въздуха към цилиндрите-топъл или студен?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Ако съм разбрал правилно, става въпрос за клапата, намираща се в
кутията на възд. филтър.
Тя се управлява от вакуум и просто трбва да се провери маркучето,
идващо от двигателя.
Алуминиеви тръбопроводи (за топлия въздух) се намират за по 3 лв.
(Ф50 мм. примерно).
Та според мен е хубаво при студен двигател да си смуче топъл въздух (особено за каране на къси разтояния).
кутията на възд. филтър.
Тя се управлява от вакуум и просто трбва да се провери маркучето,
идващо от двигателя.
Алуминиеви тръбопроводи (за топлия въздух) се намират за по 3 лв.
(Ф50 мм. примерно).
Та според мен е хубаво при студен двигател да си смуче топъл въздух (особено за каране на къси разтояния).
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Това с топлия въздух не е случайно. При определени метеорологични обстоятелства и движение със все още студен двигател е възможно да се обледени въздушният филтър.
Ох, и моят въздуховод е прокъсан на две места, а и събирателната планката над колектора е корозирала (има малко повече дупки, отколкото трябва
). При прегледа в сервиза, когато купих автомобилчето нищо не казаха, ама ще гледам поне маркуча да сменя.
Ох, и моят въздуховод е прокъсан на две места, а и събирателната планката над колектора е корозирала (има малко повече дупки, отколкото трябва

- gugutka
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с голф2 Карбуратор 1.3 89 г.
оказа се че като махна маркучето на вакуума дето излиза от карбуратора, минава през въздушния витър и после отива до клапата за топул въздух, оборитите се повишавт?!?!
имах проблеми с оборотите на празен ход при студен двигател и се оказа
че като махна въздушния филтър /за да го махна откачам съответно това вакуумче и маркуча за картените газове/ оборотите са съвсем други....
Нормално ли е това и как може да се оправи.???
Казаха ми че може да е от това клапанче дето е от вътрешна страна на въздушния филтър - в Ауто Плюс е 57 лв
: ...
P.S.На карбуратора всичко е ОК - поне така каза майстора след Пълно раглобяване - а иаз до колкото видях всички клапани бяха на ред..
до колкото за този карбуратор може да с екаже че е ОК
оказа се че като махна маркучето на вакуума дето излиза от карбуратора, минава през въздушния витър и после отива до клапата за топул въздух, оборитите се повишавт?!?!
имах проблеми с оборотите на празен ход при студен двигател и се оказа
че като махна въздушния филтър /за да го махна откачам съответно това вакуумче и маркуча за картените газове/ оборотите са съвсем други....
Нормално ли е това и как може да се оправи.???
Казаха ми че може да е от това клапанче дето е от вътрешна страна на въздушния филтър - в Ауто Плюс е 57 лв

P.S.На карбуратора всичко е ОК - поне така каза майстора след Пълно раглобяване - а иаз до колкото видях всички клапани бяха на ред..
до колкото за този карбуратор може да с екаже че е ОК

- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
... повече студен въздух повече .... на кадет-а ми като е в задръстване и е загрял яко му пада мощноста чувствително чак ... на голфа незнам още че не съмм го добутал до лятото ... колкото по студен въздух толкова повече О2 - та влизат в цилиндрите .... и качва мощност-а. Интеркулер ако се чудиш какво е е за тва е 

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
gugutka написа:моля помагайте за това клапанче на филтъра
да го изолирам ли и какви са последствията??![]()
Спомням си че на москвича тръбата за топлия въздух се местеше ръчно
вадиш - слагаш
Горивната система е предвидена да образува горивна смес (въздух/гориво) в отношение 12.6/1 т.е. (12.6 кг въздух за 1 кг гориво). Количеството въздух се измерва не с кантар, а по обем. А обема на въздуха зависи от температурата. VW предписва за Digijet и Digifant температурата при която клапата се отваря да е към 40 град С (горните две имат и датчик за температурата на въздуха), Та таз система оптимизира по-доброто образуване на горивната смес. Нейната липса или повреда до голяма степен се компенсира от изправната ламбда сонда. Ако не ти работи автоматиката, я фиксирай лятото на студено, а зимата на топло. Въпросния гофриран маркуч (точно ф50) може да се намери по магазини за домакинска техника, Мосю Броколаж, Практитер и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта