисълта ми беше някой ако е слагал да сподели за колко време се зацапва филтъра и общи впечатления.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Symptom » Вто 29 мар 2011 21:58


:beer Още една идея да стане по-интересно. Понеже на другото ми возило не ми се разваляше системата...засега. Намерих си филтър за конденз, 5 микрона, теоритично улавя до 98 % емулсии. Ще се изненадате какво количество се събира за 2000 км пробег.И всичко това в интеркулера и по пътищата... Така хем системата е чиста хем не е нарушена.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот mupk0 » Вто 29 мар 2011 22:01


Аз карах близо 5000-6000км с такъв филтър.Не се цапаше,а като го вързах към кутията на филтъра взе да си цапа маркучите :D Не знам дали има полза като цяло


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 мар 2011 23:52


mupk0 написа:Аз карах близо 5000-6000км с такъв филтър.Не се цапаше,а като го вързах към кутията на филтъра взе да си цапа маркучите :D Не знам дали има полза като цяло

Цапа защото системата за вентилация на картера работи.С филтъра я спираш общо взето и затова не цапа.Внимавайте като бърникате рециркулацията защото като няма добра циркулация се вдига налягането в картера и се прецаква мазането.


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот kalopo0o » Сря 30 мар 2011 9:44


На моя голф абф цапа доволо и се чудех да го затапвам ли , щото си цапа доволно и се чудех защо е така кажете миса да му сложа нещо като кечкен и там да ходи щото прави няква бяла емулсия наподобяваща боза , ако като дигна пръчката маслото е като сълза . Нормална ли е тая емулсия да го затапвам ли да не ходи към филтъра или да го оставя така моля кажете или да го чиста от време на време ?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за филтъра за картерните газове.

Мнениеот mupk0 » Сря 30 мар 2011 9:51


Тази емулсия е от зимата.Като крем е.Защото я караш студена и на къси разстояния.Попринцип доста често тя като замръзне спира вентилацията.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта