muhtarov написа:здравейте колеги, исках да попитам вещите лица които са в час към дизелите,
през седмицата ще гледам една кола която съм си харесал и мисля да я вземам
ауди а4 3.0 тди, колата е внос от германия, преди няколко дни са я свалили от автовоза
на 189х. км. автоматичната кутия типтронил 2005г.
понеже ще правим огледа в събота, няма да има сервизи където да я закачат на компютъра да я гледат
може ли някой да ме насочи за какво да гледам и за какво да се ослушвам

Прегледай внимателно документите на колата, от няколко години (6-7) насам, всеки 4-ти в Германия се занимава с търговия на коли - турци, италианци, руснаци, поляци, сърби и все по-рядко германци, така че вероятността колата да е внесена от Италия, Холандия, Белгия или Франция и в последствие да са и направили немска регистрация е огромна. Поискай да видиш копие от немския талон (Fahrzeugbrief) и ако видиш, че последната регистрация е и първа значи колата не е "германче" 100%.
А4-ката е тесничка, доста при това, освен това е най-вероятно със стария мотор 204 к. с., от 2006 започват да и слагат много, много по-добрия TDI мотор с 232 к. с. двигател. Прегледай сервизната книжка, виж инспекциите, провери дали е с комплект ключове 2 нормални и един малък пластмасов (черен цвят), на маслото виси задължително етикетче с датата на последната смяна на маслото и километрите на които е била колата, ако такова липсва, значи нещата са "гнили". Скоростната кутия е мултитроник, а не типтроник и след 150 000 почва да прави мизерии (ремонтът и е около 5-6 хилки). Иди ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на сервиз, ама не при бай Гошо
Успех с покупката и не бързай - коли бол
