Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
бай Вълчо
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот бай Вълчо » Съб 02 апр 2011 9:43


stefan4o написа:Колега, може ли снимка на двата един до друг? От какъв мотор 1.6 е? От Мк2 или Мк3? :wink:

От фелиция 1.6 75 к.с. с вагенов двигател :wink:

EDIT: Ето и снимки ....
1.jpg
2.jpg




бай Вълчо
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот бай Вълчо » Съб 02 апр 2011 13:23


Уууууфффф пролем ...
1.JPG

Двг. се наклони напред като на Поло. Някой има ли идея от какъв двигател мога да взема смукателни тръби за да се получи нещо такова :?
2.jpg

3.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот stefan4o » Съб 02 апр 2011 13:39


Доколкото знам моторите от типа 1.3/1.4 (както и някои 1.6 на Мк3) при ФВ и тези с 1.8-2.0 имат някои разлики в "стоенето" им в коша. Затова и твоят така се е наклонил. Тезата на повечето е, че малките мотори са наклонени напред, а по-големите са застанали хоризонтално в коша на колата. Мостът, на който ляга тампонът отзад мисля е различен и затова при теб се е получил тоя д/ефект. Не съм убеден, че така наклонен моторът ще функционира правилно. Мога да се опитам да дам насока да пробваш с всмукателен колектор от "малък" двигател, понеже неговият профил е направен като за такъв. От снимките и питането ти това успях да разбера, може и да съм в грешка. Поправи ме, ако не съм те разбрал.
п.п. как си успял да вместиш изпускателния колектор? Преправял ли си, щото все ми се струва, че би следвало да опира някъде по купето?
п.п.2 ако имаш възможност погледни под капака на някоя Фелиция 1.9Д, мисля, че би ти помогнало да си решиш проблема с наклона на двигателя :beer


бай Вълчо
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот бай Вълчо » Съб 02 апр 2011 14:02


stefan4o написа: Мостът, на който ляга тампонът отзад мисля е различен и затова при теб се е получил тоя д/ефект.

На Шкодите двг не е захванат за моста. От едната страна го държи ск. кутия а от другата има някакъв тампон :? има и някаква допълнителна щанга на ск. кутия.Ето как един колега си е решил същия проблем. :wink:

stefan4o написа:Мога да се опитам да дам насока да пробваш с всмукателен колектор от "малък" двигател, понеже неговият профил е направен като за такъв. От снимките и питането ти това успях да разбера, може и да съм в грешка. Поправи ме, ако не съм те разбрал.

Интересува ме най вече смукател от малък двигател дали ще пасне на кратуната на ABS - са ?
stefan4o написа:п.п. как си успял да вместиш изпускателния колектор? Преправял ли си, щото все ми се струва, че би следвало да опира някъде по купето?

Не е пипан ...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот stefan4o » Съб 02 апр 2011 14:35


На Шкодите двг не е захванат за моста. От едната страна го държи ск. кутия а от другата има някакъв тампон :? има и някаква допълнителна щанга на ск. кутия.Ето как един колега си е решил същия проблем.

Не знаех тази подробност. Все пак погледни някоя 1.9Д и изкопирай оттам нещата с държането на мотора. Мисля, че биха ти се решили проблемите, които имаш в момента.
Интересува ме най вече смукател от малък двигател дали ще пасне на кратуната на ABS - са ?

Е, няма да пасне най-вероятно, но с малко преправяне може и да се измисли нещо. Това, което при малките мотори липсва е отворът за антифриза, който се вижда и от гарнитурите на 1.8. Понеже охладителната им система е направена малко по-различно от тая на 1.3/1.4. Примерно този антифриз, който преминава от отвора на главата при 1.8 мотора, при 1.3 моторите на Мк2 си върти през см.колектор. Ако го оставиш така както е в момента от първата снимка сам го виждаш как е наклонен напред, не е разположен точно хоризонтално самият колектор с прилежащата му горивна система, което си мисля, че не е хубаво да остане така, отделно - предният капак може ли да се затвори нормално при това положение? Според мен преди да започнеш подобна конверсия е било тези неща малко да ги пообмислиш, че така при вече станало факт ще трябва всичко да го донагаждаш, побългаряваш и т.н. Иначе евала на ентусиазма ти :bowdown
Говоря за ето тази разлика:
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=1872
а ето я и при 1.6 примерно
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=1870


бай Вълчо
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Маховик на Шкода Фелиция 1,3 MPI - от какъв VW става ?

Мнениеот бай Вълчо » Съб 02 апр 2011 15:07


За сега мисля да си взема някакъв смукател къв да е и да го заколя :mrgreen: както е показано на снимката ....
1.JPG

след това плочка от алуминий :? Забравих да спомена че моното ще аут :012: ще му бодвам някакъв карб ама не съм решил нищо окончателно. Лепя като лястовица гнездо :077:
За двг. съм си намерил вече тампон остана само една планка да си сътворя :mrgreen:
Ето го какъв е тампоня ....
2.jpg
2.jpg (21.55 KиБ) Видяна 421 пъти



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта