Запалката вече работи . Веднага след като написах предишното си мнение , слязох и свалих барчето и джоба под волана . Огледах място на 32 пиновия щекер където да забода буксата , но нямаше . Малко под този щекер видях омотани оригинално едни букси , и на тях и тази мъжката , която се съединява с черната букса ( с трите кабела ) от запалката . Сложих моята букса ( черната която я имам от много време ) на тази която беше на колата , след което другият край ( белият ) на самата запалка . Сетих се , че някъде имах крушки , които се закопчават за запалката , и тя светва . Потърсих , и тъкмо когато се отказах , и хоп , дойде ми на полезрението . Взех я , сложих я , пуснах габаритите - не свети , после дадох и на контакт - пак не свети ...
Свалих лампичката ( малко кофти се сваля , особено ако е на барчето , но аз не бях сложил запалката в барчето , понеже исках да видя дали ще работи , понеже до днес седеше само за украса ) и като я погледнах , видях , че е изгоряла . След това сложих едно зарядно за телефон в запалката и то светна и заработи - първи признак , че запалката работи

След това пробвах и самата запалка , да видя дали ще загрява . Пуснах я за не-повече от 8 секунди , след което я извадих и барнах да видя дали пари ( при пробване , действаите бързо , иначе париии ) - е , и тя работи . С няколко думи , всичко вече работи , като изключим лампичката , но с една нова , и всичко ще заработи .

- Барчето го свалях , понеже оригинално нямаше дупка през която да минава буксата за запалката , понеже е модел "Вотекс" и неговата запалка е с други букси и с по-различна лампичка .
Направих прорез колкото да минава буксата ( бялата , която се съединява със запалката ) след което сглобих барчето и джоба и всичко беше готово както го исках .




И моята букса беше хваната по същия начин . Наистина , беше някъде там , и само мене чакаше . ( след като видях буксата , се сетих , че съм я виждал и преди )
Благодаря на всички за помоща !!!
-Работа за един час , а се отлага с месеци ...