ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Пон 28 мар 2011 23:58


при гасене чува ли се тропане-чукане от към скоростната кутия? Лагер помпата е препоръчително да се смени, защото като се развали оставаш на пътя, а панаира по смяната е същия като смяната на съединител и не е много скъпа 140лв.




Потребителски аватар
Str1keR
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 17:10
Автомобил: Bora
Двигател: TDI AJM
Местоположение: Габрово

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Str1keR » Вто 29 мар 2011 18:52


morfei1 написа:при гасене чува ли се тропане-чукане от към скоростната кутия? Лагер помпата е препоръчително да се смени, защото като се развали оставаш на пътя, а панаира по смяната е същия като смяната на съединител и не е много скъпа 140лв.

Не, не се чува нищо. За лагер помпата разбрах, мерси :)


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DarkOneBg » Сря 30 мар 2011 23:51


За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен mhihi ). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Чет 31 мар 2011 0:08


Според мен съединителя на ARL-ASZ е по-евтин.


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Съмнителният » Чет 31 мар 2011 16:07


DarkOneBg написа:За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен mhihi ). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!

Аз съм се доверил на нов пълен комплект от ARL. С фактура и връщане на ДДС-то цената е средно статистическа заплата.


Потребителски аватар
Str1keR
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 17:10
Автомобил: Bora
Двигател: TDI AJM
Местоположение: Габрово

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Str1keR » Чет 31 мар 2011 17:57


А някой имал ли е подобен проблем?
Str1keR написа:При мен един от основните проблеми е, че много трудно влизат 1ва и задна скорост. Колкото по студено, толкова по трудно. Интересното е, че на изключен двигател си влизат лесно, зора идва когато запаля колата.

Дали е от съединителя или от маховика? Или от нещо друго? :?


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DarkOneBg » Чет 31 мар 2011 22:38


Съмнителният написа:
DarkOneBg написа:За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен mhihi ). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!

Аз съм се доверил на нов пълен комплект от ARL. С фактура и връщане на ДДС-то цената е средно статистическа заплата.


И все пак си е по-евтино от AJMов ...
Иначе и аз го имам тоя проблем с трудно влизане на 1вата. Даже тряя да вкарам 2ра и да върна 1ва иначе не иска ( ако потеглям примерно. )
Тва обаче не е винаги , а ако става ще е само при загрял двигател.
Интересно ...


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот evroto9 » Съб 04 май 2013 21:20


Можели за 10 000 км да се разбие маховика? :banghead


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот red.devilll » Нед 05 май 2013 1:32


Може,може :banghead . На Братовчед ми на голфарата за 18 000км го съсипа и аз за това си сложих плътен и за сега съм доволен а и той е вече с плътен и не се оплаква


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kossis » Вто 21 май 2013 16:11


Ако е разбит маховика и има чукане, когато загрее мотора предполагам шума си остава постоянно ?


vankera
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
Автомобил: passat 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: Camebridge

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот vankera » Сря 22 май 2013 15:22


Здравейте на всички колеги, така сега нещо не разбрах (изчетох цялата тема,ама не намерих обосновка). Имам Пасат 1.9 ТДИ АФН 99г. понеже изкарвам парите си с много труд не ми се харчат с лека ръка,искам да попитам относно съединителя,купувам си съединител и обикновен маховик за 1z 90 коня двигател,направо се монтира и работата "заспива" така ли ? Няма да имам проблеми със разбита скоростна кутия и т.н. понеже прочетох,че при голфовете имало проблем ,а при пасатите не разбрах,няма проблем или има проблем но е по - малко изразен.



П.с. И да разбирам ли,че с недемпферен всичко ми излиза около 500 лева ?


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот evroto9 » Пон 27 май 2013 12:23


kossis написа:Ако е разбит маховика и има чукане, когато загрее мотора предполагам шума си остава постоянно ?


Той тресе здраво колата,мисля че от него!Като загрее спира да тресе!!!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kossis » Пон 27 май 2013 12:43


Какво е обеснеието на това ?


slavi77_bs
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Мнениеот slavi77_bs » Съб 01 юни 2013 6:40


Аз смених на АФН-на маховика и съеденителя.Отначало мислех,че ще е само съеденител,защото нямах тресене,но отлепяше много горе вече.Като свалихме кутията и останахме втрештени..... демферен маховик с демферен съеденител на ЛУК.Маховика беше тотално строшен,а нямах почети никакви вибрации.Сложих плътен маховик с демферен съеденител на ЗАКС,смених дясно външно каре, семеринга на коляновия вал и четки на стартера.Всичко с труда ми излезе 760лв.Проблема сега е,че тръбва да си променя стила на тръгване,преди газ,пусках съеденителя бързо и тръгваше без да тресе,а сега трябва дас го пускам много бавно иначе започва да предърпва


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Мнениеот kossis » Пон 03 юни 2013 8:17


Аз майче ще сменя и маховика, щото като се замисля и ви зачитам- по добре да се смени всичко !!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 84 госта