Благодаря преварително


ventotdi написа:Blow off на дизела си е пълна гъзария ...само! Не стига,че твоята турбина е супер лагава ,че искаш още да е бавиш като върнеш газта и всичкия въздух излезе от клапана ... гаранция ще си усетиш колата как спада ускорението макар и съвсем леко да еКолата е твойта и ще правиш каквото си поискаш
ventotdi написа:колега,каквато й турбина да слагаш на тоя мотор няма да е много различно значението на blow off-а .Поне й сложи с геометрия ,че да хуква по-рано,а парите дето ще даваш за blow off дай ги за нещо по практично примерно за челен куулер
ventotdi написа:колега,каквато й турбина да слагаш на тоя мотор няма да е много различно значението на blow off-а .Поне й сложи с геометрия ,че да хуква по-рано,а парите дето ще даваш за blow off дай ги за нещо по практично примерно за челен куулер
ventotdi написа:Първо ако турбината е без геометрия е винаги по -лагава от тази с геометрия , второ ако е без геометрия и колкото е по -голям мотора от когото е взета на колегата по късно ще се развърта ,защото няма да има достатъчно изгорели газове да я ускорят не знам как реши че турбо без геометрия от 2.8 ще се развърти на 1800 оборота на 1.9 мотор.И какво ще ги правиш тия 2 бара ... каквото и да правиш не може да пуснеш гориво коректно за това налягане на ААЗ по смъртно !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта