Предложете някакви колони за предните врати който да свирят добре и качествено до към 80-100 лв
Сега ползвам едни сони но вече си изпяха песента те и трябва да се сменят ако може някой да помага в избора.



Колони за Golf 3
Re: Колони за Golf 3
Тези ще станат ли за във вратите на голф 3
http://aval-bg.com/car-audio/hertz/govo ... tz-dcx-165
http://aval-bg.com/car-audio/hertz/govo ... tz-dcx-165
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колони за Golf 3
yavkata написа:Тези ще станат ли за във вратите на голф 3
http://aval-bg.com/car-audio/hertz/govo ... tz-dcx-165
Да.
Но вземи тези,които предлагат колегите по-горе.
Пищялката я слагаш в оригиналните места на таблото. Ще си по-доволен.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колони за Golf 3
За комплект е. Ако вземеш по евтините, които са коаксиални пищялката ще е долу във вратата и всички среди и високи ще се от из под краката ти. Вземи си компонентната система. И понеже пита дали е комплект ще поясня - за 100лв получаваш 2 16,5см басчета за вратите; 2 отделни пищялки, които се монтират на таблото и 4 филтърчета.
- digenchev
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колони за Golf 3
Да използвам темата на колегата наскоро си купих тези първите колонки. Но останах разочарован че не свирят достатъчно силно. днес свалих едната и я закачих на усилвателя и УУУААА просвириха както в магазина(там бяха вързани само към ЦД). възможно ли е да имам някъде някой кондензатор или филтър или нещо такова което да ми разваля цялата работа.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колони за Golf 3
Може да си вързал едната на обратно.
- digenchev
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колони за Golf 3
или просто ЦД-то да е толкова слабо, че да немойе да ги заьрани ли? което малко ми се вярва.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колони за Golf 3
От цд до цд има разлика.Единствено някой алпине(висок клас) може да захрани колони за усилвател.И моля да не се спори,говоря за качествено захранване.Имаше и един два модела на пионера и на кенлоод,но друго не може.Сонита монита понита са страшно зле....
Няма разлика в звуковото налягане ако си обърнал +-.
Няма разлика в звуковото налягане ако си обърнал +-.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колони за Golf 3
Ем то без да се повиши напрежението над 12/14 волта няма как да се увеличи мощността на вградените усилватели. Те всичките са интегрални, мощността е около 12-18 вата, на 4 ома. Този въпрос е много дъвкан.
Може да се създаде илюзия, че на някое cd усилвателят му е по-мощен от на друга марка, от същия клас, ако се използват разни изкривители на звука като loudness, bass бустове и т.н., които обикновения потребител си мисли, че са супер ефекти, пък те всъщност са супер дефекти
. Те увеличават силата на определени честоти при ниски нива на усилване, но в момента в който се увеличи силата на звука ефектът им все повече намалява и намалява.
Притежавал съм апаратчета на Pioneer, Kenwood, Clarion, Sony (касетка беше), повечето от ниския клас до 400 лева цена. На повечето силата им на свирене беше почти идентична.
Имаше едно леко повишаване на мощността. когато производителите взеха да правят вградените усилватели с mosfet захранване. Но може би с 1-2 вата
.
И аз навремето се кефех на настройки, но на практика те повече пречат, отколкото помагат.
Винаги е добре да се ползват външни усилватели, но е въпрос първо на пари, после на инсталиране, кабели, място за монтаж. А за повечето хора това са време и пари на вятъра.
Има голяма разлика в силата ако единия говорител е вързан с правилен поляритет, а другия не.
Ради е много прав. Причината е, че звуковите вълни от двата източника взаимно се гасят.
За "силата на свирене" на мидбасите голямо значение има обемът, в който свирят. Предните врати на Голф 3 са ужасни по отношение на обема и никога не се получават задоволителни резултати без преправяне. Същите говорители в един Golf 4 или Пежо 206 или Партнер дори са съвсем друго нещо.
Може да се създаде илюзия, че на някое cd усилвателят му е по-мощен от на друга марка, от същия клас, ако се използват разни изкривители на звука като loudness, bass бустове и т.н., които обикновения потребител си мисли, че са супер ефекти, пък те всъщност са супер дефекти

Притежавал съм апаратчета на Pioneer, Kenwood, Clarion, Sony (касетка беше), повечето от ниския клас до 400 лева цена. На повечето силата им на свирене беше почти идентична.
Имаше едно леко повишаване на мощността. когато производителите взеха да правят вградените усилватели с mosfet захранване. Но може би с 1-2 вата

И аз навремето се кефех на настройки, но на практика те повече пречат, отколкото помагат.
Винаги е добре да се ползват външни усилватели, но е въпрос първо на пари, после на инсталиране, кабели, място за монтаж. А за повечето хора това са време и пари на вятъра.
Има голяма разлика в силата ако единия говорител е вързан с правилен поляритет, а другия не.
Ради е много прав. Причината е, че звуковите вълни от двата източника взаимно се гасят.
За "силата на свирене" на мидбасите голямо значение има обемът, в който свирят. Предните врати на Голф 3 са ужасни по отношение на обема и никога не се получават задоволителни резултати без преправяне. Същите говорители в един Golf 4 или Пежо 206 или Партнер дори са съвсем друго нещо.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колони за Golf 3
Ако се задълбочиме в тази наука може да се изпише много,но на малко хора ще им е понятно.А за моделите за който говоря са мосфет 60 вата(около 25 28 вата рмс.)Другото за което мисля,че ще се съгласиш,неможе кабел 0.75 маде ин чаина да е добър.С 8 квадрата съм за цд то,и разликата преди и сега е усезаема...Разлика оказва входящото напрежение.Колите са ни стари,и на повечето алтернаторите зареждат на 13.8-9.Аз явно съм попаднал или на добър екземпляр,или е правен или сменян с хубав алтернатора който при 900 1000 оборота хвърля 14.4 волта.Но съм на мнение,че ако искаш без усилвател да ти свирят говорители измислени за обратното,ти трябва много добра инсталация,добро състояние на електрическата част на автомобила,и цд с 60 вата на канал(не рмс де
)консумацията на ток при мен достига до 30 ампера в пикови моменти.Като цяло сметката излиза май по-дебела отколкото да си вземеш един усилвател +кабели и малък кондензатор...

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колони за Golf 3
Колега, ти с какво цеде си? Предполагам си с някой от моделите с "4x60"? Пионерите имаха такъв модел, който ползваше ток и от двата плюсови кабела. Помня като го пуснаха навремето. Нямам наблюдение върху подобни машинки.
30А консумация само от CD - добре е
.
Съгласен съм с теб за напрежението, за зареждането, за кабелите, за инсталацията на автомобила и т.н. Трябва всичко да е ОК, за да стане нещо, независимо от какъв клас са компонентите.
Един прост пример от мен - един усилвател (якичък), с един захранващ кабел (якичък), ама с два различни типа предпазители (до акумулатора) показа различна мощност. Поради причината, че китайския предпазител нямаше добра проводимост
.
Поне от VW слагат около 2 квадрата за захранването на радиото (или горе-горе толкова ми се вижда на мойто голф 3, може и по-малко да е).
Докато французите и там пестят
.
Ама такова е.
30А консумация само от CD - добре е

Съгласен съм с теб за напрежението, за зареждането, за кабелите, за инсталацията на автомобила и т.н. Трябва всичко да е ОК, за да стане нещо, независимо от какъв клас са компонентите.
Един прост пример от мен - един усилвател (якичък), с един захранващ кабел (якичък), ама с два различни типа предпазители (до акумулатора) показа различна мощност. Поради причината, че китайския предпазител нямаше добра проводимост

Поне от VW слагат около 2 квадрата за захранването на радиото (или горе-горе толкова ми се вижда на мойто голф 3, може и по-малко да е).
Докато французите и там пестят

Ама такова е.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта