За шарнирите,не съм го знаел,че ги правите и това е доста добра идея,защото рядко се рециклират като хората

При старите коли,донякъде и при В5,при удар в сериозна дупка,цялата главина се стреми да отиде назад и нагоре,в първия момент от време заради удара на гумата отпред.Съответно ако задните тампони са твърди ли по-точно да се изразя цели (отливката им е цяла,а не с отвори за поемане на удари и вибрации),тогава носача остава почти нестабилен (това се вижда и от каченото клипче в сайт-а ви).Съответно удара го отнасят долния шарнир,лагера и кормилния накрайник,заедно с цялата рейка.Рейката и накрайника така или иначе поемат удар винаги,който дори може би ще е по-малък когато носача е фиксиран по-здраво в долния си край.
Ама не знам лагера какво мисли по въпроса с това,че носача остава фиксиран по равнината напред-назад,когато удряме сериозна дупка или се качваме на един бордюр.Става дума за това,че по белия свят няма бордюри и дупки по 20-30см дълбочина и за това хората не си чупят колите така жестоко и си използват тмапоните,понеже са устойчиви и по-здрави,както и придават на колата по-стегнато управление,понеже при рязко тръгване или спиране,носача не се измества напред-назад.
