Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 мар 2011 15:07


Направо ми се плаче като видя ,че някой убива S-ка ,ама сега с тоя мотор мисля проекта ти ще грейне :да:




Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Вто 29 мар 2011 18:41


хахаха...мдам видяли са и сметката...трябва да снимам колко са я съкратили от дясно...

време за малко части:

Pistons: JE Forged (stock crank) - 949$
Rods: Scat Forged (20mm pin) - 595$
Studs: APR - 180$
Exhaust manifold: External WG/T3 flange - 295$
Turbo: GT3071R - 1395$
WG: Tial 38mm - 400$
Chip: GT3071R - 1049$
IC: S2/RS2 fit - 690$
Clutch/flywheel: ?? (не знам какво точно да ползвам за 1.8Т скоростна кутия)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот niikoo_1 » Вто 29 мар 2011 18:47


Е ти с тая 3071-ца може и да не подковаваш мотора, даже само едни биели са достатъчни, ако мотора отвътре е ок и не е износен.

И защо си се спрял на 3071, няма ли да ти малее тя е аут при около 400к.с., при положение че тоя мотор с 3076 им фуллбуст на около 3500-3800об/мин и е доста приятен за каране.
Тиал 38мм може да се намери на почти половината пари, а и заводския Гейт на 2.2 20V turbo е доста добър и при повечето проекти хората си го оставт него с подходящата пружина.
От шпилки също мисля, че няма нужда :lol:


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Pacho B » Вто 29 мар 2011 18:58


На предно каза колегата.
Интересен проект!Мисля,че този е първият от този "сорт" :Mr Green Fun


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 30 мар 2011 13:18


NiTeC написа:хахаха...мдам видяли са и сметката...трябва да снимам колко са я съкратили от дясно...

време за малко части:

Pistons: JE Forged (stock crank) - 949$
Rods: Scat Forged (20mm pin) - 595$
Studs: APR - 180$
Exhaust manifold: External WG/T3 flange - 295$
Turbo: GT3071R - 1395$
WG: Tial 38mm - 400$
Chip: GT3071R - 1049$
IC: S2/RS2 fit - 690$
Clutch/flywheel: ?? (не знам какво точно да ползвам за 1.8Т скоростна кутия)


спести си всичките тези пари и инвестирай в хубава електроника - всичко в мотора ще държи , ако я караш само на предно тази кола всичко над 300 коня ще е излишно. Съсредоточи парите в това да махнеш мотроника и дебитомера, и инвестирай в окачване и спирачки .


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот paco » Сря 30 мар 2011 13:30


Cordoba16vt написа:спести си всичките тези пари и инвестирай в хубава електроника - всичко в мотора ще държи , ако я караш само на предно тази кола всичко над 300 коня ще е излишно. Съсредоточи парите в това да махнеш мотроника и дебитомера, и инвестирай в окачване и спирачки .


1+

PACO


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот niikoo_1 » Сря 30 мар 2011 19:25


Е тоя мотроник е доста читав и до колкото съм чувал може да се настрой да работи по МАП, ако не греша, отделно 270-280к.с. са реалност само с нов софтуер.


По кофти момента е, че 5-така е много тежък и така както е разположен пред предния мост колата ще стане като носорог и ще оре с предницата :lol:
Ще стане като махало :lol:


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот golf II gti » Сря 30 мар 2011 19:42


Имам приятел, който е с мотроника и само с ревизия на мотора и по голямо турбо извади 450кс. Доста добре си понася настройките мотроника.Друг въпрос е, че с така разположен мотор и добри гуми, колата направо отлепя и прави страшен старт.Затова и аз давам един глас, че тази голяма инвестиция е малко безмислена, ако се търсят 350-400 коня, та дори и малко повече


Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот time1987 » Сря 30 мар 2011 20:17


колко парички е там лиценза за състезател :) ?


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Сря 30 мар 2011 21:10


лиценза е към 150-200$...сега следващата седмица трябва да подавам документите...

листа се промени малко днес...поръчах бая работи от 034 Motorsport...страхотно обслужване!

JE 81.5mm pistons
Scat rods
Main/connecting bearings
APR head studs

След кратка дискусия с единия от представителите бях убеден че тас 3071 дет съм си я харесал ще е проблем с предно задвижване и свалихме леко надолу та новото турбо ще е 2871RS...ето и малко спецификации по чипа и турбото:

-26psi overboost, 22psi to redline, 7200rpm rev limiter
-Air/Fuel ratio 11.5-11.8 under boost, 14.7 under light load and idle conditions. Recommended for 91-93 octane fuel.
-330 wheel HP (to the wheels), estimated 400-425 crank HP.
-Injector duty cycle 85-90% max. under full load at peak rpm of 7200rpm.

Изображение

ще ползвам мотроника с чип от 034...колкото до тежкия двигател - нищо не мога да направя по въпроса...разликата в дистрибуцията на теглото спрямо куатро няма да е много различна като се има в предвид количеството желязо в багажника...ще трябва да я кача на кантари да видим как стоят нещата ако трябва да местя батерията отзад нещо баласти туй онуй...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот paco » Сря 30 мар 2011 21:33


Пак си помисли за турбото. GT2871 e за предпочитане пред GT2871RS

PACO


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Чет 31 мар 2011 14:19


трябва да погледна спецификациите...каква е разликата?


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Пет 01 апр 2011 4:02


айде още малко работа свърших днес...фокуса беше на електрическата част...сега мога да изхвърля С2ката навън и да вкарам Б4ката...
Изображение

трябваше да махна парното...баси дзвяра...
Изображение
Изображение

след доста битки:
Изображение
Изображение

започнах да разглобявам главата:
Изображение

и закъсах на интейк манифолда...не мога да измисля как да махна тръбата за антифриза...

и малко части пристигнаха
Изображение


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Пон 04 апр 2011 5:59


много продуктивен уикенд...

започнах с:
Изображение

и завърших с:
Изображение

разкъсахме С4ката
Изображение
Изображение

и я свалихме на земята:
Изображение

докато я отнасяха на камион аз започнах да почиствам клетката:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

отпред-назад:
Изображение

отзад-напред:
Изображение

след доста търкане и първа ръка:
ИзображениеИзображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

трябва още една - две ръце и слагам всичко обратно...буталата и вилките трябва да пристигнат по някое време тази седмица и след това двигателя заминава за чистене и разширяване на цилиндрите...


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Вто 05 апр 2011 15:44


Изображение

:mrgreen:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта