ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
при гасене чува ли се тропане-чукане от към скоростната кутия? Лагер помпата е препоръчително да се смени, защото като се развали оставаш на пътя, а панаира по смяната е същия като смяната на съединител и не е много скъпа 140лв.
- Str1keR
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 17:10
- Автомобил: Bora
- Двигател: TDI AJM
- Местоположение: Габрово
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
morfei1 написа:при гасене чува ли се тропане-чукане от към скоростната кутия? Лагер помпата е препоръчително да се смени, защото като се развали оставаш на пътя, а панаира по смяната е същия като смяната на съединител и не е много скъпа 140лв.
Не, не се чува нищо. За лагер помпата разбрах, мерси

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен
). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен

Лично мнение !!!
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Според мен съединителя на ARL-ASZ е по-евтин.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
DarkOneBg написа:За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!
Аз съм се доверил на нов пълен комплект от ARL. С фактура и връщане на ДДС-то цената е средно статистическа заплата.
- Str1keR
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 17:10
- Автомобил: Bora
- Двигател: TDI AJM
- Местоположение: Габрово
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
А някой имал ли е подобен проблем?
Дали е от съединителя или от маховика? Или от нещо друго?
Str1keR написа:При мен един от основните проблеми е, че много трудно влизат 1ва и задна скорост. Колкото по студено, толкова по трудно. Интересното е, че на изключен двигател си влизат лесно, зора идва когато запаля колата.
Дали е от съединителя или от маховика? Или от нещо друго?

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Съмнителният написа:DarkOneBg написа:За AJM след бая разпитване и проверки установих че излиза по евтино маховик помпа и т.н. от ARL ( 150коньовото тди ). Хем ще държи повече хем излиза по евтино. Не бих се заглобил със същия. Мисля че 1000дарка ще се върже , ест зависи от магазина и отстъпките които ще направят. Ако имаш и познат да ти върне ДДСто чрез фактура направо си е безболезнена операция.
2рия вариант мисля ,че колегата "mk4" го разпространяваше , но нямам никва идея дали става за AJM -> Феродо от VR6 маховик от G60/ ABF ( За съм за АБФ-овия мисля че беше олекотен). В крайна сметка кат ще набиваш и без тва пари ги набивай в нещо по оптимално.
Лично мнение !!!
Аз съм се доверил на нов пълен комплект от ARL. С фактура и връщане на ДДС-то цената е средно статистическа заплата.
И все пак си е по-евтино от AJMов ...
Иначе и аз го имам тоя проблем с трудно влизане на 1вата. Даже тряя да вкарам 2ра и да върна 1ва иначе не иска ( ако потеглям примерно. )
Тва обаче не е винаги , а ако става ще е само при загрял двигател.
Интересно ...
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Може,може
. На Братовчед ми на голфарата за 18 000км го съсипа и аз за това си сложих плътен и за сега съм доволен а и той е вече с плътен и не се оплаква

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Ако е разбит маховика и има чукане, когато загрее мотора предполагам шума си остава постоянно ?
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Здравейте на всички колеги, така сега нещо не разбрах (изчетох цялата тема,ама не намерих обосновка). Имам Пасат 1.9 ТДИ АФН 99г. понеже изкарвам парите си с много труд не ми се харчат с лека ръка,искам да попитам относно съединителя,купувам си съединител и обикновен маховик за 1z 90 коня двигател,направо се монтира и работата "заспива" така ли ? Няма да имам проблеми със разбита скоростна кутия и т.н. понеже прочетох,че при голфовете имало проблем ,а при пасатите не разбрах,няма проблем или има проблем но е по - малко изразен.
П.с. И да разбирам ли,че с недемпферен всичко ми излиза около 500 лева ?
П.с. И да разбирам ли,че с недемпферен всичко ми излиза около 500 лева ?
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
kossis написа:Ако е разбит маховика и има чукане, когато загрее мотора предполагам шума си остава постоянно ?
Той тресе здраво колата,мисля че от него!Като загрее спира да тресе!!!
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
Аз смених на АФН-на маховика и съеденителя.Отначало мислех,че ще е само съеденител,защото нямах тресене,но отлепяше много горе вече.Като свалихме кутията и останахме втрештени..... демферен маховик с демферен съеденител на ЛУК.Маховика беше тотално строшен,а нямах почети никакви вибрации.Сложих плътен маховик с демферен съеденител на ЗАКС,смених дясно външно каре, семеринга на коляновия вал и четки на стартера.Всичко с труда ми излезе 760лв.Проблема сега е,че тръбва да си променя стила на тръгване,преди газ,пусках съеденителя бързо и тръгваше без да тресе,а сега трябва дас го пускам много бавно иначе започва да предърпва
Re: ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
Аз майче ще сменя и маховика, щото като се замисля и ви зачитам- по добре да се смени всичко !!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта