Namesata написа:feikot написа:Namesata написа:Ако беше дизела с предимства в F1 нямаше да са бензинки.
Какви викаш били двигателите от Ф1![]()
![]()
Ако изключим грешката ти,която е породена от неграмотността ти,ще те оборя,че състезанията в Льо Ман се печелят няколко години от Ауди с дизелов агрегат.На живо го видях тоя звяр... гумите му бяха сигурно 445 широчина...
В тоя ред на мисли с твоя гига вървежен пасат,след малко очаквам някой с поло 1.1 да каже колко 1.8Т голфове е раздирал...Няма място за сравнение,обороти нямала алфата,глупости,изобщо не определям като успешни автомобили тия,но това което говориш в момента е безумно.Защо не се гониш с 156 1.8 туинспарк,или 318ИС ,те са същите кубици и коне като твоя? А аз съм убеден,че тоя с алфата е карал или на ръчна или скоростната му е блокирала на 2ра.
ОК сгрещил съм виновен съм!!!
Понеже вече работите отиват на лична основа аиде да ги замериме да ти видя двулитровия дръглив дизел колко ще издеани срещу бричката от 93 година.
Който пасат б5,5 ТДИ 131кс хванеш, ще му гледаш стоповете постоянно - нищо че е 5 коня по-слаб и 200кг по-тежък

че темата се размириса....не на горива 

и да давате реални факти, които ги има записани някъде.Не съм карал дизел, но в случая май го защитавам-катеренето на балкани е много тарикатско с дизела.И все пак темата не е първата няма и да е последната и всеки път едно и също-всеки си хвали неговото.
Още повече че колегата дето яде дизелите е правил суап, кутията сигурно си е от ABS
В нета се намират данните на Б4ка комби с АБФ!!! 10сек от 0 до 100км/ч!!! За колко ще го направи КР-а? 10,5 не му мърдат ако го е метнал мотора както си е! И тея цифри са супер показателни - горе долу по същия начин си излизат и резултатите като застанат на чертата 