
Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Направо ми се плаче като видя ,че някой убива S-ка ,ама сега с тоя мотор мисля проекта ти ще грейне 

- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
хахаха...мдам видяли са и сметката...трябва да снимам колко са я съкратили от дясно...
време за малко части:
Pistons: JE Forged (stock crank) - 949$
Rods: Scat Forged (20mm pin) - 595$
Studs: APR - 180$
Exhaust manifold: External WG/T3 flange - 295$
Turbo: GT3071R - 1395$
WG: Tial 38mm - 400$
Chip: GT3071R - 1049$
IC: S2/RS2 fit - 690$
Clutch/flywheel: ?? (не знам какво точно да ползвам за 1.8Т скоростна кутия)
време за малко части:
Pistons: JE Forged (stock crank) - 949$
Rods: Scat Forged (20mm pin) - 595$
Studs: APR - 180$
Exhaust manifold: External WG/T3 flange - 295$
Turbo: GT3071R - 1395$
WG: Tial 38mm - 400$
Chip: GT3071R - 1049$
IC: S2/RS2 fit - 690$
Clutch/flywheel: ?? (не знам какво точно да ползвам за 1.8Т скоростна кутия)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Е ти с тая 3071-ца може и да не подковаваш мотора, даже само едни биели са достатъчни, ако мотора отвътре е ок и не е износен.
И защо си се спрял на 3071, няма ли да ти малее тя е аут при около 400к.с., при положение че тоя мотор с 3076 им фуллбуст на около 3500-3800об/мин и е доста приятен за каране.
Тиал 38мм може да се намери на почти половината пари, а и заводския Гейт на 2.2 20V turbo е доста добър и при повечето проекти хората си го оставт него с подходящата пружина.
От шпилки също мисля, че няма нужда
И защо си се спрял на 3071, няма ли да ти малее тя е аут при около 400к.с., при положение че тоя мотор с 3076 им фуллбуст на около 3500-3800об/мин и е доста приятен за каране.
Тиал 38мм може да се намери на почти половината пари, а и заводския Гейт на 2.2 20V turbo е доста добър и при повечето проекти хората си го оставт него с подходящата пружина.
От шпилки също мисля, че няма нужда

- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
На предно каза колегата.
Интересен проект!Мисля,че този е първият от този "сорт"
Интересен проект!Мисля,че този е първият от този "сорт"

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
NiTeC написа:хахаха...мдам видяли са и сметката...трябва да снимам колко са я съкратили от дясно...
време за малко части:
Pistons: JE Forged (stock crank) - 949$
Rods: Scat Forged (20mm pin) - 595$
Studs: APR - 180$
Exhaust manifold: External WG/T3 flange - 295$
Turbo: GT3071R - 1395$
WG: Tial 38mm - 400$
Chip: GT3071R - 1049$
IC: S2/RS2 fit - 690$
Clutch/flywheel: ?? (не знам какво точно да ползвам за 1.8Т скоростна кутия)
спести си всичките тези пари и инвестирай в хубава електроника - всичко в мотора ще държи , ако я караш само на предно тази кола всичко над 300 коня ще е излишно. Съсредоточи парите в това да махнеш мотроника и дебитомера, и инвестирай в окачване и спирачки .
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Cordoba16vt написа:спести си всичките тези пари и инвестирай в хубава електроника - всичко в мотора ще държи , ако я караш само на предно тази кола всичко над 300 коня ще е излишно. Съсредоточи парите в това да махнеш мотроника и дебитомера, и инвестирай в окачване и спирачки .
1+
PACO
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Е тоя мотроник е доста читав и до колкото съм чувал може да се настрой да работи по МАП, ако не греша, отделно 270-280к.с. са реалност само с нов софтуер.
По кофти момента е, че 5-така е много тежък и така както е разположен пред предния мост колата ще стане като носорог и ще оре с предницата
Ще стане като махало
По кофти момента е, че 5-така е много тежък и така както е разположен пред предния мост колата ще стане като носорог и ще оре с предницата

Ще стане като махало

- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Имам приятел, който е с мотроника и само с ревизия на мотора и по голямо турбо извади 450кс. Доста добре си понася настройките мотроника.Друг въпрос е, че с така разположен мотор и добри гуми, колата направо отлепя и прави страшен старт.Затова и аз давам един глас, че тази голяма инвестиция е малко безмислена, ако се търсят 350-400 коня, та дори и малко повече
- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
колко парички е там лиценза за състезател
?

- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
лиценза е към 150-200$...сега следващата седмица трябва да подавам документите...
листа се промени малко днес...поръчах бая работи от 034 Motorsport...страхотно обслужване!
JE 81.5mm pistons
Scat rods
Main/connecting bearings
APR head studs
След кратка дискусия с единия от представителите бях убеден че тас 3071 дет съм си я харесал ще е проблем с предно задвижване и свалихме леко надолу та новото турбо ще е 2871RS...ето и малко спецификации по чипа и турбото:
-26psi overboost, 22psi to redline, 7200rpm rev limiter
-Air/Fuel ratio 11.5-11.8 under boost, 14.7 under light load and idle conditions. Recommended for 91-93 octane fuel.
-330 wheel HP (to the wheels), estimated 400-425 crank HP.
-Injector duty cycle 85-90% max. under full load at peak rpm of 7200rpm.

ще ползвам мотроника с чип от 034...колкото до тежкия двигател - нищо не мога да направя по въпроса...разликата в дистрибуцията на теглото спрямо куатро няма да е много различна като се има в предвид количеството желязо в багажника...ще трябва да я кача на кантари да видим как стоят нещата ако трябва да местя батерията отзад нещо баласти туй онуй...
листа се промени малко днес...поръчах бая работи от 034 Motorsport...страхотно обслужване!
JE 81.5mm pistons
Scat rods
Main/connecting bearings
APR head studs
След кратка дискусия с единия от представителите бях убеден че тас 3071 дет съм си я харесал ще е проблем с предно задвижване и свалихме леко надолу та новото турбо ще е 2871RS...ето и малко спецификации по чипа и турбото:
-26psi overboost, 22psi to redline, 7200rpm rev limiter
-Air/Fuel ratio 11.5-11.8 under boost, 14.7 under light load and idle conditions. Recommended for 91-93 octane fuel.
-330 wheel HP (to the wheels), estimated 400-425 crank HP.
-Injector duty cycle 85-90% max. under full load at peak rpm of 7200rpm.

ще ползвам мотроника с чип от 034...колкото до тежкия двигател - нищо не мога да направя по въпроса...разликата в дистрибуцията на теглото спрямо куатро няма да е много различна като се има в предвид количеството желязо в багажника...ще трябва да я кача на кантари да видим как стоят нещата ако трябва да местя батерията отзад нещо баласти туй онуй...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
Пак си помисли за турбото. GT2871 e за предпочитане пред GT2871RS
PACO
PACO
- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
трябва да погледна спецификациите...каква е разликата?
- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
айде още малко работа свърших днес...фокуса беше на електрическата част...сега мога да изхвърля С2ката навън и да вкарам Б4ката...

трябваше да махна парното...баси дзвяра...


след доста битки:


започнах да разглобявам главата:

и закъсах на интейк манифолда...не мога да измисля как да махна тръбата за антифриза...
и малко части пристигнаха


трябваше да махна парното...баси дзвяра...


след доста битки:


започнах да разглобявам главата:

и закъсах на интейк манифолда...не мога да измисля как да махна тръбата за антифриза...
и малко части пристигнаха

- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...
много продуктивен уикенд...
започнах с:

и завърших с:

разкъсахме С4ката


и я свалихме на земята:

докато я отнасяха на камион аз започнах да почиствам клетката:






отпред-назад:

отзад-напред:

след доста търкане и първа ръка:






трябва още една - две ръце и слагам всичко обратно...буталата и вилките трябва да пристигнат по някое време тази седмица и след това двигателя заминава за чистене и разширяване на цилиндрите...
започнах с:

и завърших с:

разкъсахме С4ката


и я свалихме на земята:

докато я отнасяха на камион аз започнах да почиствам клетката:






отпред-назад:

отзад-напред:

след доста търкане и първа ръка:






трябва още една - две ръце и слагам всичко обратно...буталата и вилките трябва да пристигнат по някое време тази седмица и след това двигателя заминава за чистене и разширяване на цилиндрите...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта