Повишено ниво на маслото
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Повишено ниво на маслото
При смяна на маслото ARAL Tronic нивото на маслото беше по средата на МИН и МАХ .Мотора е 1.6 101 к.с. пълна инжекция. Карам колата си на кратки разстояния 4-5 км. Вчера погледнах нивото и се оказа , че е на МАХ. Със сигурност не е антифриз( нивото му не се е променило).Иначе нямам проблеми със запалването , а и колата си върви перфектно.Според вас къде е проблема
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
измерването е повлияно по някакъв начин-наклон на колата; недостатъчно време за оттичане при първото мерене при смяната...куп глупости.
ако си сигурен че не е боза а си е масло и не е полубензин пълно(макар че недоумявам откъде ще се пълни... gruebel ) карай и се не бой!
мин.-макс. е точно литър така че при тебе има към максимум 1/2литър разлика.
е това може да е от всичко гореизброено.
ако си сигурен че не е боза а си е масло и не е полубензин пълно(макар че недоумявам откъде ще се пълни... gruebel ) карай и се не бой!
мин.-макс. е точно литър така че при тебе има към максимум 1/2литър разлика.
е това може да е от всичко гореизброено.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Щом е зима и караш на къси разстояния няма как да не ти се пълни картера с бензин. . . затова е направен и отдушника на картера, за да може да се изпари. . . Все пак помириши щеката за нивото на маслото, за да си сигурен, че е бензин. . . а може и мястото на което си мериш маслото да не е равно, а с наклон . . .
Хайде със здраве!
П.П. Ако ходиш на дълъг път ще разбереш дали е бензин, защото ако е ще го одуха и нивото ще се нормализира.
Хайде със здраве!
П.П. Ако ходиш на дълъг път ще разбереш дали е бензин, защото ако е ще го одуха и нивото ще се нормализира.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
вода
Ако имаш пяна от вътрешната страна на капачката на маслото значи има вода в него.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пичове чета тука че става дума за картери и отдушници, та се присетих.
На някой да му се намира маркуча за отдушника на картера, че се разбих да търся за моя мотор и не мога да намеря, само в Юнито не съм питал.
А се е разпрал зверски и мята лайна. Та аз засега го отстраних проблема- спринцовка и изолирбанд ама е много временно тва решение.
На някой да му се намира маркуча за отдушника на картера, че се разбих да търся за моя мотор и не мога да намеря, само в Юнито не съм питал.
А се е разпрал зверски и мята лайна. Та аз засега го отстраних проблема- спринцовка и изолирбанд ама е много временно тва решение.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Благодаря Ви за мненията. По капачката на маслото наистина има конденз, но на пръчката маслото е като сълза ( даже ми се струва редичко....). Проблема не е от наклона, т.к. я спирам в гараж по един и същ начин , а колкото до качеството на маслото и аз не знам кое е най-добро за АЕК 1.6 74КВт 95год (140000км????). Карах я на майстор , който провери някаква гарнитура в инжекцията , но каза че е добре. И аз не знам какво да правя и лично за мен съм решил да не гледам маслото , че започвам може би да си внушавам. Затова хората са сложили сигнализация и колкото по рядко отварям капака , толкоз по- добре.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:как бре човек ще ти се пълни картера с бензин?
откъде?
направо ме шашна...
E aз имах такъв случай, не се шашкай...

Беше ми се прецакала някаква мембранка за празния ход нейде из карбуратора и беше нахвърляло поне 300-400 грама бензин... И нивото си растеше... Хванах го по лампата за маслото като палиш - гаснеше с две-три идеи по-късно от нормално... И пръчката си смърдеше много злобно на бензин... Та оттогава си ми е навик всяка седмица поне веднъж да си гледам нивото на маслото...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], snap и 108 госта