Здравейте колеги, проблемът е следния: при работа на място и натискане на газта приемствеността е много бавна, т.е. натискам педала и стрелката на оборотите тръгва с около 1 сек закъснение и след отнемане на газта стрелката изкачва още около 1 сек и слиза на оборотите си на празен ход с две думи няма я "линейната" връзка между педала и оборотите. При ускоряване определено е доста по-мудна, като я сравнявам с приятели, които имат същия G4 ASZ. Колата няма катализатор, геометрията на турбото е почистена преди 3 дни и е в норма, синхронизацията на валовете също е добра, колата не пуши (нито бяло, нито черно), няма чип, не бута маслото, разходът е нормален около 5-5.5л/100км, оборотите не варират и на VCDS 10.6 не намира грешки.
Някакви идеи?