Компресорче за въздуха на централното!
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Аз бях няколко месеца с компресорче от Ауди 80. Също става, но само компресорчето, защото блока за управление и кутията са доста различни. Свързах го към моето управление, и добавих едно маркуче около 5см за да го свържа към кутията. Принципа на действие е идентичен, дори и захващането с гумените тампони съвпада.
Работи така около 7 месеца и после и при мен се появи проблема с дългото бръмчене, и накрая дори спря да се изключва. Работеше нон-стоп докато не отворя багажника и не го изключа от буксата. Така и не можах да открия от къде взима въздух. В момента пак си бръмчи малко повече от нормалното, но ще е така докато пак изгори
Работи така около 7 месеца и после и при мен се появи проблема с дългото бръмчене, и накрая дори спря да се изключва. Работеше нон-стоп докато не отворя багажника и не го изключа от буксата. Така и не можах да открия от къде взима въздух. В момента пак си бръмчи малко повече от нормалното, но ще е така докато пак изгори

- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
За всеки случай... направи следния опит: Извади маркуча който отива към вратите, багажника, капака на бензина; остави само маркучето което отива към клапанчето на платката. След като задействаш машинката и вече си запушил отвора, този клапан трябва да избута една пластина и да я опре в един от двата контакта (в зависимост от посоката). Ако това стане и след като контакта опре и машинката спре... означава че наистина имаш пробит маркуч по системата. Ако не .... проблема остава да е 1:в контактите 2:не е достатъчен вакуум 3:проблем с платката... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 78 госта