
Обеснявам: Колата студена. Въртиш и палиш. След 20-на сек. почва да припушва бяло и гасне. След това въртиш докато стартера подпуши. През това време колата се опитва да запали , препуква, дори припалва, но на 2-3 цилиндъра подскача, гъни се мъчи се а отзад все едно си запалил военна димка (от нафта а НЕ масло) . След 5 минутно въртене колата все пак запалва, подскача потраква и за около минутка се изчиства. След това въртиш и палиш все едно нищо не е било. След час престой всичко се повтаря .
Всичко това го прави при СВОБОДЕН ВХОДЯЩ КОЛЕКТОР ( свалил съм ЕГР-а и клапата за меко гасене, дебитомера е изключен за да не вкарва много гориво, тъй като турбо пътя е отворен.)
Антифриза е ОК. Размених датчика на коляновият вал от моята - файда йок. Докато върти на стартер, ( и не пали) не забелязвам да има проблем с компресията. Полудях вече. Утре мисля да свалям тандем помпа и дюзи , но не виждам как от тях да влиза толкоз нафта в цилиндрите.
Да поясня , че това го е направила без абсолютно никаква симптоми . Ей така от раз

На Ваг-Кома всичко изглежда наред (когато не пали разбира се)

С моето ЕЦУ- е същата работа. С нейното, моята пали от четвърт. Утре мисля да проверя инсталацията, но и от нея не ми се вярва да е !

ПП: Току ще пробвах пак. Когато почне да се "еб...ва" дори и не можеш да я форсираш. Все едно не и стига нафта , а в същото време отзад е чудо. Да се е прецакала някоя ПД , но поне на 3 цилиндъра би трябвало да бачка. Няма как да се прецакат и 4-те наведнъж !