vidolov написа:...
Значи ми е стара информацията.

yms написа:Не пипай ежедневката .
Купуваш друга и правиш .
Също много добър съвет!


vidolov написа:...
yms написа:Не пипай ежедневката .
Купуваш друга и правиш .
sk. написа:Ем, аз си държа колата в ниски обороти (до 2000), карам повече на моторна спирачка. Гледам да не подавам безмислено газ на колата - смисъл, като виждам, че трябва да се спира примерно след 500м, не давам газ и да почна да спирам от 100м, ами почвам да си редя предавките надолу и си спирам от далече и такива работи. Ако се задълбочаваме, чел съм някъде и на какво налягане трябва да са ти гумите и др. такива глупости, ама не съм им обръщал много внимание. За мене вършат работа, които не иска да не вярва..
morfei1 написа:golf777 написа:продаваш го и си вземаш по мощен,имаше 1 сив г4 1.8Т около 320коня.
и му слагаш лепенка на багажника 1.6![]()
NikShtain GTI написа:Но все пак доста по големи бегачки дават минимални разлики в разхода.Това ме дразни аз не съм 9-12 тонен камион за да тръгвам почти последен от светофара...
joromnt написа:ioshi_s_golf написа:Ако ме питаш никога не бих си купил 1.6 101 мъртвеца.
Айде нема нужда чак да изпадаш в категоризации. Тоя мотор не е мъртвец, но е мотор който е мислен да те заведе от т.А до т.Б със що годе прилична динамика. Тва не е съзтезателен мотор. Разхода му е като на всички бензинови мотори на Голф, градско жули яко /10-11 зависи кой кара/ и извънградско може да падне до 6,5 примерно. Сега ако започнат приказки как някой си карал с 8-9 градско, ще падне смях. То и моя борд показва толкова, но ако го засичам по резервоара нещата изглеждат по друг начин. Но разликата от големите му братя е че за да започне да върви му трябват обороти над 3500, а това значително покачва разхода.
Относно това Пежо дето е взело автора, кво те боли, да си кара френската недомислица и да се радва че те изпредварил....
benzino написа:sk. написа:...Мотор 1.8Т от моргата 1000лв...
Ех, колко хубаво... Ама стига да беше такаПод 2 хилки надали ще се намери окомплектован мотор за трансплантация...
Към автора на темата. Колега, по-нагоре ти дадоха няколко варианта за засилване, от които най-добрия е смяна на мотора. Обаче като гледам и разхода те притеснява... Търсиш ли мощност, високия разход е неизбежен. А има и още един вариант - спираш да обръщаш внимание на светофарните състезателчета и хем няма да се разочароваш, че няква си малолитражка те е духнала, хем разхода ти ше си е в нормата, а и няма да имаш главоболия.
sk. написа: Гледам да не подавам безмислено газ на колата - смисъл, като виждам, че трябва да се спира примерно след 500м, не давам газ и да почна да спирам от 100м, ами почвам да си редя предавките надолу и си спирам от далече и такива работи.
NikShtain GTI написа:Еми колеги в момента нямам никакви пари.Затова май ще го задържа.Ще видя да си оправя газовата.И така пък по на там продавам ли го де да знма и взимам нещо 2-2,3 явно няма смисъл да взимам 1,8Т.Пък по на там може да я правя.
ПС: Скоростната кутия е подсилена вече,счупи се веднъж взех нова и я подсилихме
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта