Висока температура. Аларма масло!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Висока температура. Аларма масло!

Мнениеот IVD » Нед 06 авг 2006 17:14


Колеги проблема е следния:

- колата е 1.4ABD '93;
- 4000 км след смяна на гарнитура на глава;
- чисто нов 2 скоростен вентилатор на радиатор;
- масло 10W40 Texaco полусинтетика;
- парното топли;
- колата не гори масло;

Та проблема е следния - карам извън града 5ск. 100-120км/ч , колата държи 100гр., перката работи на 1-ва скорост,но температурата не пада. В момента когато падна на 80км/ч на 5-та скорост, т.е. по ниски обороти, ми дава аларма на маслото. След съединител и форсаж лампата гасне. Та въпроса ми е свързана ли е алармата с високата температура и как да сваля температурата на ~90-93 гр. Не искам да сменям маслото с по гъсто.

P.S. Днес измих радиатора с водоструйка, паднаха много боклуци,но нямах възможност да я пробвам.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 06 авг 2006 17:35


Водата изчезва ли?

В Града как се държи?

Карам същата кола, но на 5та със тази скорост темпа ми пада на 85-80 градуса. 100 са нереално много. Някакви запушвания по радиатора да имаш или скапан термостат... е моето предложение...


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Нед 06 авг 2006 18:21


И в града качва,но няма аларма за маслото. Вода не се губи! И аз си мислех за термостат...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 06 авг 2006 18:30


IVD написа:И в града качва,но няма аларма за маслото. Вода не се губи! И аз си мислех за термостат...


От високата температура маслото става по течно и това обърква датчика и почва да пищи (не съм сигурен в това твърдение). Но проблема е в охладителната система мисля аз. Значи аз бих започнал с най-простото. Смяна на термостат и промивки на цялата система ако има евентуални запушвания. Друг е въпроса дали си сигурен в данните за тази температура...може някой датчик да дава грешно инфо или в таблото да е проблема.


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Нед 06 авг 2006 18:51


Според мен проблема с пищенето на зумера за маслото се крие някъде в датчиците на маслото, в смисъл, че като караш колата с по-високи обороти, налягането на маслото е едно. В момента, в който оборотите паднат изведнъж или много бързо, датчика не може да отчете бързо разликата в налягането и зумера започва да писка.
А има и друг вариант погледни пластмасовия водач на щеката за проверка на маслото да не се е счупил и да е влезнал навътре и по този начин ти да си мислиш, че нивото на маслото е нормално, а всъщност то да е ниско.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 06 авг 2006 19:23


термостат и вероятно биелни лагери (маслена помпа, основни лагери като опция mhihi)
но първо термостат! и мерене на налягането!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Нед 06 авг 2006 19:37


Утре ще сменя термостата и ще отида да премеря налягането. Щеката е ОК и нивото на маслото е между мин. и макс. Как да разбера дали са биелни лагери - колата е на 257 000 км със сигорност реални, възможно ли да е от пробега?И колко струва ремонт на биелни лагери? :shock


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 06 авг 2006 19:59


зависи-първо трябва да се види какво е налягането, после да се отвори и да се види какво точно не е наред


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Пон 07 авг 2006 13:27


След смяна на термостат температурата е нормална, но пак има аларама масло!


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 07 авг 2006 21:42


Биални лагери но си ги купи от Юни-треид за нямаш повече проблеми.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 07 авг 2006 21:57


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19179

Прочети малко... и ползвай търсачката за още..

Честито.!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 08 авг 2006 16:17


Днес смених датчика 0.15-0.45 bar. След "душманско" каране на колата така и не успях да я накарам да даде аларма, както правеше преди. Утре мисля да я пробвам и "планинско" как върви. Искренно се надявам да съм решил проблема със смяната на датчика. :shock


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 08 авг 2006 16:22


колега,беше ли ти омаслен много датчика преди да го смениш?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 08 авг 2006 20:42


Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е? :roll:


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Вто 08 авг 2006 21:59


IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е? :roll:

Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта