Колеги проблема е следния:
- колата е 1.4ABD '93;
- 4000 км след смяна на гарнитура на глава;
- чисто нов 2 скоростен вентилатор на радиатор;
- масло 10W40 Texaco полусинтетика;
- парното топли;
- колата не гори масло;
Та проблема е следния - карам извън града 5ск. 100-120км/ч , колата държи 100гр., перката работи на 1-ва скорост,но температурата не пада. В момента когато падна на 80км/ч на 5-та скорост, т.е. по ниски обороти, ми дава аларма на маслото. След съединител и форсаж лампата гасне. Та въпроса ми е свързана ли е алармата с високата температура и как да сваля температурата на ~90-93 гр. Не искам да сменям маслото с по гъсто.
P.S. Днес измих радиатора с водоструйка, паднаха много боклуци,но нямах възможност да я пробвам.
Висока температура. Аларма масло!
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
IVD написа:И в града качва,но няма аларма за маслото. Вода не се губи! И аз си мислех за термостат...
От високата температура маслото става по течно и това обърква датчика и почва да пищи (не съм сигурен в това твърдение). Но проблема е в охладителната система мисля аз. Значи аз бих започнал с най-простото. Смяна на термостат и промивки на цялата система ако има евентуални запушвания. Друг е въпроса дали си сигурен в данните за тази температура...може някой датчик да дава грешно инфо или в таблото да е проблема.
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен проблема с пищенето на зумера за маслото се крие някъде в датчиците на маслото, в смисъл, че като караш колата с по-високи обороти, налягането на маслото е едно. В момента, в който оборотите паднат изведнъж или много бързо, датчика не може да отчете бързо разликата в налягането и зумера започва да писка.
А има и друг вариант погледни пластмасовия водач на щеката за проверка на маслото да не се е счупил и да е влезнал навътре и по този начин ти да си мислиш, че нивото на маслото е нормално, а всъщност то да е ниско.
А има и друг вариант погледни пластмасовия водач на щеката за проверка на маслото да не се е счупил и да е влезнал навътре и по този начин ти да си мислиш, че нивото на маслото е нормално, а всъщност то да е ниско.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19179
Прочети малко... и ползвай търсачката за още..
Честито.!
Прочети малко... и ползвай търсачката за още..
Честито.!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 85 госта