Захранваща тръба с масло на турбото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот mirogti1983 » Нед 14 ное 2010 12:22


kretenia написа:Не съм съгласен,че баланса не е задължителен,при 50-70 000 оборота на небалансирана турбина и се случват страшни неща.Също така мисля,че въпросната тръбичка не е разумно да се мие с разни разтворители,щото представете си какво ще се случи,ако следствие на вашата интервенция се разкисне въпросния нагар от вътешната ствана/то си е нагар,щото тръбата върви до главата и яко се пече/ и не успееете да измиете всичко-няма как да погледнете вътре,има вероятност люспа от въпросния да запуши тръбичката и да спре притока на масло към турбината.Тогава язък ви за ремонта,баланса и т.н.

едно смислено мнение да чуя в тоя форум . :да:
кви са тия миенета , кви са тия турбини без баланси (тип направи си сам)
то ако ставаше без баланс дали щяха да взимат по 500-600 лв за рециклиране на турбо.
и азобщо някои виждал ли е как се прави баланс на турбо и на ква машина се качва .
и незнам каде се вижда на снимката ЧАСТ от тръбичката - глупости
тръбичката тръгва от тялото на масления филтър и минава зад двигателя от страната на купето и тогава отива в турбото.
тази тръбичка се запича от топлината и е добре да се сменя на 7-8 години . е все пак зависи с кви масла се кара колата . аз лично съм сменял на 5-6 1.8т турбините точно заради запушена тръбичка на маслоподаването. наи-добре е нова втората употреба не се знае на какъв хал е . и с квото и да я киснеш запекало масло не се чисти , още повече че тръбичката е с малък диаметър.




Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kirhadj » Нед 14 ное 2010 14:16


Пичове, това е мое собствено мнение. Ако ви е страх да прилагате тип "направи си сам" си е ваш проблем. Да не мислите,че винаги при ремонт на турбо се прави баланс. Баланса се прави по осмотрение на този, който го ремонтира. Ако се прецени, че не трябва баланс, не се прави. Аз съм питал в 3-4 сервиза за ремонти на турбо, аджеба каква е процедурата и какво правят и всичките са ми отговаряли, че баланса се прави, ако е необходимо. Аз вече съм навъртял 10к с ремонтирано и небалансирано турбо, пък вие сами си правете сметка, трябва ли или не баланс. След като го сглобих турбото, го надух на компресор и нямаше никакви вибрации и отклонения. Ако имаше, разбира се, щях да отида на баланс.
Успех.


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот mirogti1983 » Нед 14 ное 2010 15:04


kirhadj написа:Пичове, това е мое собствено мнение. Ако ви е страх да прилагате тип "направи си сам" си е ваш проблем. Да не мислите,че винаги при ремонт на турбо се прави баланс. Баланса се прави по осмотрение на този, който го ремонтира. Ако се прецени, че не трябва баланс, не се прави. Аз съм питал в 3-4 сервиза за ремонти на турбо, аджеба каква е процедурата и какво правят и всичките са ми отговаряли, че баланса се прави, ако е необходимо. Аз вече съм навъртял 10к с ремонтирано и небалансирано турбо, пък вие сами си правете сметка, трябва ли или не баланс. След като го сглобих турбото, го надух на компресор и нямаше никакви вибрации и отклонения. Ако имаше, разбира се, щях да отида на баланс.
Успех.

баланс се прави ако се сваля някоя перка без значение дали е на турбината или на компресора. това че при теб не е имало проблем с това че нямаш баланс по скоро е късмет. ами акоколегата те послуша и си отвори турбото да си смени втулките и после след 3 дена се счупи оста и парченца от перките влезнет в мотора . ко праим ?
а като се има на предвид че колата му работи перфектно и само трябва да смени тръбичката с нова :012: :012: :012:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот drago_tr » Нед 14 ное 2010 15:12


Колега...едно време на Вартбурга гърнетата аз ги чистех така....свалям ги ,паля един голям огън и хвърлям гърнетата вътре да обгорят до червено....повярвай ми...абсолютно всичко пада...нагар,масло и всякаква гняс....гърнетата стават като нови. :012: Е@@ти тръбичката...сложи я в печката да се нагорещи до червено да обгори изчакай после да изстине и после слагай на колата.


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот mirogti1983 » Нед 14 ное 2010 15:24


аз никога не бих рискувал с толкова важно нещо


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kirhadj » Нед 14 ное 2010 15:39


mirogti1983 написа:
kirhadj написа:Пичове, това е мое собствено мнение. Ако ви е страх да прилагате тип "направи си сам" си е ваш проблем. Да не мислите,че винаги при ремонт на турбо се прави баланс. Баланса се прави по осмотрение на този, който го ремонтира. Ако се прецени, че не трябва баланс, не се прави. Аз съм питал в 3-4 сервиза за ремонти на турбо, аджеба каква е процедурата и какво правят и всичките са ми отговаряли, че баланса се прави, ако е необходимо. Аз вече съм навъртял 10к с ремонтирано и небалансирано турбо, пък вие сами си правете сметка, трябва ли или не баланс. След като го сглобих турбото, го надух на компресор и нямаше никакви вибрации и отклонения. Ако имаше, разбира се, щях да отида на баланс.
Успех.

баланс се прави ако се сваля някоя перка без значение дали е на турбината или на компресора. това че при теб не е имало проблем с това че нямаш баланс по скоро е късмет. ами акоколегата те послуша и си отвори турбото да си смени втулките и после след 3 дена се счупи оста и парченца от перките влезнет в мотора . ко праим ?
а като се има на предвид че колата му работи перфектно и само трябва да смени тръбичката с нова :012: :012: :012:

Колега, мисля, че не четеш какво съм написал. А пишеш за неща с които не си запознат.

Лека


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот mirogti1983 » Нед 14 ное 2010 15:53


kirhadj написа:
mirogti1983 написа:
kirhadj написа:Пичове, това е мое собствено мнение. Ако ви е страх да прилагате тип "направи си сам" си е ваш проблем. Да не мислите,че винаги при ремонт на турбо се прави баланс. Баланса се прави по осмотрение на този, който го ремонтира. Ако се прецени, че не трябва баланс, не се прави. Аз съм питал в 3-4 сервиза за ремонти на турбо, аджеба каква е процедурата и какво правят и всичките са ми отговаряли, че баланса се прави, ако е необходимо. Аз вече съм навъртял 10к с ремонтирано и небалансирано турбо, пък вие сами си правете сметка, трябва ли или не баланс. След като го сглобих турбото, го надух на компресор и нямаше никакви вибрации и отклонения. Ако имаше, разбира се, щях да отида на баланс.
Успех.

баланс се прави ако се сваля някоя перка без значение дали е на турбината или на компресора. това че при теб не е имало проблем с това че нямаш баланс по скоро е късмет. ами акоколегата те послуша и си отвори турбото да си смени втулките и после след 3 дена се счупи оста и парченца от перките влезнет в мотора . ко праим ?
а като се има на предвид че колата му работи перфектно и само трябва да смени тръбичката с нова :012: :012: :012:

Колега, мисля, че не четеш какво съм написал. А пишеш за неща с които не си запознат.

Лека
.
тц ...... е добре щом ти си по запознат , така да бъде . лека и на теб ..
нищо лично към теб :beer


Потребителски аватар
Lazi
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:26
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот Lazi » Съб 16 апр 2011 21:41


колеги имам питане ако съвсен случайно ми попадне друго турбо примерно казано от помпа дюза от 136 коня на горе може ли да се пригоди и да се мушне на моя пасат ? и Ако е въжможно това какви могат да са последствията за мен?
Пасат 99 АФН



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта