



Вече и аз с Passat tdI
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Вече и аз с Passat tdI
110кс- TDI /Turbocharged Direct Injection/ , 116кс- PD /Pumpe Duse/ това е разликата,за повече информация-Google 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Вече и аз с Passat tdI
bestlap написа:Колеги а каква е разликата във 110 и 116 коня ? защото нали на голф 3 90 и 110 коня само ECU-то е различно до колкото знам![]()
само няколко годинки и до колкото знам аз нямат никаква прилика двата мотора освем че са VW

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Вече и аз с Passat tdI
Годинките не са разлика.Има 2000 год 110 коня и 116.Единия е помпа-дюза,другия е обикновен турбо дизел.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Вече и аз с Passat tdI
Днес тръгнах да свалям кулера да го измия но уви не видях точно как става и сега като се замисля най-лесно ще е ако сваля под калника или бъркам много ? 

-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Вече и аз с Passat tdI
Никой ли не може да помогне ?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Вече и аз с Passat tdI
сваляш фара като за начало,след това дърпаш напред малката решетка отпред на бронята бъркаш вътре и откачаш въздухозаборника,поглеждаш кулера отгоре и виждаш 2 тампона на който се държи,отдолу се държи на 1тампон,първо откачаш долния и после горните ...въздухозаборника се държи и на още едно място отгоре откъм фара....кулера се вади отдолу....буташ го плътно към калника и го вадиш....дано си ме разбрал
като го свалиш огледай го да не е протрит от въздухозаборника ,ако е- на майстор да ти го навари но внимавай да не ти го прогори ,търсиш такъв който се занимава с финни заварки.... успех!!!

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Вече и аз с Passat tdI
Само дано не очакваш някаква промяна във вървежа след това упражнение ,че ще се разочароваш освен ако няма някоя цепка,тогава ще се усети иначе ще е чисто самовнушение породено от това, че си направил нещо по колата 

-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Вече и аз с Passat tdI
Оправих кулера миналата седмица но съм забравил да напиша.. Но сега ми се яви ужасен проблем и аз си мисля че е проблем в помпата но все пак да попитам тук....... Преди малко валеше уникално силно чистачките на последната степен и пак не смогват и возих се на сам на там минах 25-30 км и се прибрах поседях 20 мин и ме викнаха едни приятели аз излизам паля колата всичко ток минавам 3-4 км и на едно място има много дупки и го пуснах да върви на 2-ра без газ и карам леко и след това да подам газ и ........ х*и стой на 1200 оборота и не мърда и започна да мига лампичката за подгреването която е.Давам му аз газ до долу не мърда стрелката след това спрях угасих го огледах двигателя нищо нередно не видях в тъмницата с фенерчето качвам се в колата паля я пали си нормално и се форсираше и пускам газта и отива на 1200 оборота и прибрах се до нас без газ и пак гледах нищо не видях и я запалих и вече не иска и да се изфорсира на място давам и газ до долу все едно не съм и дал ? Моля дайте идея ? Нещо да се е намокрило ли или де да знам помогнете 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вече и аз с Passat tdI
Проверяваш буксата на ЕЦУ-то. След това буксата на педала на газта. Ако е окислена някъде , ръсиш с контактен спрей. Пробваш. Ако пак е същият ...... отиваш и си купуваш реостата на педала за газта. (Преди туй закачи и един ВАГ-Ком да не ме псуваш, че не е от най-евтините части. Киризиш за грешки, и за да си вържеш гащите, киризиш и реалните стойности на аселератор педал позишън, като гледаш как и дали се променя като го мандахерцаш).
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Вече и аз с Passat tdI
Dobromirski написа:Проверяваш буксата на ЕЦУ-то. След това буксата на педала на газта. Ако е окислена някъде , ръсиш с контактен спрей. Пробваш. Ако пак е същият ...... отиваш и си купуваш реостата на педала за газта. (Преди туй закачи и един ВАГ-Ком да не ме псуваш, че не е от най-евтините части. Киризиш за грешки, и за да си вържеш гащите, киризиш и реалните стойности на аселератор педал позишън, като гледаш как и дали се променя като го мандахерцаш).
Значи колега сутринта излезнах да го паля и пак не искаше да работи сега се прибрах запали и върви сега?Нещо може да се е било намокрило но какво?Сега ще прегледам тия букси

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта