mitakathvp написа:Хубаво е да си ревизира мотора,а дали ще подсилва карантиите зависи от това колко мисли да го напомпи.
е да но не мисля ,че сток ''карантии'' ще издържат на турбото ... е вярно ,че пак зависи колко ще го подсилва но ...
mitakathvp написа:Хубаво е да си ревизира мотора,а дали ще подсилва карантиите зависи от това колко мисли да го напомпи.
целия мисловен труд се обезсмисли.
joromnt написа:Kozunak написа:....
Слагай една къса кутия, ревизирай си мотора, нещо филтърче а-у и си бонбон. Иначе приготвяй около 10 000 лв и се ориентирай към турбо.
![]()
![]()
Колко викаш да приготви
![]()
![]()
![]()
Човека пита де да си сложи турбо, че му харчела доста и без това, вие му предложихте да си ипотекира апартамента заради мерака.... Тая цифра е завишена...


niikoo_1 написа:Тука има Mного дето Mного мислят![]()
Стоковите карантии държат 250-300коня без проблем, а сега децелия мисловен труд се обезсмисли.
joromnt написа:Kozunak написа:....
Слагай една къса кутия, ревизирай си мотора, нещо филтърче а-у и си бонбон. Иначе приготвяй около 10 000 лв и се ориентирай към турбо.
![]()
![]()
Колко викаш да приготви
![]()
![]()
![]()
Човека пита де да си сложи турбо, че му харчела доста и без това, вие му предложихте да си ипотекира апартамента заради мерака.... Тая цифра е завишена...
Е тука си много прав. Аз мисля така:
- 200лв турбо втора ръка
- 100лв. колектор от парнаджийски колена
- кулер втора ръка - 50лв. (от дизелов Бус Ивеко или някое спринтерче)
- маркучи
- собствено ръчен труд
- инжектори 100-200лв.
- Мега 300лв.
- БОВ-че 70лв.
- дреболийки като гарнитурки, скобички, болтове и т.н. не ги смятаме.
Всичко най-много да дойде на 2бона, какво толкова го плашите момчето, ако беше толкова сложно, то нямаше вся 5-та кола да е турбонирана...
да видя един които мисли като мен нз защо всички си мислите че е мн мн трудно и се примирявате с ФИЛТАРЧЕ GOLF 2 GTI16v написа:да видя един които мисли като мен нз защо всички си мислите че е мн мн трудно и се примирявате с ФИЛТАРЧЕ
![]()
и ревизиики някви за кво да го ревизира като тои няма сила да се счупи
Vento написа:Защо да не може атмосферен да го докара 200 коня? Не съм пробвал, ама все си мисля, че щом от 90 коня моно с 8 клапана го докарвам до 130 (което са 40 коня и 45% повишение), все може да се изкарат едни 35-40 коня поне от ABF. Въпросът е обаче с колко ще му се скъси живота и доколко ще е надежден. Ако се направи пък с карбове или ITB, 200 коня си ги подминава според мен.
joromnt написа:Kozunak написа:....
Слагай една къса кутия, ревизирай си мотора, нещо филтърче а-у и си бонбон. Иначе приготвяй около 10 000 лв и се ориентирай към турбо.
![]()
![]()
Колко викаш да приготви
![]()
![]()
![]()
Човека пита де да си сложи турбо, че му харчела доста и без това, вие му предложихте да си ипотекира апартамента заради мерака.... Тая цифра е завишена...

- дреболийки като гарнитурки, скобички, болтове и т.н. не ги смятаме.

yms написа:GOLF 2 GTI16v написа:да видя един които мисли като мен нз защо всички си мислите че е мн мн трудно и се примирявате с ФИЛТАРЧЕ
![]()
и ревизиики някви за кво да го ревизира като тои няма сила да се счупи
Или го прави като хората или по - добре не почвай .

Kozunak написа:joromnt написа:...
Вместо да се пулиш на цифрата, изхаби известно време в четене поне, айде за опит не говорим. Ако не ти се чете много, поне слушай хората, които са чели и опитали. После коментирай и ше има смисъл да ти отговарям.
Целия форум станахте турбинатори и почнахте да се смеете на хората.
joromnt написа:Kozunak написа:joromnt написа:...
Вместо да се пулиш на цифрата, изхаби известно време в четене поне, айде за опит не говорим. Ако не ти се чете много, поне слушай хората, които са чели и опитали. После коментирай и ше има смисъл да ти отговарям.
Целия форум станахте турбинатори и почнахте да се смеете на хората.
Ти някъде да видя да се смея???
Кво приказвате вие бе хора, 10 бона да сложи турбоМоже, ако дадете 5 хил.лв за труд. То вярно че от слагане до слагане има разлика, но пресилвате нещата доста....
Я като ти си толкова начетен и толкова време си загубил в четене и трупане на личен опит ми направи разбивка на парите който ще изхарчиш за монтажа на турбото. И то при положение че на тоя мотор няма смисъл да се подсилват вътрешностите поне на първо време.
говоря за това което аз искам де, но все пак мисля да не се захващам.И без тва колата ми вече е минала 290 000 хл километра от сега нататък ли да тръгна да я тунинговам,пък и такива проекти не стават за ден два.Дано да успея да посъбера някои друг лев за друга кола пак ще видя кво да правя.Все пак Благодаря на Колегите които се отзоваха.joromnt написа:Kozunak написа:joromnt написа:...
Вместо да се пулиш на цифрата, изхаби известно време в четене поне, айде за опит не говорим. Ако не ти се чете много, поне слушай хората, които са чели и опитали. После коментирай и ше има смисъл да ти отговарям.
Целия форум станахте турбинатори и почнахте да се смеете на хората.
Ти някъде да видя да се смея???
Кво приказвате вие бе хора, 10 бона да сложи турбоМоже, ако дадете 5 хил.лв за труд. То вярно че от слагане до слагане има разлика, но пресилвате нещата доста....
Я като ти си толкова начетен и толкова време си загубил в четене и трупане на личен опит ми направи разбивка на парите който ще изхарчиш за монтажа на турбото. И то при положение че на тоя мотор няма смисъл да се подсилват вътрешностите поне на първо време.
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 63 госта