pe6kata написа:като изключим избирача, пружина има единствено на вилката за задната. Тази пружина като се счупи, зъбното колело за задна почва да опира в зъбно колело на първа и се получава онзи шум. Освен че дразни, друго неможе да направи, тъй като няма какво да заключи двете зъбни колела
В твоя случай- едва ли това е проблема, дано... но опитай първо с жилата да е би да са регулирани така че 5-та да не може да влезе докрай и да се заключи предавката.
За 5-та скорост се сваля само капачето отстрани, кутията не се цепи. Смятам че може да стане и на самата кола Работата въобще не е сложна. За заключващия механизъм ти трябва скоба като за лагер. Пак е нещо като зъбно колело и има три... "кученца" (голям технически) малки към 2-3см дълги елемента с които се заключва предавката, за да не излиза, много просто реализирано. Нямам подходяща снимка да ти го покажа.
Здравей колега днес свалихме капака но в последствие и кутията защото синхронизатора бе заминал но зъбното колело над него /извинявай но не го знам на технически /неуспяхме да го извадим бе запекло остава за утре давидим дали със скоба или ................... направо незнам.Предлагат ми изгодно за около 50-60лв.скоростна кутия от пасат с код АБФ която е била на голф но незнам дали ще пасне на съединителя....пак се връщам в началото на проблема дано да го извадиме тоя зъбчат дявол