МК3 1.9TD AAZ Видео с резултат от работата!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1848
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

МК3 1.9TD AAZ Видео с резултат от работата!

Мнениеот Traytor » Нед 17 апр 2011 20:13


Доде време и аз да се разпиша в раздела! Проекта по колата(MK3 1.9TD AAZ) е цялостен (външно и под предния капак). Реших да започна под капака като си мислех че там просто имам по-малко работа... Голяма грешка... Знаех че колата не върви както когато я купих, но си мислех че е заради зле зацепен ангренаж. Отидох в сервиз където ми казаха че ангренажа е зацепен, ама турбото ми не било наред, тогава ми влезе мухата в главата че нещо не е наред. Почнах да се ровя под капака гледах, струвах... Турбото не е заводското, одисеята беше пълна докато намеря каква е турбината ми... Стана ясно в последствие, че е Garrett K24, за съжаление издухан защото е било настроено да надува на максимум без да разтоварва през цялото време и катализатора ми е бил запушен и обратни газове, никакво разтоварване... свързах се с Emiltd и започнах да я правя малко по малко. Първото и най елементарно беше да се изолират картерните газове...
Изображение
Тапата по идея на Емича е от ракия :Mr Green Fun Карнобатска гроздова :)
А понеже бях разбрал грешно кой маркуч трябва да се изолира направих една манипулация със тръба за мивка :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Изображение
Както и да е изолацията беше направена.
С кулер не ми се налагаше да се занимавам той е слаган отдавна, челен кулер, прилично голям, паркиран точно зад решетката с емблемата :)
Следваща стъпка в плана на emiltd беше да направя права генерация и да сваля катализатора за да може да диша свободно колата! Само крайното гърне беше оставено!
Изображение




След като имаше от къде да издиша дойде време да инсталирам турбото което взех преди около 2 седмици от @mishle84 евалата на колегата турбото е перфектно.
И днес се почна в 12:30 колата беше готова и тръпнеше в очакване за операцията :D
Изображение
Около 20 минути мислихме как точно да свалиме старото турбо и накрая решихме направо с колектора...
Изображение

Изображение
Тук едно до друго, старото редом с младото... Забележете разтоварването е направено с маркуч и тоя маркуч влиза в другия който виси от входа на охлюва...
Изображение
Новото турбо пак е К24 обаче вече на ККК!
Изръчках до колкото можах саждите от колектора
Изображение
И до тук беше лесното, следващите 4 часа бяхме толкова изнервени че изключих да правя снимки... Да обобщя, разбрах че разтоварващия клапан е бил махнат за да може да се завъртят входовете на магистралите така че да е удобен ъгъла за AAZ, е да де ама аз не исках да махам клапана и новото турбо да замине за 50-60к км, така че преправяхме, рязахме, пак преправяхме... В 18:00 турбото беше поставено, ние бяхме изцедени и дойде време да се пробва как върви(без настройки, просто да видим дали е по-добре от старото....)... А мамоооо опитах да потегля по същия начин по който съм потеглял вече 3 години... да ама,не :Mr Green Fun :Mr Green Fun за пръв път колата ми пробуксува преди да потегли :shock Реших да я понастъпя, с лекота 180км/ч... Просто ефекта беше страшен.
Утре с Емича се хващаме, по телефона ще обяснява, аз ще правя, ще настройвам помпа, турбо и най-важното, ще снимам вече поставената турбина и ще направя евентуално 1 клип как върви :)

Клипа на колата 0-100 със издуханото турбо.


Турбото толко налягане направи че разглоби кулера :D И ние се филмирахме що тая кола като и се подаде гориво не върви :D
Залепих кулера, с черен силикон на Wurth и стана като нов. Ето ги снимките на разглобения кулер...
Изображение
Изображение

И за сега това е реалния резултат.


Краен резултат от действията ни.


И като цяло едно голямо БЛАГОДАРЯ на Емо! Човека толкова много ми помага, ако не беше той изобщо нямаше да се стигне до реализация на проекта! :bowdown :bowdown :bowdown

Последна промяна от Traytor на Пон 25 апр 2011 16:42, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот emiltd » Нед 17 апр 2011 20:31


Филма е голям,но ще помагаме колкото можем...успех в начинанието :bowdown :beer

Последна промяна от emiltd на Нед 17 апр 2011 20:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 17 апр 2011 20:34


Поздравления за проекта,Емо знае какво прави :D .


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот daywalker » Нед 17 апр 2011 20:35


Етооо..Много се радвам на тия дизелчета! Евала,колега...За Емо-няма какво да се каже :) Благодарение на него смъкнах времето 0-100 на мойто ТД двойно.. :beer Много безаварийни :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1848
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Traytor » Нед 17 апр 2011 20:37


Мерси колеги :) :beer


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот vr_mk2 » Нед 17 апр 2011 22:01


Traytor написа:Новото турбо пак е К24 обаче вече на ККК!


А старото на кой е? На ИХИ, Гарет... mhihi

Traytor написа:... разбрах че разтоварващия клапан...


Не бъркай разтоварващ клапан (по-известен и като блоу-офффф) с т. нар. байпасен клапан (за който явно пишеш) или по-известен като "уейст-гейт" или по-често само "гейт" :idea:


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1848
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Traytor » Нед 17 апр 2011 22:15


ясно ми е че е Wastegate, но дефакто той разтоварва налягането на турбото... или поне на мен така ми го обясниха....


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот vr_mk2 » Нед 17 апр 2011 22:20


Да го обясня малко по-коректно - самия клапан прави байпас на изгорелите газове за да ограничи оборотите на турбината. Може да се каже, че разтоварва... налягането на изгорелите газове в турбинната част.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1848
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Traytor » Нед 17 апр 2011 22:23


И коментара ти за гарета нещо не го разбрах...


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот vinixxx » Нед 17 апр 2011 22:46


тае тема е доста по добре от оптичния поне има развитие и като приключишедин клип 0-100 да видим кво става :да:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот emiltd » Нед 17 апр 2011 22:48


vr_mk2 написа:
Traytor написа:Новото турбо пак е К24 обаче вече на ККК!


А старото на кой е? На ИХИ, Гарет... mhihi

Traytor написа:... разбрах че разтоварващия клапан...


Не бъркай разтоварващ клапан (по-известен и като блоу-офффф) с т. нар. байпасен клапан (за който явно пишеш) или по-известен като "уейст-гейт" или по-често само "гейт" :idea:


Е айде сега да не убиваме мерака на човека,леко по леко ще навлиза в материята :D (знае кое какво е,просто не е успял да обясни правилно какво има в предвид)

Двете устройства имат сходно действие ,но функционират в различни условия.Блоу-оффа освобождава налягането,което не е оползотворено от мотора при отнемане на газта,като в резултат на това предпазва турбото от дефект заради иначе създаващото се обратно налягане...а и така спомага за повече пъргавина при последващо натискане на газта.Уестгейта освобождава при определен таван на налягането,като отваря клапа,намираща се в чугунената част на турбото и така част от изгорелите газове спират да преминават през перката.
Тук става въпрос за ААЗ мотор и е ясно,че се визира уестгейта,той няма дросел-клапа за да говориме за блоу-офф клапан!


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот vinixxx » Нед 17 апр 2011 22:55


снимай как си обособил и кулера някав ден :wink:


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1848
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Traytor » Нед 17 апр 2011 23:03


vinixxx написа:тае тема е доста по добре от оптичния поне има развитие и като приключишедин клип 0-100 да видим кво става :да:

Има развитие защото реших да почна от двигателя :) Можеше да е и обратното, но предпочитам да си я направя като вървеж и тогава да я оправя визуално :)
Ето 0-100 със старото турбо.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 18 апр 2011 0:05


15 сек. пак не е лошо като за издухано турбо :D Сега вече може и на 10 сек. да си смъкнал :applause:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Западналата ми МК3 1.9TD AAZ

Мнениеот vinixxx » Пон 18 апр 2011 9:46


и още нещо се сетих.някъв спортен филтър трява да измислите за повече въздух и една гофрирана тръба да вкарате към не го както колегата Венто ое е направил ще има ефект заради турбината :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта