Помощ за голф 4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
benzino
Мнения: 1037
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
Автомобил: VW Polo 86c
Двигател: mix
Местоположение: Смолян

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот benzino » Нед 17 апр 2011 12:13


vidolov написа:...

Значи ми е стара информацията. :wink:

yms написа:Не пипай ежедневката .
Купуваш друга и правиш .

Също много добър съвет! :да: До като се правеше моята кошница бая поседях без кола... Гадничко си е! mhihi




Потребителски аватар
NikShtain GTI
Мнения: 175
Регистриран на: Пон 18 май 2009 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот NikShtain GTI » Нед 17 апр 2011 12:49


sk. написа:Ем, аз си държа колата в ниски обороти (до 2000), карам повече на моторна спирачка. Гледам да не подавам безмислено газ на колата - смисъл, като виждам, че трябва да се спира примерно след 500м, не давам газ и да почна да спирам от 100м, ами почвам да си редя предавките надолу и си спирам от далече и такива работи. Ако се задълбочаваме, чел съм някъде и на какво налягане трябва да са ти гумите и др. такива глупости, ама не съм им обръщал много внимание. За мене вършат работа, които не иска да не вярва.. :mrgreen:

Не не колега.Остави ги тези неща.Значи като я караш до 2000 само я запушваш.Бензиновата помпа и катализатова се запушват.Със спирането със скорости само пестиш накладки но не и гориво.За гумите трябва да са хубави,въпреки че със пистарки знам,че е доста по добре.Но има една особеност (Не спират) :D Иначе трябва добре да са напомпани гумите.Напомпани го нормата или малко от горе но не и по-малко.
morfei1 написа:
golf777 написа:продаваш го и си вземаш по мощен,имаше 1 сив г4 1.8Т около 320коня.


и му слагаш лепенка на багажника 1.6 :да: :да:

Брутално колега :mrgreen: :D


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот sk. » Нед 17 апр 2011 12:56


За пестенето на гориво няма да спорим!

Ама като караш бърза кола, ака Мощна кола е супер гадно да си слагаш такива лепенки 1.4, 1.6 и тн... На моята си пише ГТИ отзад и тук там се закача някой отворен чичка с джип или с мерцедес С320..., пък на 1.4 лепенка сигурно всеки втори лешпер с книжка ще се дърви! А е супер тъпо да дадеш газ и да се окаже, че няма интрига... :D В началото е забавно де, ама да ги гледаш как се сливат с трафика отзад - омръзва!!


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот joromnt » Нед 17 апр 2011 13:00


Относно начина на намаляване на разхода/скоростта/ който използва колегата sk. да кажа две думи.
В режим на "моторна спирачка" на двигателя не му се подава газ, колата е на скорост но двигателя си бръмчи. Някой на това му викат принудителен празен ход. Та при тоя режим теоретично на мотора не му се подава гориво и колата се движи заради набраната инерция. Даже, ако в такъв момент обърнеш да следиш показанията на борд.компа на моментния разход, ще видиш че показва 0.0 литра . А по мой лични предположения резултата за средния разход се изчислява въз основа на резултата от моментния такъв по някаква зависимост. Пробвал съм го многократно само че извън града да карам така /да пускам голям байр на пета предавка/ и средния разход значително пада като стойност. Но пак ако засечеш накрая разхода според борд компютъра и резервоара нещата не са афиф.


Потребителски аватар
KadROo
Мнения: 541
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1Z 1997
Местоположение: Варна

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот KadROo » Нед 17 апр 2011 13:10


Значиии... Не можах да разбера колегата за какво претендира... Първо се оплака , че колата не върви след това се оплака ,че гори много... И какво да разбираме сега ? Да ти препоръчаме кола която да върви повече и да гори по - малко ли ?


Потребителски аватар
NikShtain GTI
Мнения: 175
Регистриран на: Пон 18 май 2009 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот NikShtain GTI » Нед 17 апр 2011 14:04


@joromnt - остави моментния разход на един приятел с ауди,му показва моментар разход му е давало 250л.Говорим за дефакто.
@KadROo - казвам,че не върви за това гориво което харчи.Неможе БМВ 320 2 да дава 13 с натискане.Хонда Прелюд 2,3 мотор дава 11 градско пак с газене.А аз с кирливото 1,6 с пенсионерско каране да дава разход 10.Отделно че на първа и втора я няма никаква.Това може да е защото е разпробита за газ де.Но все пак доста по големи бегачки дават минимални разлики в разхода.Това ме дразни аз не съм 9-12 тонен камион за да тръгвам почти последен от светофара... :|


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот sk. » Нед 17 апр 2011 14:36


Колега, това със стартовете може да не е от колата.. Трябват си тренировки за тази работа ;)


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 17 апр 2011 14:54


NikShtain GTI написа:Но все пак доста по големи бегачки дават минимални разлики в разхода.Това ме дразни аз не съм 9-12 тонен камион за да тръгвам почти последен от светофара... :|

И заради това че едно Пежо те е издухало и дай ся колата не върви!
На мен като ме изпревари Колоездач кво да зема да дам колата на вторични ли!?
Е зарадти такива мисления като твойте стават заварките по улиците, НИЩО ЛИЧНО, но високата скорост не води до нищо хубаво да знаеш... НАЙ-много да ти излезе някой майка с дете и да се чудиш къде да закараш купчината желязо, дали в рейсара до тебе или в някой паркирана коЛа..
Личи си че не знаеш какво точно искаш от колата ти!
Разхода зависи от много неща. И неможе във форума да ти ги каже някой, без да ти знае състоянието на колата!
А като се има в предвид че колата ти е стара като нашите, кво очакваш от нея, да не харчи ли!
По-добре си карай колата, и то Мераклииската, пусни си яката музика, и си карай по правилата, когато правиш улични гонки не те прави голям ИГРАЧ, а по-скоро комплексар!
Лошото е че всичи купуват коли за гонки по улиците, и после когато я купи някой свестен и разбира че са го прецакали с някаква издухана касетка :?


