


Проблем с тресене 2.0 TDI
Проблем с тресене 2.0 TDI
От скоро двигателя тресе цялата кола на празен ход и е доста неприятно. Наблюдава се само когато позагрее , когато е студена го няма. Маховика не тропа и е сменян преди 60 000. Ролката на алтернатора и обтегача са нови. Тампоните на мотора са нови. ЕГР-а заедно с всмукателния колектор са почистени. При форсиране на двигателя на място когато оборотите падат преди да стигнат празния ход се усеща едно колебание и залюляване. Грещки няма. Стоиностите на впръскване са в диапазона -0,5 до +1 само ми направи впечатление че зацепването на ангренажа е стоиността която трябва да е 0 градуса е -0,5 но така си е било винаги и преди не тресеше. Направо вече не виждам какво може да е. Ако някои даде някакви идеи ще съм много благодарен.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Провери тампоните по генерацията. Като си сменил тампоните на двигателя, наместил ли си го както трябва ?
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Колега, и аз имах същия проблем. Има един специалист в София - Валката се казва и той ме оправи. Не съм много наясно с двигателите, но той работи нещо по помпата. Много съм доволен!!! Ползувай търсачката! Успех!!!
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
При първа възможност ще проверя генерацията. А тампоните съм спазил разтоянията спрямо мотора при поставянето.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Недей гледай разстоянията. Преди да стегнеш тампона, използваш крик/лебедка, така, че двигателят да си е на мястото и при стягане тампона да не е предварително напрегнат или засукан на някъде .
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Двигателят го бях позиционирал с лебетка. Говоря че и най-малките подробости около монтажа съм ги спазил. Ще проверя изпускателната система и ще пиша.
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Днес забелязах че разхода на празен ход се увеличава когато колата загрее от 0.5 на 0.7 и тогава двигателя започва да тресе. При проверка с ваг-ком установих че стоиността на впръскване на 1-ви цилиндър е 2.99 mg/str а на другите е в диапазона около 1. При студен мотор всичко си е в норми стоиностите са около 0.5 на всички цилиндри. Иначе колата върви добре и не пуши. Някакви идей каква е причината?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Липса на гориво в горивната камера. Тандем помпа, О-пръстени, ПД. А може и ЕГР-а да прави номера.
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Дали може да е от кабелчето на пд елемента. Когато загрее стоиността става кам 2.99. Забелязвам също че когато на място подам газ двигателя като се поразклати малко и стоиностите се пооправят.
- treniora
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
- Автомобил: Passat 3B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: Златица
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
radoslv написа:Дали може да е от кабелчето на пд елемента. Когато загрее стоиността става кам 2.99. Забелязвам също че когато на място подам газ двигателя като се поразклати малко и стоиностите се пооправят.
Смуче ти въздух от някаде, тандем помпа или О-пръстени, ама щом се пооправят след подаване на газ имаш балончета в системата!
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Аз имах подобен проблем. При ускоряване първоначално само на 4та, 5та скорост, а след ден примерно започна и на 3та да го прави колата започваше да се тресе жестоко и и липсваше мощност. Като я закарах във Фолксваген казаха, че има недостиг на гориво на първи цилиндър и то пробва да изравнява (или нещо такова). Диагнозата на "майстора" (с големи кавички) беше, че може да са много неща, но искаше да сменя главата. Вариантите които ми изброи бяха доста абсурдни дори за човек като мен, който общо взето знае само как да си провери маслото. Глава, някаква верига, която не е зацепена правилно (нищо, че никой не я е пипал), маслена помпа(!?) и т.н.
В крайна сметка добре, че не се доверих на експерта от официалния сервиз, та се оказаха някакви уплътнения (или гумички) на въпросния цилиндър (не знам точно какви се водят), които струваха 2.80лв.
В крайна сметка добре, че не се доверих на експерта от официалния сервиз, та се оказаха някакви уплътнения (или гумички) на въпросния цилиндър (не знам точно какви се водят), които струваха 2.80лв.

Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Има го и при мен тресенето при ускорение но е сравнително рядко. Даи повече инфо къде ти ги смениха тези гумички.?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 11 сеп 2010 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
radoslv написа:От скоро двигателя тресе цялата кола на празен ход и е доста неприятно. Наблюдава се само когато позагрее , когато е студена го няма. Маховика не тропа и е сменян преди 60 000. Ролката на алтернатора и обтегача са нови. Тампоните на мотора са нови. ЕГР-а заедно с всмукателния колектор са почистени. При форсиране на двигателя на място когато оборотите падат преди да стигнат празния ход се усеща едно колебание и залюляване. Грещки няма. Стоиностите на впръскване са в диапазона -0,5 до +1 само ми направи впечатление че зацепването на ангренажа е стоиността която трябва да е 0 градуса е -0,5 но така си е било винаги и преди не тресеше. Направо вече не виждам какво може да е. Ако някои даде някакви идеи ще съм много благодарен.
Все едно чета за моята кола 1 към 1! Кажи ми реши ли проблема? И какво излезе?
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
Сменихме помпа дюза на 1-ви цилиндър и всичко се оправи. Беше развален разпръсквача, имаше вариант за ремонт но избрах да я сменя и да не я ремонтираме.
Re: Проблем с тресене 2.0 TDI
audiceco написа:radoslv написа:quote]
Все едно чета за моята кола 1 към 1! Кажи ми реши ли проблема? И какво излезе?
Първо пробвайте с контакта на кабела и О пръстена,че много често от тях е проблема

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта