Къде оригинално е вързана запалката и кой точно бушон ( и с кой номер ) е за нея , радиото и другите неща ( за старата инсталация ме интересува ) Искам да си свържа запалката както си е оригинално от завода ! Който знае как става нека помага . Бушона 100% го имам , поради причината , че когато връзвах касетофона , го връзвах на оригиналните кабели от колата .запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
Интересува ме как точно е вързана запалката на моделите Голф 2 тези преди 89-та ( старата инсталация ) . Аз съм със старата инсталация , и като съм свалял таблото , не ми е направило впечатление да видя някъде букса с три кабела . Оригинално колата ми е била с малкото барче което е около скоростния лост с пепелник , но без запалка
Поради тази причина смятам , че оригинално колата ми не е имала запалка
Къде оригинално е вързана запалката и кой точно бушон ( и с кой номер ) е за нея , радиото и другите неща ( за старата инсталация ме интересува ) Искам да си свържа запалката както си е оригинално от завода ! Който знае как става нека помага . Бушона 100% го имам , поради причината , че когато връзвах касетофона , го връзвах на оригиналните кабели от колата .
Къде оригинално е вързана запалката и кой точно бушон ( и с кой номер ) е за нея , радиото и другите неща ( за старата инсталация ме интересува ) Искам да си свържа запалката както си е оригинално от завода ! Който знае как става нека помага . Бушона 100% го имам , поради причината , че когато връзвах касетофона , го връзвах на оригиналните кабели от колата .- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
И аз правих същата гимнастика. Мислех, че няма букса, тъй като я търсех в снопа зад радиото. Оказа се обаче, че после съвсем случайно я открих. Хваната със заводско пвц за един сноп мисля беше под централните духалки, дето са под радиото. Имаш букса със сигурност. Просто я намери, тя е някъде там и те чака да я окриеш 

- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
stefan4o написа:И аз правих същата гимнастика. Мислех, че няма букса, тъй като я търсех в снопа зад радиото. Оказа се обаче, че после съвсем случайно я открих. Хваната със заводско пвц за един сноп мисля беше под централните духалки, дето са под радиото. Имаш букса със сигурност. Просто я намери, тя е някъде там и те чака да я окриеш
Повече от 5 пъти съм свалял таблото , както и всички духалки , и несъм попадал на такава или подобна букса . Нямам много време , иначе да сваля пак таблото и да проверя .
Помня , че имаше няколко резнати кабела , но са дебели колкото тези за тонколоните , а на буксата която се защипва за запалката отзад са по-дебели , и точно такива не намерих
Щом ме чакат , тези дни ако е хубаво времето и ако имам време ще ги потърся , но пак си мисля , че нямам ...
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
Не е нужно да се сваля цялото табло. Тя си е вързана на видимо място. По-натам може да ти кажа с какви цветове е, понеже не ми се разглобява само така за спорта 
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
B11 --- Cigarette Lighter, Radio, Power Antenna, Amplified Speakers --- Main Fusebox Battery Power, Fuse 3 --- Red/Gray
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
Буксата е тройна, черна и на вид е като буксите за ел. огледала. Вързана е директно към 32-пиновия щекер, който се намира отдясно под волана. Ще ти трябва преходен кабел между тази букса и запалката. Цветовете на кабелите са червен, кафяв и сив+син.
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
Тази схема я имам на български , но не се сетих да я погледна . А и не мисля , че щеше да ми помогне , понеже ме интересува точно каква букса е оригинално вързана по цвят и форма ...passatfen написа:B11 --- Cigarette Lighter, Radio, Power Antenna, Amplified Speakers --- Main Fusebox Battery Power, Fuse 3 --- Red/Gray
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
Точно преходния кабел го имам . От единия край е черен , а от другия е бял .anrus написа:Буксата е тройна, черна и на вид е като буксите за ел. огледала. Вързана е директно към 32-пиновия щекер, който се намира отдясно под волана. Ще ти трябва преходен кабел между тази букса и запалката. Цветовете на кабелите са червен, кафяв и сив+син.
п.с. Имаше някаква голяма букса от дясно на бушониерата ( мисля , че е черна ... ) за нея ли става въпрос ? На около 10-20 см. от бушониерата се намира .
п.с. Този преходен кабел от едната страна е с черна букса , а от другата с бяла ли ? Тя директно е свързана от запалката и после в 32 пиновият щекер ли ?
Ако е така , слизам и го правя
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: запалка голф 2 ( старата инсталация ) ... ?
Запалката вече работи .
Веднага след като написах предишното си мнение , слязох и свалих барчето и джоба под волана . Огледах място на 32 пиновия щекер където да забода буксата , но нямаше . Малко под този щекер видях омотани оригинално едни букси , и на тях и тази мъжката , която се съединява с черната букса ( с трите кабела ) от запалката . Сложих моята букса ( черната която я имам от много време ) на тази която беше на колата , след което другият край ( белият ) на самата запалка . Сетих се , че някъде имах крушки , които се закопчават за запалката , и тя светва . Потърсих , и тъкмо когато се отказах , и хоп , дойде ми на полезрението . Взех я , сложих я , пуснах габаритите - не свети , после дадох и на контакт - пак не свети ...
Свалих лампичката ( малко кофти се сваля , особено ако е на барчето , но аз не бях сложил запалката в барчето , понеже исках да видя дали ще работи , понеже до днес седеше само за украса ) и като я погледнах , видях , че е изгоряла . След това сложих едно зарядно за телефон в запалката и то светна и заработи - първи признак , че запалката работи
След това пробвах и самата запалка , да видя дали ще загрява . Пуснах я за не-повече от 8 секунди , след което я извадих и барнах да видя дали пари ( при пробване , действаите бързо , иначе париии ) - е , и тя работи . С няколко думи , всичко вече работи , като изключим лампичката , но с една нова , и всичко ще заработи .
- Барчето го свалях , понеже оригинално нямаше дупка през която да минава буксата за запалката , понеже е модел "Вотекс" и неговата запалка е с други букси и с по-различна лампичка .
Направих прорез колкото да минава буксата ( бялата , която се съединява със запалката ) след което сглобих барчето и джоба и всичко беше готово както го исках .




И моята букса беше хваната по същия начин . Наистина , беше някъде там , и само мене чакаше . ( след като видях буксата , се сетих , че съм я виждал и преди )
Благодаря на всички за помоща !!!
-Работа за един час , а се отлага с месеци ...
Веднага след като написах предишното си мнение , слязох и свалих барчето и джоба под волана . Огледах място на 32 пиновия щекер където да забода буксата , но нямаше . Малко под този щекер видях омотани оригинално едни букси , и на тях и тази мъжката , която се съединява с черната букса ( с трите кабела ) от запалката . Сложих моята букса ( черната която я имам от много време ) на тази която беше на колата , след което другият край ( белият ) на самата запалка . Сетих се , че някъде имах крушки , които се закопчават за запалката , и тя светва . Потърсих , и тъкмо когато се отказах , и хоп , дойде ми на полезрението . Взех я , сложих я , пуснах габаритите - не свети , после дадох и на контакт - пак не свети ...
Свалих лампичката ( малко кофти се сваля , особено ако е на барчето , но аз не бях сложил запалката в барчето , понеже исках да видя дали ще работи , понеже до днес седеше само за украса ) и като я погледнах , видях , че е изгоряла . След това сложих едно зарядно за телефон в запалката и то светна и заработи - първи признак , че запалката работи
Направих прорез колкото да минава буксата ( бялата , която се съединява със запалката ) след което сглобих барчето и джоба и всичко беше готово както го исках .




И моята букса беше хваната по същия начин . Наистина , беше някъде там , и само мене чакаше . ( след като видях буксата , се сетих , че съм я виждал и преди )
Благодаря на всички за помоща !!!
-Работа за един час , а се отлага с месеци ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта