маслен проблем
маслен проблем
смених маслената помпа на vw 1.8 m.iзащото при 60 70 км/h при 2000 оборота лампата на маслото почва да свети и писти.започна това нещо да го прави при 80 90 км над 2000 оборота.каква е причината.Ако може помогнете. предварително благодаря...
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: маслен проблем
Търсачка - зумер, масло, лагери, паразитен вал и т.н.
Писано е по въпроса. Прегледай темите!
Проблем в помпата е най-малката вероятност
Писано е по въпроса. Прегледай темите!
Проблем в помпата е най-малката вероятност
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: маслен проблем
смени профилактично масления филтър без да сменяш маслото. Ще се набуташ с 7-9 лв. а проблема може да е там. После иди да ти премерят налягането на маслото при загрял мотор и виж колко бара е. Ако там е проблема ще е добре - иначе трябва да приготвиш повече парички. Ако не е от горе изброените неща потенциални причини са износени основни и биелни лагери, вал евентуално но малко вероятно.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: маслен проблем
Я да попитам и аз изби ми датчика за налягане на маслото и след като го смених на няколко пъти на магистралата ми присветва за част от секундата лампата и изписуква.Нормално ли е това,според мен още има въздух във датчика и затова той изобщо как се пълни с масло като е нагоре завъртян.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта