Здравейте колеги!!!
Имам поло 96 година,1048 кубика му е двигателя,бензинов е...В началото с 9 литра изкарах около 80 километра,много яко натисках газта.Сега е 8.47/100,даже има още за около 20 километра,обаче над 2000 оборота не карам.Въпросът ми е ,има ли значение как ги стигам тези обороти ,дали бързо или бавно?
ПС:Съжелявам ако има вече такава тема :S
Въпрос относно карането на VW POLO
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
До колкото знам плавното увеличаване на оборотите намалява разхода на гориво, при моето 98г. 1.4 когато съм на скорост по баир надолу, като си махна крака от газта ми се изключват инжекторите и дефакто колата не гори нищо, само използва двигатела за спирачка (това е над 1400 оборота).
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Как аджеба разбра че "ти се изключват" инжекторите?
И как като ти се "изключат" инжекторите колата работи? Искаш да кажеш че по инерция по надолнище и като си на скорост колата ти не харчи гориво?
Ми ок, огаси я от контакния ключ докато си караш по инерция, то без това не и е нужно гориво ... и като няма гориво закакво и е искра...
Пак надушвам конспирация, и някаква скрита SAT .... (SAT = Space age technology)
А като си по баир надолу направо незнам как е ....
И как като ти се "изключат" инжекторите колата работи? Искаш да кажеш че по инерция по надолнище и като си на скорост колата ти не харчи гориво?
Ми ок, огаси я от контакния ключ докато си караш по инерция, то без това не и е нужно гориво ... и като няма гориво закакво и е искра...
Пак надушвам конспирация, и някаква скрита SAT .... (SAT = Space age technology)
А като си по баир надолу направо незнам как е ....

- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Не по инерция, а на скорост по надолнището! Знам, че намалява почти до минумум разхода.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
freestyler911 написа:Как аджеба разбра че "ти се изключват" инжекторите?
И как като ти се "изключат" инжекторите колата работи? Искаш да кажеш че по инерция по надолнище и като си на скорост колата ти не харчи гориво?
Ми ок, огаси я от контакния ключ докато си караш по инерция, то без това не и е нужно гориво ... и като няма гориво закакво и е искра...
Пак надушвам конспирация, и някаква скрита SAT .... (SAT = Space age technology)
А като си по баир надолу направо незнам как е ....
Така е ДА! В двигателя се вкарва само въздух и моментният разход става 0,0! Има ключ за върнато положение на педала на газта на дроселовата клапа! Това на инжекционите! Не само при VW ми и при другите, така двигателя оказва по-голямо съпротивление и се осмисля използването му като спирачка! ако имаш приятел с кола с Бордови компютър, който показва моментен разход, се качи и виж, ако искаш ела и аз ще ти покажа на моята!


Последна промяна от Koksan на Вто 26 апр 2011 12:31, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Koksan написа:Така е ДА! В двигателя се вкарва само въздух и моментният разход става 0,0! Има ключ за върнато положение на педала на газта на дроселовата клапа! Това на инжекционите! Не само при VW ми и при другите, така двигателя оказва по-голямо съпротивление и се осмисля използването му като спирачка! ако имаш приятел с кола с Бордови компютър, който показва моментен разход, се качи и виж, ако искаш ела и аз ще ти покажа на моята!
И при карбураторите е така. Всеки от тях има система за ППХ (принудителен празен ход). Или поне сравнително свежите модели от 80-те години. И разходът над определени обороти е 0/100, оборотите са около и над 1400-1500.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrowo
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Pundio написа:До колкото знам плавното увеличаване на оборотите намалява разхода на гориво, при моето 98г. 1.4 когато съм на скорост по баир надолу, като си махна крака от газта ми се изключват инжекторите и дефакто колата не гори нищо, само използва двигатела за спирачка (това е над 1400 оборота).
Колега, това дали ще е така на моето Поло ? 95та декември бензин 1.4
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Да, така е на всички коли на Фолксваген, сигурно от Голф Мк1 насам 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
stefan4o написа:Да, така е на всички коли на Фолксваген, сигурно от Голф Мк1 насам
Не е точно така! Трябва да има комп колата!

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Айде бе, не думай?
За твое сведение карбураторите от серията 2Е имат ППХ, ако не вярваш да ти сканирам книжленце едно да се увериш? 


Re: Въпрос относно карането на VW POLO
freestyler911 написа:Как аджеба разбра че "ти се изключват" инжекторите?
И как като ти се "изключат" инжекторите колата работи? Искаш да кажеш че по инерция по надолнище и като си на скорост колата ти не харчи гориво?
Ми ок, огаси я от контакния ключ докато си караш по инерция, то без това не и е нужно гориво ... и като няма гориво закакво и е искра...
Пак надушвам конспирация, и някаква скрита SAT .... (SAT = Space age technology)
А като си по баир надолу направо незнам как е ....
Това го разбрах когато ми настройваха газовия инжекцион в движение, на лаптопа се показва времето на работа на газовите и бензиновите инжектори и на закачен лаптоп проверих тази теория, бях я чувал ама не бях сигурен в нея


- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
stefan4o написа:Айде бе, не думай?За твое сведение карбураторите от серията 2Е имат ППХ, ако не вярваш да ти сканирам книжленце едно да се увериш?
Аз имам едно Б2, което няма ППХ. Имам към него книжленце - ориджинъл.

- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
в темата става дума за Поло, не замесвайте пасатите, ако обичате. Стефанчо, дай книжлето, ще е полезно четиво и допълнение към темата.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно карането на VW POLO
Bobi_S13 написа:в темата става дума за Поло, не замесвайте пасатите, ако обичате. Стефанчо, дай книжлето, ще е полезно четиво и допълнение към темата.
Разбира се. Веднага давам доказателство.

Малко пресилено съм се изказал, ама все пак в тая книга голяма част от разглежданите карбуратори са с ППХ или поне с такова впечатление съм останал. Книгата е на А.Димитров и Р.Русев "Наръчник по карбуратори" на издателство Техника от 1998г.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта