



Моля споделете за ААЗ-тките........
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
tremendous написа:Колеги , в аутодата хората чисто и ясно са обяснили как се мери налягането а именно : Теста се провежда с автомобила на 2 ра предавка за ръчни скоростни кутий и 1 ва за автоматици като педала за газта се натиска докарай и се поддържа скорост от 60км/h посредством спирачката. Тогава се проверява налягането а то трябва да бъде в интервал 0.60 - 0.83 bar Ако можеше да се проверява така на място щяха да напишат форсирайте колата на място 1 минута и проверете налягането ...няма място за излишни спорове
В това няма спор,да така е но извадки от аутодата и куп други ненужни коментари наистина не помагат,просто се иска мнение за нещо вече направено и впечатления от резултат.
Благодаря на колегата ventоtdi за информацията която е наистина от полза,намерих си добро турбо ККК което се монтира на голф/венто/пасат Б4 ААЗ че мойто е ГАРЕТ и не ми харесва,уж надува а не се усеща като вървеж и тия дни се впускам във филма.
Поздрави на всички които се включиха в дискусията!

- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
ще е добре някой да поясни до кой по-мощен двигател се доближава по вървеж ааз след интервенциите 

- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Има цяла тема за ААЗ силов тунинг и до къде е стигнал! Колкото до колегата пуснал темата... Изобщо няма какво да му мислиш, кулера е нещо страшно полезно за TD, щяла да ти се спъне колата... Дрън, дрън та пляс... Аз лично забелязвах спад на разхода(на температурата не можех да усетя че ме бяха измайсторили нямах въртене на охладителната течност....), ама сега както каза колегата Ventotdi не мое се качи над 85, той ми беше казал че при него е постоянна при мен на равен път е 80 но това сигурно е заради положението на кулера, което също има значение
Аз до колкото успях да разуча нашия мотор си е кораво копеле и носи на "ръчкане", така че действай 


- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
абе той мотора си държи на ръчкане ,ама трябва да се внимава при пускане на повече нафта от помпата да не стане беля с главата защото да не забравяме че горенето става в камера в главата ,а не в цилиндъра.Има мн оплаквания от спукани глави на тоя мотор ! Каквото и да правите го правете умерено ....Ако искате да сте състезатели на пътя си вземете TDI с ARL мотор
... успех на всички

- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Бе всякои приказва за това пипане на турбините при, TDI и TD, чак и мене объркахте след като се развиие турбината (дигаме налягането) съотношението гориво кислород се променя , и следователно трябва и да се пусне определено куличество гориво, мисля , че съм прав или съм на грешен път 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
прав си , след пипане на турбото смеса трябва да се настройва отново ако искаш ефект 

- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
profesor humel написа:Бе всякои приказва за това пипане на турбините при, TDI и TD, чак и мене объркахте след като се развиие турбината (дигаме налягането) съотношението гориво кислород се променя , и следователно трябва и да се пусне определено куличество гориво, мисля , че съм прав или съм на грешен път
Е, помпата трябва да се пипне ако искаш ефекта да е пълен иначе пак щяло да се усети но не било същото... още не мога да говоря от опит защото не съм монтирал турбото ама като го сложа и почнем да бърникаме ще споделям

- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
при ТД е механично и е лено но при ТДИ е електрноо и скъпо 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
ventotdi написа:абе той мотора си държи на ръчкане ,ама трябва да се внимава при пускане на повече нафта от помпата да не стане беля с главата защото да не забравяме че горенето става в камера в главата ,а не в цилиндъра.Има мн оплаквания от спукани глави на тоя мотор ! Каквото и да правите го правете умерено ....Ако искате да сте състезатели на пътя си вземете TDI с ARL мотор... успех на всички
Глави се пукат от прекалено висока работна температура,бедната смес има голяма заслуга за това,при сравнително богата смес на мотора ще му е най-добре,така че това с пукане на глава от повече нафта не е вярно!Мъкар че дизеловите мотори търпят по-добре бедна смес,отколкото бензиновите.
Имаше тема някъде в силовия раздел за едно напомпано ААЗ,което мисля,че ще се справи с АРЛто

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
tarikat89 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=18833
това е въпросната тема за бързия ААЗ
...и това далеч не е максимума,може още

Ето един пример за напомпан 1.6 тд,който е почти идентичен с ААЗ...
http://www.youtube.com/watch?v=Bc1lIyVPCyI
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
колеги с тея предкамерни дизели на къде сме тръгнали
? На мен да ми падне едно ARL и без пари ,защото аз сам ще си направя чипа както си го знам ,а вие дайте там по 2 - 3 000 лева за предкамерната печка и после елате ме стигнете да видим как ще стане
Между другото ми стана интересно как се пука глава от бедна смес ,че не знам .Просто искам едно логично обяснение ... 



- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
ventotdi написа:колеги с тея предкамерни дизели на къде сме тръгнали? На мен да ми падне едно ARL и без пари ,защото аз сам ще си направя чипа както си го знам ,а вие дайте там по 2 - 3 000 лева за предкамерната печка и после елате ме стигнете да видим как ще стане
Между другото ми стана интересно как се пука глава от бедна смес ,че не знам .Просто искам едно логично обяснение ...
Написал съм по-горе за сместа и температурата,а и има доста изписано по този въпрос във форума

Освен това е доказано практически,свържи се с 6anadjiqta.В момента неговия 1.6 СБ е с доста оптимизирано гориво...
И ти с това АРЛ все едно ще излетиш в космоса...да не се случи след време да имаш мечтаната кола и съвсем неочаквано някой предкамерен праисторически дизел да ти начеше козинката

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
tremendous написа:Колеги , в аутодата хората чисто и ясно са обяснили как се мери налягането а именно : Теста се провежда с автомобила на 2 ра предавка за ръчни скоростни кутий и 1 ва за автоматици като педала за газта се натиска докарай и се поддържа скорост от 60км/h посредством спирачката. Тогава се проверява налягането а то трябва да бъде в интервал 0.60 - 0.83 bar Ако можеше да се проверява така на място щяха да напишат форсирайте колата на място 1 минута и проверете налягането ...няма място за излишни спорове
Не мисля че е адекватно това измерване,съдейки по моята ААЗ-ка!
При мен на 2-ра предвака ако искаш и буталата му изкарай, повече от 0.8-0.9 атм няма да направи,но на 5-та предвака прави 1.4,като това налягане в момента не му стига на високите обороти....след 4200-4300 оборота започва да припушва черно отзад

Относно това с какъви мотори би се справил напомпан ААЗ е трудно да се каже,но лично аз съм разплаквал доста 1З-ки!С АФН не съм се гонил,но към карал няколко и някакси не е кой знае какво сравнение с това на което съм свикнал...
Един съвет,не карайте на налягания над 1 атмосфера,ако сте с клингеритена гарнитура!Аз смених 2 броя такива,сега съм с метална гарнитура и нямам ядове

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта