Само да спомена..
Тези магарии, мизерии, простотии, са част от спорта.. за добро или лошо те са.
Фен съм на Пилето, и не го крия, нито защитавам някой от постъпките му.
но когато фактите говорят, и боговете мълчат.
Ей в на например онзи Сато да не би да направил по-малко магарии...
толкоз народ скакастрофира с негова помощ..
Това е моторен спорт ако нямаше катастрофи, мръсни номера, отпадания и прочее щеше просто да е скучен..
С две думи - Хляб и зрелища.... открито е има нема 1000 години преди нас.
Мисля темата беше ХунгароРинг... /на което една моя колежка е била.. и направо и завиждам..!!!!/



Hungaroring - коментари.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
teo_ss написа:Rabbit_TDI не съм съгласен с теб защото освен добър пилот Шумахер е и полу-инжинер в отбора. Не Шумахер кара в силни отбори а отборите са силни защото Шумахер е там.

Аз съм фен на Шумахер още откакто Сена беше жив, а Шуми беше още зелен, и се буташе м/у шамарите

Ферари тогава беше посредствено отборче, което се класираше някъде по средата на таблицата. Шумахер тогава го сравняваха с някой си Френцен




После пак почна да печели, и всички пак почнаха да плюят.
Ами да, нормално е, след като един отбор печели, да има най-много пари и спонсори, но в началото Ферари нямаше по-голям бюджет от останалите големи отбори.
Вярно, че Шумахер вече не е в апогея си, но мисля, че все още е достатъчно силен, за да стане шампион отново

- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:в началото Ферари нямаше по-голям бюджет от останалите големи отбори.
Тук грешиш. Ако нямаха, как щяха да вземат Шумахер с огромната му заплата и в същото време да направят толкова бързо най- добрата кола, влагайки огромни суми за развитието и? Освен това взеха и някви инженери от добрите отбори. А всичко това не става само с желание

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kotse_botse е абсолютно прав.Тия неща дето Шумахер е ренесанса на Ферари са медиина измислица на тях самите.Няма пилот които да не разбира от коли и да не гледа и настроива(освен марзеливци като Вилньов и Монтоя де)-иначе по слухове ще излезне че Шумахер е проектирал половината части от болидите на Ферари.Шумахер работи много с инженерите защото няма отбор в които колата да се прави само за единия от пилотите освен Ферари!Ферари имаха наи-високия бюджет още когато бяха посредствено отборче защото оправата на Фиат реши да станат шампиони пак и им даде рекорден бюджет за времето(тогава те бяха практически единствения концерн в Ф1).От там дръпнаха инженери,механици и т.н. от други отбори в това число и Шумахер с/у 40 млн.Ренесанса на Ферари не е заради Шумахер ,а Шумахер е част от него(вероятно най-важната ,но част от него).Пресцентара на отбора прави нещата да изглеждат на обратно за да има по-голям интерес и митиченв ореол над отбора но всъщност парите стоят в основата на всичко.
P.S.о времето когато Шуми мина в Ферари МакЛарън беше доста зад "посредствените" Ферарита.
P.S.о времето когато Шуми мина в Ферари МакЛарън беше доста зад "посредствените" Ферарита.
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Шумахер участваше в разработката (не създал) на скоростната кутия на ферари енцо. Факт - Шумахер е технически най-грамотния пилот в F1
Последна промяна от teo_ss на Вто 08 авг 2006 13:20, променено общо 1 път.
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:Винаги съм избягвал да коментирам F1 защото като фен на Михаел съм се сблъсквал с какви ли не глупости казани от опонентите ми, че чак ми е ставало смешно.
И аз така, ето от тази тема например ми стано ясно, че Шумахер и скоростни кутии правел. И как не чух никога от Шумахер фен да признае заслугата за дадена победа (даже титла) на Рос Браун (ама се помни задкормилното устройство, а не гиниално измислената печеливша тактика), а той за мен е безспорен номер 1 във формулата.
golfer написа:Българите сме странни хора.
Никога не признаваме нещо добро направено от някого.
Добри качества,талант и пр...
Важното е да го отречеме, стъпкаме, оплюеме, гордо стъпвайки върху купчината с л***на.погъделичкали собственото си смачкано его.
Сега остава и да кажеш, че си гъделичкам смачканото его, защото не ми харесва футбола показан от италианците (и ги плюя и псувам) на световното, а пък те 4-ри кратен световен шампион станаха момчетата ....
Последна промяна от Cherepaha на Вто 08 авг 2006 13:31, променено общо 1 път.
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
http://www.pressboard.info/Preview.aspx?prj=24262
http://www.journey.bg/news/?&ntype=1&ye ... 7&news=213
други не ми се търсят
ПП Никога не говоря неща в който не съм сигурен
Извинявам се че поста ми не е съвсем по темата
http://www.journey.bg/news/?&ntype=1&ye ... 7&news=213
други не ми се търсят
ПП Никога не говоря неща в който не съм сигурен
Извинявам се че поста ми не е съвсем по темата
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Rabbit_TDI написа:kotse_botse е абсолютно прав.Тия неща дето Шумахер е ренесанса на Ферари са медиина измислица на тях самите.Няма пилот които да не разбира от коли и да не гледа и настроива(освен марзеливци като Вилньов и Монтоя де)-иначе по слухове ще излезне че Шумахер е проектирал половината части от болидите на Ферари.Шумахер работи много с инженерите защото няма отбор в които колата да се прави само за единия от пилотите освен Ферари!Ферари имаха наи-високия бюджет още когато бяха посредствено отборче защото оправата на Фиат реши да станат шампиони пак и им даде рекорден бюджет за времето(тогава те бяха практически единствения концерн в Ф1).От там дръпнаха инженери,механици и т.н. от други отбори в това число и Шумахер с/у 40 млн.Ренесанса на Ферари не е заради Шумахер ,а Шумахер е част от него(вероятно най-важната ,но част от него).Пресцентара на отбора прави нещата да изглеждат на обратно за да има по-голям интерес и митиченв ореол над отбора но всъщност парите стоят в основата на всичко.
P.S.о времето когато Шуми мина в Ферари МакЛарън беше доста зад "посредствените" Ферарита.
Малко няма да се съглася с теб. Въпреки че навремето когато още се състезаваше за Бенетон Шумахер беше един от най-антипатичните ми пилоти и отдавах успехите му точно като теб само на колата и отбора зад гърба му, в последствие просто нямаше как да не спечели признанието ми като пилот. Колата е добра защото Шумахер дава насоките за работа, а това е голяма част от успеха. Той просто усеща автомобила като част от себе си. Някой от Вас помни ли когато Шумахер си натроши краката и излезе от надпреварата за няколко месеца къде се отзова Ферари с Еди Ървайн - сред опашкарите. А помните ли какво се случи когато Шумахер се завърна, настройвайки колата и то без реални шансове за спечелване на титла - някак си Ървайн започна да мачка всичко живо наред и за малко да стане световен шампион. Късмет и съвпадение? Едва ли... Е в кръвта му е и който го оспорва просто е заслепен от завист и неприязън. А каква желязна психика трябва да има човек за да погребе майка си, а на следващия ден да се качи в болида и да спечели карайки безгрешно.
Лично за мен след ерата на Сена и Прост, във формулата единствения истински пилот е Шумахер. Алонсо определено също има голям талант, но има още много да се доказва и развива. Надявам се да успее, така или иначе Шумахер скоро ще се оттегли и формулата в противен случай окончателно ще стане надпревара единствено между машини управлявани от "марионетки".
А конкретно за съзтезанието в Унгария - наистина подобно съзтезание не е имало от години, жалко за отпадането на Алонсо и на Шумахер, но това е част от красотата на Формула 1.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Когато ферари взеха МШ навремето, бюджета им беше малко по-малък от на Макларън и почти колкото на Уилямс. Винаги "огромната" заплата на Шумахер се е плащала лично от концерна Филип Морис, който иска да провери. Някой дали се замисля, защо му дават огромна заплата на Шумахер? Дали е защото е супер нещастен дъртак-пенсионер или защото е най-невероятно талантливия пилот на нашето време?
Как нито един автомобилен състезател с който съм разговарял, не ми е казал "Мани го тоя Шуамхер бе, виж го къв е мизерник!", а точно обратното - всеки който е в час казва - "Дори да не ме кефи, немога да отрека, че е Но.1!"
Относно настройването на автомобила - само вижте последните интервюта на Алонсо преди ГП на Унгария. Човека в прав текст казва "Мята работа е да пилотирам, а на инженерите и отбора - да настроят болида." Някой да се е съмнявал някога, че точно МШ изигра огромна роля в правенето на шампионското Ферари?
Как нито един автомобилен състезател с който съм разговарял, не ми е казал "Мани го тоя Шуамхер бе, виж го къв е мизерник!", а точно обратното - всеки който е в час казва - "Дори да не ме кефи, немога да отрека, че е Но.1!"
Относно настройването на автомобила - само вижте последните интервюта на Алонсо преди ГП на Унгария. Човека в прав текст казва "Мята работа е да пилотирам, а на инженерите и отбора - да настроят болида." Някой да се е съмнявал някога, че точно МШ изигра огромна роля в правенето на шампионското Ферари?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе пичови що го изкарвате че сам казал че Шумахер е смотан пилот няма нищо такова.Мнението ми е че тои е един средностатистически шомпион и топ пилот като всички останали!Дразни ме медииното му възвеличаване на свръхчовек и пилот Н1 на всички времена.Ето тоново след моя последен пост се пишат некви всеобщи заблуди.Шумахер участвал в разработката не на котия от Ф1 а на "сериино" Енцо-ако някои ми каже че това не е начин Ферари да си продават продукцията и да се рекламират здраве му кажи.Кои пилот е наи навътре в инженерните работи надали някои от този форум може да каже-факт е че Шумахер е един от наи-добрите в тази насока,но също факт е че като него има още доста да не кажа почти всички-няма начин да си топ пилот и до не разбираш от колата която караш!
rukuku първо прочети внимателно това което цитираш-когато МШ влезе в ферари макларън беше да не кажа в дъното но в средата и по надолу в таблиците щото го нямаше мерцедес.Единствено бенетон и уиилямс бяха по-напред от ферари.Големия бюджет на отбора доиде преди МШ-половин година преди това но преди това и до някаде 2002-2003(преди масовото навлизане на концерните)те бяха с осезаемо наи-големия бюджет.Сега на кого бюджета е наи-голям може да се каже трудно.Cherepaha много добре спомена за Рос Браун-а той поне му се знае името за разлика от рейс инженерите.Иначе заслугите за тактиката пак на Шумахер се приписват сякаш той като кара си смята с калкулатор и тефтер различни тактики!Същото е и с прочутото "разработване"на колата-Ферари окрадоха с пари сичките добре кадри в отборите на времето.Единствената заслуга на МШ е че явно комуникира добре с хората ама да кажем че е инженер и тактик е леко казано пресилено.
P.S.Никои не се е самнявал че МШ е изиграл огромна роля за шампионското Ферари както никои не се е самнявал че Хакинен изигра роля за шампионския МакЛарън и че Алонсо изигра роля за шампионското Рено!
rukuku първо прочети внимателно това което цитираш-когато МШ влезе в ферари макларън беше да не кажа в дъното но в средата и по надолу в таблиците щото го нямаше мерцедес.Единствено бенетон и уиилямс бяха по-напред от ферари.Големия бюджет на отбора доиде преди МШ-половин година преди това но преди това и до някаде 2002-2003(преди масовото навлизане на концерните)те бяха с осезаемо наи-големия бюджет.Сега на кого бюджета е наи-голям може да се каже трудно.Cherepaha много добре спомена за Рос Браун-а той поне му се знае името за разлика от рейс инженерите.Иначе заслугите за тактиката пак на Шумахер се приписват сякаш той като кара си смята с калкулатор и тефтер различни тактики!Същото е и с прочутото "разработване"на колата-Ферари окрадоха с пари сичките добре кадри в отборите на времето.Единствената заслуга на МШ е че явно комуникира добре с хората ама да кажем че е инженер и тактик е леко казано пресилено.
P.S.Никои не се е самнявал че МШ е изиграл огромна роля за шампионското Ферари както никои не се е самнявал че Хакинен изигра роля за шампионския МакЛарън и че Алонсо изигра роля за шампионското Рено!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Малко инфо от биографията на Шумахер...
боц
П.С. Просто е имал късмет от малък да се занимава с моторни спортове - то по принцип в Ф1 - случайни няма....
боц
П.С. Просто е имал късмет от малък да се занимава с моторни спортове - то по принцип в Ф1 - случайни няма....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 36 госта