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот ioshi_s_golf » Нед 17 апр 2011 18:31


joromnt написа:
ioshi_s_golf написа:Ако ме питаш никога не бих си купил 1.6 101 мъртвеца.

Айде нема нужда чак да изпадаш в категоризации. Тоя мотор не е мъртвец, но е мотор който е мислен да те заведе от т.А до т.Б със що годе прилична динамика. Тва не е съзтезателен мотор. Разхода му е като на всички бензинови мотори на Голф, градско жули яко /10-11 зависи кой кара/ и извънградско може да падне до 6,5 примерно. Сега ако започнат приказки как някой си карал с 8-9 градско, ще падне смях. То и моя борд показва толкова, но ако го засичам по резервоара нещата изглеждат по друг начин. Но разликата от големите му братя е че за да започне да върви му трябват обороти над 3500, а това значително покачва разхода.
Относно това Пежо дето е взело автора, кво те боли, да си кара френската недомислица и да се радва че те изпредварил....


Ето ти данни за 1.8т
Cubic Capacity:
1781 cm³
Number of Seats:
5
Fuel consumption combined:
ca 7.8 l/100km
Fuel consumption (urban):
ca 10.6 l/100km
Fuel consumption (extra-urban):
ca 6.1 l/100km
CO2-Emissions combined:
ca 187 g/km

Ето ти за 1.6

Further Technical Data

Cubic Capacity:
1595 cm³
Number of Seats:
5
Fuel consumption combined:
ca 7.6 l/100km
Fuel consumption (urban):
ca 10.5 l/100km
Fuel consumption (extra-urban):
ca 5.9 l/100km
CO2-Emissions combined:
ca 182 g/km

И каква е разликата според тебе. Вярно 1.6 е мотор да те закара от точка А до точка Б. Но също така и 1.8т както и всеки мотор. Струва ми се че колегата не е търсил достатъчно. Защото за парите където е платил за неговия 1.6 може да намери 1.8т. 100% съм сигорен.


ceko84
Мнения: 264
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот ceko84 » Нед 17 апр 2011 20:55


benzino написа:
sk. написа:...Мотор 1.8Т от моргата 1000лв...

Ех, колко хубаво... Ама стига да беше така mhihi Под 2 хилки надали ще се намери окомплектован мотор за трансплантация...

Към автора на темата. Колега, по-нагоре ти дадоха няколко варианта за засилване, от които най-добрия е смяна на мотора. Обаче като гледам и разхода те притеснява... Търсиш ли мощност, високия разход е неизбежен. А има и още един вариант - спираш да обръщаш внимание на светофарните състезателчета и хем няма да се разочароваш, че няква си малолитражка те е духнала, хем разхода ти ше си е в нормата, а и няма да имаш главоболия. :да:

На мен за 1.4 16в AKQ ми казаха в една морга 1400 лв.,а за 1.8т незнам дали ше се намери за 1000 лв.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот joromnt » Нед 17 апр 2011 21:00


Ако беше чел внимателно, щеше да си прочел, че аз разликата я знам и без да ми ги качваш тия статистики. Само че аз си знам приоритетите, и като си купувах кола, я купувах да ми вози задника напред назад а не да си прая дръпки по светофарите. Щото осъзнавам /за разлика от други агенти/ какво може и какво не може 8 клапанов 101 коня мотор монтиран в купе дето гони 1400 кила с водача.


Потребителски аватар
NikShtain GTI
Мнения: 175
Регистриран на: Пон 18 май 2009 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот NikShtain GTI » Пон 18 апр 2011 8:47


Еми колеги в момента нямам никакви пари.Затова май ще го задържа.Ще видя да си оправя газовата.И така пък по на там продавам ли го де да знма и взимам нещо 2-2,3 явно няма смисъл да взимам 1,8Т.Пък по на там може да я правя.

ПС: Скоростната кутия е подсилена вече,счупи се веднъж взех нова и я подсилихме


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 апр 2011 15:40


sk. написа: Гледам да не подавам безмислено газ на колата - смисъл, като виждам, че трябва да се спира примерно след 500м, не давам газ и да почна да спирам от 100м, ами почвам да си редя предавките надолу и си спирам от далече и такива работи.

:да: .Напълно подкрепям - най-сигурния начин да пестиш гориво е като се научиш да караш без да ползваш спирачката.На 1.8Т съм открил и още един номер в града - ускорявам на 1ва,на 2ра и после директно на 5та със 60-80 + ППХ-то вместо спирачка и колата дава в Софийско под 10 макар че на свтофарите се изстрелвам :D .


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот JoroKN » Пон 18 апр 2011 16:35


NikShtain GTI написа:Еми колеги в момента нямам никакви пари.Затова май ще го задържа.Ще видя да си оправя газовата.И така пък по на там продавам ли го де да знма и взимам нещо 2-2,3 явно няма смисъл да взимам 1,8Т.Пък по на там може да я правя.

ПС: Скоростната кутия е подсилена вече,счупи се веднъж взех нова и я подсилихме

Колега 1.8Т с 200-300 лв тунинг под капака (чип) няма да има база за сръвнение с никое 2.0-2.3 :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Помощ за голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 апр 2011 16:51


То и без да го чипираш 1.8Т е по-добро от 2,3 (особенно пък ако е след 2001ва).След смяна на софта нещата вернос тават несравними.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта