ремонт-помощ, смеси маслото с водата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
JAMES-20
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 19:53
Автомобил: Seat Leon 1P 2007
Двигател: BMN
Местоположение: Пловдив

ремонт-помощ, смеси маслото с водата

Мнениеот JAMES-20 » Пет 11 авг 2006 17:46


значи колата ми голф 2 GL 1989г. смеси маслото с водатата, въпросът ми е някой случаино знае ли горе-долу ще ми излезе ремонта ако може по части и цена (нови и втора употреба),та да имам някаква представа какво ме очаква :stll think:
mod edit: vasstop
корекция на заглавието




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 11 авг 2006 19:11


Гарнитура 25-30лева,ремонт 40-50 може и повече,маслото се сменя задължително,шлайфане при необходимост на главата.

Последна промяна от Жоро Делчев на Съб 09 мар 2024 1:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 11 авг 2006 20:56


Achim Lauritzen написа:шлайфане при необходимост на главата


майсторите препоръчват задължителен шлайф, иначе избора си е твой :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 11 авг 2006 21:10


musura написа:
Achim Lauritzen написа:шлайфане при необходимост на главата


майсторите препоръчват задължителен шлайф, иначе избора си е твой :)

Ако майсторите могат да се обосноват......Следкато главата е права и няма язви, то няма защо да й се скъсява живота с излишно шлайфане.....


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 11 авг 2006 21:14


300лв всичко


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 22:59


NovobranecGT написа:.....
Ако майсторите могат да се обосноват......Следкато главата е права и няма язви, то няма защо да й се скъсява живота с излишно шлайфане.....


Миии.. щот няма да е! Дано не съм прав, ама... Че и от друга болка се оплакват VW-тата ни... Избива повечко по челото на блока, отколкото по главата.. А те тогава е страшно като цена!
Имах и Г2, цепил съм мотора и не го твърдя напразно... дано греша, де!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 11 авг 2006 23:26


Защото за да се случи това, най-вероятно колегата е попрегрял мотора и най-вероятно, дори и невидимо с просто око, ще има някакво изкривяване на главата и без шлайф ще продължава да му прави мизерии - ще загравя, ще надува маркучите, ще смесва масло в антифриза ...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 12 авг 2006 21:28


и без да е прегряван двигателя пак има кривини.
както е написал мусура да надува или смесва ще е въпрос на време.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 12 авг 2006 21:56


Принципно знам че на всяко сваляне на главата е добре да се шлайфа. В този случай не е препоръчително, а задължително. Ако не се открият следи по гарнитурата /къде е духнало/ е добре да се провери и главата за спукване.
Не знам как работят по други градове, но тук в София трудно ще се навие някой за 40-50 лв да свърши тая работа. Лично мойта тарифка е около 100 лв. и се получава приблизително следното:
гарнитура глава - 30 лв
гарнитура капак - 7-8 лв коркова, 20-25 лв гумена.
ако е пипала маслото - гумички на клапаните - 10 лв.
масло + филтър 50 лв
шлайф глава - 20 лв + проверка за спукване - 20 лв.
работа - около 100 лв.

съвсем грубо около 250 лв.
Хубаво е в такива случай да се отворят да се погледнат лагерите - основни и биелни, защото ако си покарал малко повече така най-вероятно да са "тръгнали". Задължително сваляне на картера и чистени, миене и т.н.
Също така е добре след цялата процедура да се сипе някакво евтино масло и да се запали с него и след като позагрее малко да се източи и сипе новото. Това се прави с идеята да озчисти на тези места на който не може да се стигне.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 12 авг 2006 22:02


след като мотора е отворен отгоре и отдолу е хубаво да се измие с нафта.
оставя се да се изцеди и се събира.
първото масло до 500км. мах

пълна програма за ремонт на глава е 80-100 лв.
/шлайф,гумички,водачи,припасване и полиране на клапани,проверка за пукнатини/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта