

Едва ли греша,защото вече е факт,че с афтърмаркет ксенон,не можеш да минеш преглед - даже не вярвах на познат,който с това се занимава и ми навря наредбата на бившото "ДАИ" ,вече "ИААА" (изпълнителна агенция автомобилна администрация) и пробвах със служебната ни кола - ми докато не дадох 10лв,не искаше да ме пусне (не само заради ксенона,ама изтъкна и него и каза и той,че имат забрана да пускат коли с ксенон). Остава да видим какво точно ще гласи закона и какво ще измислят.Говори се,че нямало да важи за фарове с лупи и без стъкло с ребра,говори се,че всичко,което няма да е заводско,няма да се допуска...никой не знае точно...иначе в много държави в ЕС е забранено и става само,ако фаровете,които си сложил,имат съответния сертификат -> " E-mark of conformity / approved for street use " .Та не е много ясно какво точно ще е,ама е въпрос на време да измислят тесла.
А темата за Е-mark и CE-mark е дебела и трудно би могла да се обясни нито на служителя на КАТ,нито на Технотест,където вероятно биха пратили кола,с одобрени от ЕС фарове за ксенон,който обаче в БГ ще да е забранен,понеже колата е на 20 години и не е "заводски".
Ето тук човека пише за какво иде реч -> Цък
