изкривено стъбло на амортисьор?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот parno » Пон 11 апр 2011 13:10


eCy! написа:Да като го свалиш с шенкела...

като развие само тампона без да сваля каквото и да било друго
работи се на място но става




Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот eCy! » Пон 11 апр 2011 15:37


parno написа:
eCy! написа:Да като го свалиш с шенкела...

като развие само тампона без да сваля каквото и да било друго
работи се на място но става


Идея си нямам как тряя да стане ... ноо човек винаги се учи


Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот mirkata 4020 » Пон 11 апр 2011 16:43


eCy! написа:
parno написа:
eCy! написа:Да като го свалиш с шенкела...

като развие само тампона без да сваля каквото и да било друго
работи се на място но става


Идея си нямам как тряя да стане ... ноо човек винаги се учи

и аз :roll:


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот bobocamaro » Пон 11 апр 2011 18:55


Ами как....сваля се апарата, да си увисне на маркуча, избива се кормилния накрайник и се разкача шенкела от шарнира. Шарнира остава сглобен към носача. Сега...някои са с напречен болт за контра на шарнира, други с гайка навита на самия шарнир. Май така беше...дърт съм не помня.
И проклетия макферсон излиза, без да му се разбутат наклоните...уж.
Изображение


Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот eCy! » Пон 11 апр 2011 19:03


Накрадко: за да не ходиш на реглаж развиваш макферсона барабар с шенкела


Потребителски аватар
xaxo666
Мнения: 333
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ШумеН

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот xaxo666 » Пон 11 апр 2011 19:13


И аз имам такова пукане чува се само при завиване на място или с малка скорост като се натоварва повече 99% съм сигурен,че е от тампона защото се чува от там,а тампоните са на 1 година уж подсилени :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот bobi_diesel » Пон 11 апр 2011 20:52


eCy! написа:Накрадко: за да не ходиш на реглаж развиваш макферсона барабар с шенкела

Не е задължително!Преди да се развият болтовете се отбезязва върху шенкела с молив.Първия път когато правих тая оперция,след това отидох на реглаж,но се оказа че няма нужда.От тогава съм я правил тая операция има няма 30 пъти и никога не съм имал проблеми след това! :wink: Правил съм и на други коли и там не е имало проблем!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: изкривено стъбло на амортисьор?

Мнениеот parno » Вто 12 апр 2011 5:39


omg колеги какво е това сложно предположение че и апарата свалихте
стягате пружината докато е на място - без да сваляте резервоара :lol:
вдигаш колата - махаш колелото
стягаш пружината на място - ако имаш скоби , ако не вземаш най-дебелата тел която си намерил и след като пуснеш колата на главината стягаш пружината
от горе имаш 2 гайки - една със 17(или 19 беше :drinking: )като я махнеш пада чашката на тампона която го крепи в обратна посока
после имаш кръгла гайка - ако нямаш ключ е проблемна но с чук и мощна права отвертка става
като си ги махнал всичките тия вдигаш колата и просто като бръкнеш под калника измушваш тампона и слагаш новия
сглабяне и стягане по обратната схема
правено е многократно дори и с дебелата тел (3мм стоманена)
много вдигане и сваляне е ама смятам че си заслужава за 25/30 спестени лева



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта