Компресорче за въздуха на централното!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 09 авг 2006 11:26


Някой ако все пак знае къде има в наличност компресорче (може и изгоряло) или има такова.. Нека ми пише.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 09 авг 2006 11:34


DragoGT написа:да ама моя е за пасат
колкото и да е странно има разлика :)

Драго от пасат Б3 На голф става компресорчето.аз съм го пробвал. Но Обратното не става - т.е. от Г3 на пасат не става.
Аз имах проблем с моето и взех от пасата на баща ми за проба и стана.


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 09 авг 2006 17:09


Аз бях няколко месеца с компресорче от Ауди 80. Също става, но само компресорчето, защото блока за управление и кутията са доста различни. Свързах го към моето управление, и добавих едно маркуче около 5см за да го свържа към кутията. Принципа на действие е идентичен, дори и захващането с гумените тампони съвпада.
Работи така около 7 месеца и после и при мен се появи проблема с дългото бръмчене, и накрая дори спря да се изключва. Работеше нон-стоп докато не отворя багажника и не го изключа от буксата. Така и не можах да открия от къде взима въздух. В момента пак си бръмчи малко повече от нормалното, но ще е така докато пак изгори :?


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Чет 10 авг 2006 8:51


За всеки случай... направи следния опит: Извади маркуча който отива към вратите, багажника, капака на бензина; остави само маркучето което отива към клапанчето на платката. След като задействаш машинката и вече си запушил отвора, този клапан трябва да избута една пластина и да я опре в един от двата контакта (в зависимост от посоката). Ако това стане и след като контакта опре и машинката спре... означава че наистина имаш пробит маркуч по системата. Ако не .... проблема остава да е 1:в контактите 2:не е достатъчен вакуум 3:проблем с платката... :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта